فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کامل تبلیغات مشتری ، جذب مشتری

اختصاصی از فی فوو مقاله کامل تبلیغات مشتری ، جذب مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی مفهوم اثربخشی:

یکی از شاخص‌های سنجش موفقیت در هر سازمانی، میزانی است که آن سازمان اهداف خود را محقق می‌سازد. در اینجا موفقیت هر سازمان با توجه به خود آن سازمان تعیین می‌شود. این رویکرد در ادبیات مدیریت تحت عنوان اثربخشی معرفی شده است. در واقع اثربخشی عبارت است از درجه یا میزانی که سازمان‌ها به هدف‌های موردنظر خود دست می‌یابد. برای سنجش اثربخشی در هر سازمانی در ابتدا می‌بایست اهدافی تعریف شوند. سپس جهت تحقق این اهداف برنامه‌هایی تدوین شده و در ادامه این برنامه‌ها به اجرا گذاشته شوند. در پایان نتایج به دست آمده با اهداف از پیش تعیین شده مقایسه شوند. میزان تحقق اهداف هر سازمانی نشان دهنده میزان اثربخشی آن سازمان است. نکته مهم در تعیین میزان اثربخشی هر سازمانی این است که اهدافی که در ابتدا تعریف شده‌اند قابلیت مقایسه با نتایج به دست آمده را داشته باشند. و یکی از پیش نیازهای این مسئله، این است که اهدافی که در ابتدا تعیین می شوند قابلیت اندازه‌گیری داشته باشند.محیط کسب و کار جهانی امروزی با پیچیدگی روزافزون، تغیییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است.انتخاب و گزینش بازارهای هدف ، پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازهای مشتری و و دستیابی به اهداف بنگاه است.تبلیغات پیشبردی اثربخش در قالب مدل های مختلف ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مجموعه اقداماتی است که سازمان در راستای برقراری ارتباط با بخش های مورد نظر خود در بازار هدف و تحت تاثیر قراردادن آن ها به منظور جایگاه یابی هرچه بهتر محصولات و خدمات انجام میدهد و از این طریق نقش بسیار مهمی در پیشبرد سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت، نظیرارتباط با مشتریان، جذب مشتریان، معرفی محصولات جدید ،اصلاحات و تغییر ذهنی مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و نام تجاری آن ایفا میکند.از این رو هرکدام از عناصر آمیخته ترفیع علاوه بر هماهنگی با یکدیگر و با نیازهای متنوع بازارهای هدف منتخب بنگاه باید با سابر مولفه های برنامه بازاریابی بنگاه نیز منطبق و همسو شده باشند.(رضوانی و حسینی، 1389،61). مفهوم اثربخشی در مدیریت با تغییر میزان موفقیت نتایج حاصل از کار باید مهمترین هدف مدیر باشد. بازدهی کار یک مدیر نیز باید ازطریق صادره های مدیریت سنجیده شود نه میزان وارده ها یعنی موفقیتهای کاری او، نه مجموعه کارهایی که به وی محول می شود یا در روز انجام می دهد. اثربخشی چیزی است که از راه اعمال صحیح مدیریت به دست می آورد و انجام می دهد. اثربخشی چیزی است که مدیر از راه اعمال صحیح مدیریت به دست می آورد و به صورت بازده کار ارائه می کند. تعریف اثربخشی عبارت است از میزان موفقیت مدیر در زمینه بازدهی و نتایج کاری است که به او محول شده است.(خدمت رفته، احدی، خداخواه، 1390) 2-1-2- تبلیغات: امروزه تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهایی ارتباط با مخاطبان سازمان تلقی می گردد و سازما ن ها درپی این هستند که با صرف هزینه کمتر اثرگذاری بیشتری بر مشتری داشته باشند. هر بازاریابی حرفه ای بدون تبلیغات، کارایی لازم را نخواهد داشت. بیهوده نیست که به رغم هزینه های نسبتا بالای تبلیغات، ازآن به عنوان سرمایه گذاری و نه هزینه نام برده می شود. این ابزار کارآمد، امروز دیگر تنها مختص خرید و فروش نیست بلکه یکی از مهمترین ابزارهای انتقال پیام یا معرفی یک هدف نیز به شمار می رود. یکی از مهمترین گامها در هر برنامه تبلیغاتی، ارزیابی آثار تبلیغات است. با بررسی آثار تبلیغات و ارتباط آن با اهداف سازما ن ها می توان تغییراتی در بودجه تبلیغاتی، شکل و محتوای پیام ها و نوع رسانه ها و کانال های ارتباطی و حتی زمان و شرایط اجرای تبلیغ به وجود آورد تا تبلیغات مفیدتر و موثرتر از گذشته صورت گیرد. آثارتبلیغ بسیار متنوع و متفاوت است و به همین دلیل جداسازی هر یک از آنها و حتی آثار تبلیغ در یک دوره زمانی ، نیازمند روش ها و تکنیک های علمی و مناسب است . تبلیغ باعث تغییراتی در دانش، نگرش و رفتار مخاطبان می شود. آگا ه سازی، ترغیب و تشویق، یادآوری، تحکیم روابط و تسریع و ترویج مبادلات از جمله وظایف گوناگون تبلیغات است و ارزیابی آثارتبلیغ در هر یک از این موارد برای سازما ن هایی که تبلیغ را لازمه تداوم حیات و رشد و توسعه می دانند یک ضرورت است (فرهنگی ، فیروزیان ، موسویان ، 1388 ) .برای کمک به ارزیابی اینکه آیا مبالغ تبلیغات بهترین راه بازگشت سرمایه گذاری است یا نه؟ این مهم است که بدانیم که چگونه بطور موثر تبلیغات توجه مخاطب را جذب و حفظ کند و بیننده را درگیر کند . یکی از سخت ترین مشکلات که آژانس های تبلیغاتی با آن مواجه هستند موضوع اندازه گیری اثربخشی تبلیغات است که آنها ایجاد و اجرا می کنند . اثربخشی تبلیغات را می توان به اثربخشی فروش و اثربخشی ارتباطات تقسیم کرد . حجم فروش برای اندازه گیری اثربخشی فروش به عنوان معیار، و سطحی که پیام می تواند متوجه شود، فهمیده و پذیرفته شود و نگرش ها و رفتارها را تغییر دهد ، برای اندازه گیری اثربخشی ارتباطات استفاده شده است . تاثیر ارتباطات توسط به رسمیت شناختن تبلیغات و نگرش تبلیغات ارزیابی می شود . شناخت آگهی ها ، فراخوان حافظه مخاطبان است بعد از تماشای آگهی های مورد هدف در مورد محتوای تبلیغات . نگرش تبلیغات ، احساسات دوست داشتن و تنفر مخاطبان است نسبت به تبلیغات بعد از تماشای مورد هدف . اهداف رفتاری به این معنی است که بعد از تماشای آگهی های هدف با انگیزه تبلیغات ، اهداف رفتاری شکل گرفته ، ارزیابی در وفاداری ایجاد شود و رشد و پتانسیل رفتار مثبت در داوطلبان مشارکتی رشد کند. تمام کمپین های تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف خاص استفاده می شود . اهداف خاص از یک کمپین تبلیغاتی ممکن است به اشکال مختلف از قبیل : 1) ایجاد آگاهی از یک محصول جدید یا نام تجاری 2) آگاه کردن مشتریان از مزایای محصول یا نام تجاری 3 ) ایجاد انگیزه پذیرش محصول یا نام تجاری 4 ) ایجاد اولویت برای یک محصول یا نام تجاری 5 ) متقاعد کردن مشتریان به خرید محصول یا نام تجاری  

