فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب کانال دسترسی به بندر امام خمینی (ره)

اختصاصی از فی فوو دانلود پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب کانال دسترسی به بندر امام خمینی (ره) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب کانال دسترسی به بندر امام خمینی (ره)


دانلود پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب کانال دسترسی به بندر امام خمینی (ره)

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با وسعت ١١٠٤٤ هکتار در شمال غربی خلیج فارس و درانتهای آبراه خور موسی قراردارد. این آبراه بامتوسط عمق٢٠متر، عرض٢٥٠متر وطول ٤٢ مایل دریایی بستری آرام و مطمئن برای تردد انواع کشتی‌های اقیانوس پیمای تجاری و نفتکش را از مسیر خلیج فارس،تنگه هرمز،دریای عمان و اقیانوس هند به اقصی نقاط جهان فراهم نموده است. با توجه به مزایای منحصر به فرد این بندر از جمله، نزدیکی به ٧٠درصداز مراکز مهم صنعتی و جمعیتی کشور، همجواری با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام، نزدیکی به منطقه آزادتجاری اروند، قرارگرفتن در مسیر کریدور بین‌المللی حمل و نقل شمال - جنوب‌‌ (INSTC) وکریدور بین‌المللی حمل و نقل شرق – غرب ، قرارگرفتن در کوتاهترین و مطمئن ترین مسیر زمینی حمل کالااز کشورهای عراق،ترکیه،حوزه قفقاز و آسیای میانه به کشورهای جنوب شرق آسیا، این بندر را به یکی از مهمترین مراکز تجاری ایران و منطقه تبدیل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

فایل پاورپوینت 12 اسلاید 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدلسازی ریاضی و رسوب کانال دسترسی به بندر امام خمینی (ره)

دانلود تحقیق استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی

اختصاصی از فی فوو دانلود تحقیق استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی


دانلود تحقیق  استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی

با توجه به مزیتهای بهداشتی استفاده از رنگهای طبیعی غذایی به جای رنگ های مصنوعی در صنایع غذایی و اثرات سوء استفاده از رنگهای مصنوعی بویژه ایجاد بیماریهای آلرژی وقلبی ، روز به روز دامنه استفاده از رنگهای مصنوعی محدودتر وبر عکس توجه خاصی بر استفاده از پیگمانهای رنگی طبیعی وبه کار بردن آنها به جای رنگهای مصنوعی مبذول می گردد که دراین مقوله بیشترین تحقیقات بر روی استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند، انجام شده است .

ابتدا دراین پروژه مرحله استخراج رنگ طبیعی آنتوسیانین  از منبع گلبرگ زعفران به وسیله حلال اسید سیتریک 10درصد در سه مرحله ناپیوسته،یک مرحله 30 دقیقه ای ودو مرحله 5 دقیقه ای در  دمای محیط  انجام شد. میزان آنتوسیانین غلیظ استخراج شده  45/5  میلی گرم از هرگرم گلبرگ زعفران بود.سپس مرحله جداسازی آنتوسیانین ازمحلول استخراج شده بوسیله سیستم غشائی اولترافیلتراسیون و با غشاهایی از جنس پلی اتر سولفون وبا تخلخل10 و20کیلودالتون انجام گرفت که در این فرایند تاثیر تغییرات شار در عرض غشاء مورد بررسی قرار گرفت. افزایش اختلاف فشار باعث افزایش حجم عبوری تراوه شد. این افزایش در غشاء 20 کیلو دالتون بیشتر بود. همچنین کدورت این فاز بیشتر شد .زیرا باافزایش سایز حفرات غشاء ذرات معلق که می توانند از غشاء عبور کنند بیشتر می شود.

باتوجه به بررسی های انجام شده در این پروژه، غشاءبا سایز 10کیلودالتون  مناسب تر می باشد. زیرا  هر چندمیزان تراوه آن کمتر است ولی کدورت کمتر ودر صد دفع بیشتری دارد.

در این پروژه از غشاءنانوفیلتراسیون برای جداسازی نیز استفاده شد که هیچ تراوه ای  نداشتیم  برای غشاء اولترافیلتراسیون 5کیلودالتونی هم نتیجه مشابه ای بدست آمد.

