فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی میزان تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات IT ) در اشتغال زنان استان مازندران در سال 1388

اختصاصی از فی فوو بررسی میزان تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات IT ) در اشتغال زنان استان مازندران در سال 1388 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی میزان تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات IT ) در اشتغال زنان استان مازندران در سال 1388 که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

تعداد صفحه:7

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

شرایط تحول در دنیای معاصر آن چنان پرشتاب است که در عرصه ی علم ، دانش و فن آوری هر روز ناظر تغییرات و تحولات وسیعی هستیم به گونه ای که مشاغل نیز تحت تأثیر تغییرات سریع گردیده اند. آموزش پایه و اساس رشد و توسعه انسانی است و توسعه انسانی متضمن توسعه فناوری اطلاعات است. حضور زنان در جامعه به دلیل توسعه مدارس و دانشگاهها چشمگیر شده است. از جمله شیوه های مؤثردسترسی برابر زنان و دختران در برنامه های آموزش فنی و حرفه ای، هدایت شغلی و مشاوره بر اساس جنسیت می باشد، که به طور همزمان محیط های آموزش و کار را برای مشارکت زنان و دختران سازماندهی می کند در تحقیق حاضر چهار سوال ویژه مطرح شده است که آیا شرکت در دوره های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات ) مهارت و توانایی، نوآوری و ابداع، افزایش علاقه مندی به کار و نگرش مثبت در زنان و موجب کسب در آمد بیشتر زنان می گردد؟ روش این تحقیق توصیفی از نوع پس رویدادی و جامعه آماری آن شامل کلیه افراد آموزش دیده در رشته فن آوری اطلاعات استان مازندران که در سال 1388 به تعداد 900 نفر بوده اند. نمونه آماری به تعداد 269 نفر که به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته ای استفاده شد که روایی آن توسط اساتید و کارشناسان مورد تایید قرار گرفت و با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ پس از یک اجرای مقدماتی بین 30 نفر اعتبار آن نیز معادل 90% گزارش شد. در تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی آزمون z استفاده شده است، که این نتایج حاصل گردید: شرکت در دوره های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات ) مهارت و توانایی زنان را افزایش می دهد و آموزشهای فنی حرفه ای موجب نوآوری و ابداع زنان می شود و همچنین این آموزش ها موجب افزایش علاقه به کار و نگرش مثبت و موجب کسب درآمد بیشتر در زنان می گردد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی میزان تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای ( فن آوری اطلاعات IT ) در اشتغال زنان استان مازندران در سال 1388
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.