فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

اختصاصی از فی فوو مقاله اثر آلودگی روی کیفیت زندگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

 19صفحه

 

از بین مهمترین نیازهای انسان، هوا حیاتی‌ترین نیازی شناخته شده است که اگر اختلالی در آن ایجاد شود ادامه زندگی را غیرممکن خواهد کرد.در فاجعه مه دود لندن در سال ‪ ۴ ، ۱۹۵۲هزار تن در مدت چند روز در اثر غلظت بالای آلاینده‌های هوا جان باختند.

آلودگی هوا چیست؟                                  

هوا اقیانوسی است که ما در آن تنفس می‌کنیم. ‪ ۹۹/۹درصد هوا از نیتروژن، اکسیژن، بخار آب، و گازهای بی‌اثر تشکیل شده است. فعالیتهای انسانی می‌تواند موادی را وارد هوا کند که بعضی از آنها می‌تواند مشکلاتی را برای انسانها، گیاهان و حیوانات بوجود آورد. چندین نوع آلودگی هوا وجود دارد که آثار گوناگونی برجا می‌گذارند.مه دود، باران اسیدی، پدیده اثر گلخانه‌ای و ایجاد حفره در لایه ازون هر کدام عوارض خطرناکی را برای سلامت انسان و کل محیط زیست ببار می‌آورند.انتشار ذرات حاصل از مصرف سوخت‌های فسیلی برای تهیه انرژی از دیگر انواع علل آلودگی هوا به شمار می‌رود. اندازه این ذرات بسیار کوچک حدود ‪ ۲/۵میکرون است. این نوع آلودگی گاهی آلودگی کربن سیاه نیز نامیده می‌شود.گازهای حاصل از مصرف سوخت در خودروها، خانه‌ها و صنایع یک منبع مهم آلودگی هوا به شمار می‌رود. برخی معتقدند حتی سوزاندن چوب و زغال چوب در بخاری و منقل می‌تواند مقادیر زیادی دوده را وارد هوا کند.انتشار گازهای مضری مانند دی اکسید سولفور، مونواکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن، و بخارات شیمیایی می‌توانند در جو زمین واکنشهای شیمیایی انجام داده و تشکیل مه دود و باران اسیدی بدهند


دانلود با لینک مستقیم


مقاله اثر آلودگی روی کیفیت زندگی

پروژه باززنده سازی خانه نیک اندیشان کرمان (پاورپوینت +pdf+ اتوکد )

اختصاصی از فی فوو پروژه باززنده سازی خانه نیک اندیشان کرمان (پاورپوینت +pdf+ اتوکد ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه باززنده سازی خانه نیک اندیشان کرمان (پاورپوینت +pdf+ اتوکد )


پروژه باززنده سازی خانه نیک اندیشان کرمان (پاورپوینت +pdf+ اتوکد )

خانه نیک اندیش در بافت قدیم شهر کرمان واقع شده است. که سه جبهه شمال و شرق و غرب بنا با ساختمان های همسایه مرتبط است وردی بنا از جبهه جنوبی است و از طریق کوچه غفاری که در سالهای اخیر تعویض شده است دسترسی دارد.

پرونده ثبتی خانه نیک اندیش در اسناد سازمان میراث فرهنگی:

موقعیت جغرافیایی : استان کرمان-شهر کرمان-خیابان سام-کوچه پیروزی 3-کوچه غفاری-پلاک 3

دوره و قدمت اثر :

خانه نیک اندیش در حدود 150-100 سال قدمت دارد و ساخت آن به دوره قاجار بر می گردد. این خانه - متعلق به خانم زهرا منجم زاده همسر آقای محمد رضا منجم زاده بوده است در حال حاضر مالکیت آن

متعلق به آقایان محمد رضا نیک اندیش خانم فاطمه میرزایی رسیده

وضعیت موجود اثر : سالم

کاربری قبلی و فعلی :مسکونی و  در حال حاضر بلا استفاده

طول و عرض اثر : 28 متر 28 متر

نوع مالکیت :خصوصی

توضیحات : پروژه مورد نظر یکی از کامل ترین پروژه های این مجموعه می باشد که در دو مرحله قابل برررسی است

الف : شناخت خانه نیک اندیشان و تحلیل ان

ب: باززنده سازی خانه نیک اندیشان در کاربری جدید

پروژه مورد نظر دارای سه فایل اتوکد - یک فایل pdf به تعداد 110 صفحه -دو فایل پاور پوینت می باشد که دارای 97 اسلاید  می باشد


دانلود با لینک مستقیم


پروژه باززنده سازی خانه نیک اندیشان کرمان (پاورپوینت +pdf+ اتوکد )

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

اختصاصی از فی فوو دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

فرمت فایل word

تعداد صفحات28

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

توجه خاص اولیاء و مربیان به مبانی تربیت اجتماعی و تقویت مهارت های ارتباطی، از اساسی ترین مسائل درپیشگیری و درمان کمرویی کودکان و نوجوانان است .