تعریف تبلیغات:

واژه تبلیغات از نظر لغوی به معنای ((پخش کردن )) ، (( نشا کردن )) و (( چیزی را شناساندن )) است .یکی از تعاریف تبلیغات که در فرهنگ و بستر آمده نوشته شده است: تلاش برای ارائه آموزه ها ، ایده ها ، دلایل ،شواهد یا ادعاها از طریق رسانه های ارتباطی برای تقویت هدفی یا مبارزه با هدف ضد آن (اسدی،1371،ص 191 ) . به گفته دیگری تبلیغات عبارتند از تلاش عمدی که توسط برخی از افراد یا گروه ها با بهره گیری از وسایل ارتباطی برای کنترل ، تغییر یا شکل دادن نگرش دیگر گروه ها انجام می شود ، با این هدف که عکس العمل آنها در یک موقعیت ویژه به اندازه ای که مطلوب تبلیغاتگر است تحت تاثیر قرار گیرد . در اصطلاح ((تلاش عمدی )) کلید ایده تبلیغات نهفته است .این تنها چیزی است که تبلیغات را از غیر تبلیغات جدا می کند . زیرا هر عمل ترغیبی زمانی می تواند تبلیغات نامیده شود که بخشی از یک تلاش برای کنترل نگرش ها و ایجاد یک رفتار باشد .کیمبال یانگ نیز مانند همین تبلیغ را ارائه می کند با این تفاوت که تاکید بیشتری بر رفتار دارد .از نظر او تبلیغات عبارتند از بهره گیری کم و بیش عمدی سیستماتیک و طراحی شده از سمبل ها که به طور عمده توسط تلقین و تکنیک های روانی مناسب انجام می شود و با هدف تغییر و کنترل افکار ، عقاید ، ارزش ها و در نهایت تغییر رفتار آشکار افراد به سوی مسیر تعیین شده همراه است