کلمات کلیدی :غشاء،آنتوسیا نین ها،رنگ های غذایی،گلبرگ زعفران ،استخراج ،جداسازی غشایی اولترافیلتراسیون ونانوفیلتراسیون

 شامل 111 صفحه فایل word قابل ویرایش بهمراه جدولهای مربوطه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق استفاده از آنتوسیانین ها به عنوان ماده رنگی افزودنی به مواد غذایی

دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ


دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ

ماشین های ترنیگ که اولین بار به وسیله آلان ترنیگ توصیف شدند طرح های محاسبه ای ساده حقیقی هستند که به منظور کمک به توسعه ومحدویت های آنچه که می توان محاسبه شود توسعه یافتند .

ترنیگ ، که قبلاً اختراع کامپیوترهای دیجیتالی پیشرفته را نوشته بود ، در زمینه این سئوال که آنچه که قابل محاسبه است به چه معناست علاقمند شد .

از نظر حسی یک کار قابل محاسبه است اگر افراد  بتوانند توالی ساختارهایی را مشخص کنند  که هنگامی که دنبال می شود در تکمیل کار وظیفه خواهد داد.  چنین مراحل از ساختاری مرحله مؤثر یا الگوی ریتم نامیده می شود .

این حس باید از طریق تعریف توانایی های طرح هایی که در ساختار ها مطرح می شوند ساخته شوند .

طرح هایی با توانایی های مختلف ممکن است توانای تکمیل ساختارهای مختلف را داشته باشند وبنابراین ، کلااسهای مختلف کارهای محاسبه ای را نتیجه خواهد داد .

ترنیگ ، کلاسی از طرح هایی را پیشنهاد داد که به عنوان ماشین های ترینگ معروف شدند . این طرح ها به تصور رسمی محاسبه ای منجر خواهد شد که به محاسبات ترنیگ معروف هستند .

پیشنهادات تصورهای ترنیگ دقیقاً عقیده حسی مراحل مؤثر را به دست می آورند که تئوری ترنیگ – چرچ نامیده می شود . این پیشنها دات ، این ادعا را درباره ارتباط بین متن رسمی وآغاز را به وجود می آورند که تصدیق  نمی شوند .

اگر چه این از طریق الگوریتم قابل پذیرش برای یک کار رد می شود که محاسبه – ترنیگ نیست . این حقیقت که محاسبات ترنیگ با عقاید تعریف شده مستقل محاسبه بر اساس پایه های جایگزین مانند اهداف چند منظوره وماشین آبا کاس دریک راستا قرار می گیرند . که نشان می دهد که درنهایت  چیزی طبیعی در باره این تصویر از محاسبه  وجود دارد .

ماشین های ترنیگ موضوعات فیزیکی نیستند بلکه نوع ریاضی آن هستند . ما هم به آهن های نظامی ونه به اره نیازز داریم تا آنها را بسازیم  . مهندسی به آسانی توصیف می شود وطرح هایی که ممکن از طریق ماشین طراحی شوند آسان هستند .

ترنیگ دریافت که ضروری ندارد درباره  چگونگی طراحی ماشین صحبت کنیم . بلکه صرفاً عقایدی را مطرح کنیم که می توانند عممل های ویژه ای مطرح کنند .

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ

تحقیق نماز و ارزش های معنوی

اختصاصی از فی فوو تحقیق نماز و ارزش های معنوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق نماز و ارزش های معنوی


تحقیق نماز و ارزش های معنوی

دانلود تحقیق نماز و ارزش های معنوی 8 ص با فرمت word 

 

 

 

 

 

نماز چیست ؟

نمازمراسم مخصوصی است برای پرستش خداوند و راز و نیاز با او است که در آن جنبه های ارزنده و آموزنده خاصی در نظر گرفته شده و به همین جهت شکل مخصوصی به خود گرفته است .

نماز سرود توحید و یکتا پرستی و سرود فضیلت و پاکی است که باید فکر و روح ما را در برابر عوامل روزمره با آنها سرو کار داریم پاک و یکتا پرست نگه دارد.

کمتر کسی است که در زندگی روزانه تن و چهره و البسه ها یش  مورد آلودگی قرار نگیرد و به تعویض و تمیز کردن آن می پردازد تا آن ظاهر ناپاک و آلوده را از خود دور گرداند روح ما نیز چنین است و به همین اندازه یا بیشتر در معرض آلودگی است آلودگی به خود خواهی ها و چشم و همچشمی ها و هوس‌ها ،‌ کینه و انتقام و . . .  .

بنابراین همانطور که لباس و تن خود را شستشو می دهیم و پاکیزه می کنیم باید روح خود را نیز به سرچشمه پاکی و کمال نزدیک سازیم لحظاتی را به یاد خدا ، به نیایش با او و راز و نیاز با او بگذرانیم و روح آلوده را در چشمه صاف و زلال الهی شستشو دهیم .