مزایای تبلیغات برای جامعه:

در مورد تبلیغات عقاید متفاوتی بیان شده است عده ای که فاقد بینش لازم و دقیق هستد تبلیغ را دروغ ، نیرنگ، نالازم و حتی مضر به حال جامعه می دانند.اما کسانی که با مبانی علمی تبلیغ آشنا هستند و آن را به طور درست درک کرده اندآثار و مزایای زیر را برای تبلیغ برمیشمارند(محمدیان، 1385،ص1385): 1.تبلیغات باعث اعتبار و حیثیت کالا می شود. 2.تبلیغات حجم داد و ستد را افزایش داده و باعث رونق بازار می شود 3.تبلیغات باعث تنوع محصول و نوآوری می شود. 4.تبلیغات باعث ایجاد رقابت می شود. 5.تبلیغات مشتری مردد را به مشتری مصمم تبدیل می کند. 6.تبلیغات مشوق بهبود مداومکیفیت کالاست.(محمدیان، 1385،86).

این مقاله با فرمت وردقابل ویرایش، تعداد صفحات 53 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کامل تبلیغات مشتری ، جذب مشتری

My Pillbox

اختصاصی از فی فوو My Pillbox دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

My Pillbox


My Pillbox

ما آرزو داریم کاربران و بینندگان دریچه همیشه سلامت و تندرست باشند اما اگر مریض شدید و نیاز به مصرف قرص داشتید نرم افزار My Pillbox می‌تواند داروهای مورد مصرف شما را در زمان‌های مصرف به شما یادآوری کند خصوصا زمانی که مقدار مصرف قرص زیاد باشد.شما می‌توانید اعضای خانواده خود را تحت نظر بگیرید و 12 نوع مختلف از داروها از مثل قرص‌ها، کپسول‌ها، قطره‌ها و... را در 9 رنگ متفاوت دسته‌بندی کنید. به عنوان مثال وقتی شما دارویی را جهت یادآوری به نرم افزار می‌سپارید، می‌توانید برای آن اطلاعاتی همچون علت استفاده از آن، تاریخ شروع مصرف دارو و دکتری که آن را تجویز کرده را اضافه کنید.


دانلود با لینک مستقیم


My Pillbox

مرجع داروها

اختصاصی از فی فوو مرجع داروها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مرجع داروها


مرجع داروها

نرم افزاری است ایرانی که بیش از 700 اطلاعات دارویی را درون خود جمع آوری کرده است. این برنامه امکان جستجو بر اساس نام فارسی و انگلیسی را برای شما فراهم می‌کند و شما با انتخاب داروی موردنظر خود می‌توانید به مواردی همچون گروه دارویی، گروه شیمیایی، مکانیزم اثر، موارد مصرف، میزان مصرف برای (بالغین، افراد مسن، نوزادان، کودکان)، موارد منع مصرف، عوارض جانبی (خونی، پوستی، گوارشی، قلبی و عروقی، چشم، گوش)، روش تهیه و تجویز، پیگیری آزمایشگاهی، توصیه‌های دارویی، ارزیابی بالینی، آموزش به بیمار و خانواده، احتیاطات، تداخل با تست‌های آزمایشگاهی، تداخلات دارویی و کلی موارد دیگر دسترسی داشته باشید.


دانلود با لینک مستقیم


مرجع داروها

همکاری با پــــــی ورد (با حقوق ماهیانه)

اختصاصی از فی فوو همکاری با پــــــی ورد (با حقوق ماهیانه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

همکاری با پــــــی ورد (با حقوق ماهیانه)


همکاری با پــــــی ورد (با حقوق ماهیانه)

 

 با تسویه منظم هر زمانی که بخواهید (توضیحات بیشتر پیام بدید)

 

 

همکاری با پـــی ورد

سلام

از آن‌جایی که پایان نامه های دانشجویی هیچگاه پایانی ندارد و همیشه مطالب جدید و جالبی پیدا می‌شود تصمیم گرفتیم تا تیم پـــی ورد را گسترش دهیم و برای بالا بردن کیفیت و کمیت مطالب و مقالات، نویسندگان جدید جذب کنیم. اگر شما هم دوست دارید به خانواده پــی ورد بپیوندید و اگر از عاشقان کتاب و پایان نامه (!) هستید که نمی‌توانید یک روز دوری از دنیای پایان نامه و پروژه و حواشی آن را تحمل کنید احتمالاً بهترین گزینه برای اضافه شدن به تیم پی ورد هستید. پس شرایط زیر را بررسی کنید و اگر خودتان را واجد آنها می‌دانید حتما با روشی که در انتهای همین متن خواهید خواند با ما تماس بگیرید.

 

 

 

شرایط همکاری:

داشتن دسترسی به اینترنت در منزل تنها شرط شروع کار می باشد.

– داشتن علاقه و مهارت در زمینه‌های مختلف اینترنت

– سرعت مناسب در تایپ (برای راحتی خودتان)

– نگارش خوب و دقیق بدون غلط‌های نگارشی و املایی

– دسترسی به اینترنت و آنلاین بودن در طول روز و داشتن حداقل 4 ساعت اینترنت و وقت آزاد در روز

شرایط کار:

– کار فعلا به صورت دورکاری بوده و هماهنگی‌ها و همکاری تحت وب صورت خواهد گرفت.

– حق‌التحریر(نوشتن) و سایر شرایط کاری پس از احراز شرایط اعلام شده از سوی پــی ورد اعلام خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و مزایا می‌توانید از طریق فرم تماس با ما و یا ایمیل‌ به آدرسKOUHKAN2014@gmail.com با ما در ارتباط باشید. ایمیل ارسالی حتما با موضوع “همکاری” و با درج مشخصات کامل و راه‌های تماس با خودتان به طور کامل همراه باشد تا اگر از نظر ما واجد شرایط بودید با شما تماس بگیریم.

 

تعهدات ما

سایت ما تا زمانیکه برقرار باشد متعهد هستیم که درآمدهای کاربران را به حسابشان واریز نماییم.

اگر شرایط فوق را خواندید و پذیرفتید همین الان از طریق فرم تماس با ما زیر می توانید در سایت ثبت نام کنید و به کسب درآمد بپردازید. 

آدرس ایمیل1 :kouhkan2014@gmail.com

ادرس ایمیل2kouhkan2014@yahoo.com

فرم تماس با ما : اینجا کلیک کنید

 

 


دانلود با لینک مستقیم


همکاری با پــــــی ورد (با حقوق ماهیانه)

پاورپوینت گیاه زعفران از نظر خواص دارویی و مشخصات گیاهی و زراعی (24 اسلاید)

اختصاصی از فی فوو پاورپوینت گیاه زعفران از نظر خواص دارویی و مشخصات گیاهی و زراعی (24 اسلاید) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت گیاه زعفران از نظر خواص دارویی و مشخصات گیاهی و زراعی (24 اسلاید)


پاورپوینت گیاه زعفران از نظر خواص دارویی و مشخصات گیاهی و زراعی (24 اسلاید)

زعفران طالب زمستانهای پربرف و ملایم و تابستانهای گرم و خشک است.
 
§ رطوبت: نیاز آبی 300 میلی متر بارندگی در طول دوره رشد
 
§ حرارت: حداقل سرمای قابل تحمل 18-
حداکثر گرمای قابل تحمل 40+
 
§ خاک: بافت شنی لومی و کلسیم دار و pH خنثی مایه زنی بنه زعفران با قارچ مایکوریز باعث افزایش رشد 26% بنه نسبت به شاهد شده است.
 
§ ارتفاع: 32 تا 36 درجه عرض شمالی و تا ارتفاع 1000 متر از سطح دریا

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت گیاه زعفران از نظر خواص دارویی و مشخصات گیاهی و زراعی (24 اسلاید)