این است نمازی که مسلمان روزی چند بار می خواند ـ نماز یکنوع وظیفه شناسی است .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق نماز و ارزش های معنوی

تحقیق درباره آشنایی با وضعیت حمل ونقل دریایی

اختصاصی از فی فوو تحقیق درباره آشنایی با وضعیت حمل ونقل دریایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره آشنایی با وضعیت حمل ونقل دریایی


  تحقیق درباره آشنایی با وضعیت حمل ونقل دریایی

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 22 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

سهم حمل و نقل دریایی در جابجایی کالا ها در تجارت بین المللی حدودا 90 درصد کل این تجارت را تشکیل می دهد این میزان  به لحاظ تناژی حدودا شش میلیارد تن از انواع کالا ست که تقریبا یک سوم آن را کالاهای نفتی و یک سوم آن را کالاهای خشک  و فله و بقیه را کالاهای غیر فله تشکیل می دهند. با توجه به احراز چنین درصدی از جابجایی کالا در تجارت جهانی اهمیت  تجارت و حمل و نقل دریایی بعنوان دو بخش جدا نشدنی قابل بررسی است. بنظر می رسد که ارائه خدمات کارامد در  حمل و نقل دریایی از پارامتر های لازم  و تاثیر گذار در انجام تجارت موفق بین المللی است.  بررسی روند توسعه تجارت نمانگر توسعه همزمان چنین حمل و نقلی است ،  حمل و نقل کارآمد بطور یقین باعث افزایش تجارت بین المللی خواهد شد پارامتر های موثر بر چنین حمل و نقلی متاثر از مقررات و ضوابط حاکم  حمل و نقل و همچنین حاکم بر خدمات جانبی که به نحوی بر هزینه های حمل و نقل اثر گذار خواهد بود می باشد. بنابر این حمل ونقل را می توان بعنوان ابزار اصلی توسعه تجارت بین المللی و تامین نیازهای گوناگون فعالان اقتصادی معرفی نمود.  توسعه ظرفیت حمل با  توسعه جابجایی کالا تقریبا از روند یکسانی برخوردار بوده است  لیکن هزینه های حمل و نقل هنوز بعنوان بخش قابل توجه ای از قیمت تمام شده کالا را برای مصرف کننده  در بر دارد ، این هزینه ها در کشور های در حال توسعه به دلیل خلاء  موجود در تاسیسات زیر بنایی و همچنین تجهیزات لازم در ارائه سرویس های سریع و به موقع که می بایستی در خدمت حمل و نقل باشد ناشی می گردد. کشور های در حال توسعه به طور معمول نرخ بالاتری برای حمل محمولات خود بصورت درصدی از ارزش وارداتی سیف شامل هزینه کرایه و بیمه را می پردازند همچنین هزینه های حمل و نقل زمینی و عوارض  ترانزیت  کالا و سایر هزینه های مربوطه در این کشور ها بسیار گران تر از کشور های توسعه یافته می باشد.

بر اساس برآورد آنکتاد هزینه های باربری به کشور های در حال توسعه محصور شده توسط خشکی حدودا 16 درصد و برای سایر کشور های در حال توسعه حدودا 11 درصد ارزش واردات آنها را تشکیل می دهد چنین هزینه ای  که بر ورادات کالا بوسیله حمل و نقل تحمیل می شود فشار مضاعفی را بر  تجار خواهد گذاشت و اثرات نامطلوبی را بر تجارت جهانی بهمراه خواهد داشت.

آنکتاد همچنین تحلیلی بر  فاکتور های تاثیر گذار بر نرخ حمل و نقل  که عبارتند از نرخ باربری دریایی ،حقوق عوارض بندری و هزینه حمل و نقل زمینی است را ارائه نموده است.

آنکتاد با بررسی های انجام داده  در بخش نرخ حمل و نقل دریای  به این نتیجه رسیده است که نرخ چنین حمل و نقلی برای کشور های  در حال توسعه که حدودا 65/8 درصد ارزش سیف کالای وارداتی است   دو برابر کشور های توسعه یافته است که نرخ حمل آن تنها 4/4 درصد ارزش کالای سیف واراتی آن را تشکیل می دهد. اصلی ترین علت بالا بودن نرخ حمل در کشور های در حال توسعه انحصارات دولتی است که در این بخش اعمال می شود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره آشنایی با وضعیت حمل ونقل دریایی