در این تحقیق که اینجانب در مورد کمرویی یکی از دانش آموزان کلاس سوم راهنمایی انجام دادم پس ازاینکه این وضعیت را در این دانش اموز مشاهده نمودم به گردآوری اطلاعات از والدین و مدیر و دیگرهمکاران پرداختم و پس از اینکه با یکی از دوستان که مشاور بود تبادل نظر کردم به این مطلب دست یافتم که این دانش آموزبه دلیل اینکه فرزند اول بوده ودر کارها امر ونهی زیادی شده و همچنین از قبول مسئولیت ها تاحدی سر باز زده است این عوامل از جمله مهمترین عوامل کمرویی وی شده است .

در این تحقیق با انجام این اقدامات که به والدین و دیگر همکاران این آموزشگاه اشاره کردم توانستیم تاحدیدر کاهش کمرویی این دانش آموز موثر باشیم :

1-   به خانواده او تذکر داده که در کار های منزل و خارج از منزل بیشتر اورا مشارکت دهیم

2-در سر کلاس و همچنید در منزل به او داشتن شهامت و عزت نفس را تلقین کنیم

3-در مدرسه و خصوصا در ساعت ورزش اورا در بازی و ورزش مشارکت بیشتری دادیم

4- به او در کلاس مسئولیت داده که گروه کلاسی درس حرفه را بگرداند و از وی در کلاس سوال و جواب می کردم

5-در کلاس سایر دانش آموزان به علت ساکتی و کمحرفی وی اورا مورد تمسخر قرار می دادند که با این قبیل از دانش آموزان برخورد کرده و آنها را از انجام این کار باز داشتم .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس را در شبنم حل نمایم

رساله معماری مجموعه فرهنگی و هنری به صورت فایل ورد و قابل ویرایش

اختصاصی از فی فوو رساله معماری مجموعه فرهنگی و هنری به صورت فایل ورد و قابل ویرایش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رساله معماری مجموعه فرهنگی و هنری به صورت فایل ورد و قابل ویرایش


رساله معماری مجموعه فرهنگی و هنری به صورت فایل ورد و قابل ویرایش

رساله پایان نامه معماری مجموعه فرهنگی و هنری که داری 269 صفحه است و شامل فهرست زیر میباشد:

  • فهرست مطالب
    عنوان صفحه
    چکیده ‌ق
    مقدمه: 1
    روند انجام پروژه 1
    طرح مساله 1
    روند تحقیق 2
    پیش فرض پژوهش 3
    روش پژوهش 4
    مطالعات کتابخانه ای: 4
    مطالعات آماری، نقشه ها و تصاویر: 5
    مطالعات میدانی: 5
    مصاحبه های تخصصی: 6
    پیشینه پژوهش 6

    فصل 1 - مطالعات پایه و شناخت موضوع 8
    تعاریف و مفاهیم پایه 9
    مقدمه 9
    طرح مساله و اهمیت موضوع پژوهش 12
    تمدن و فرهنگ 13
    معانی “فرهنگی “و “ دائره المعارفی “ فرهنگ 14
    تعریف فرهنگ culture 16
    تعریف واژه “ فرهنگ “ درفرهنگ های فارسی 17
    تعریف فرهنگ نزدایرانیان 18
    1- دکترعلی شریعتی 18
    2. دکترمحمدعلی اسلامی ندوشن 19
    3. دکترعبدالکریم سروش 19
    4. استادمحمدتقی جعفری 19
    تعریف مقوله هنر 20
    تعریف هنر 20
    عناصر موجود در یک اثر هنری 21
    کلیات هنر در مجموعه فرهنگی هنری 22
    طبقه بندی هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 25
    پیوند هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 26
    رابطه هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 27
    تعریف مفهومی فرهنگ 29
    تعریف لغوی فرهنگ 31
    تقسیم‌بندی تعاریف فرهنگ: 32
    ضرورت پرداختن به فرهنگ 34
    ویژگیهای فرهنگ : 35
    پیشینه مراکز فرهنگی 37
    لزوم ایجاد مراکز فرهنگی 40
    خود آگاهی فرهنگی 40
    زمینه های فرهنگی که دخالت در آنها امکان دارد 42
    آگاهی یافتن به محیط زیست از راه آموزش زیبایی شناسی 42
    شرکت در ایجاد محیط زیست فرهنگی 43
    شکلهای جدید فرهنگی 43
    مفاهیم سیاست فرهنگی در ایران 44
    گسترش فرهنگ 47
    استفاده از اوقات فراغت در جهت کسب فرهنگ 48
    فراغت 50
    اوقات فراغت 50
    طبقه بندی اوقات فراغت 51
    کار کردهای اوقات فراغت 51
    الف- تامین استراحت 52
    برخی آثار و نتایج اوقات فراغت 52
    عوامل موثر در برنامه ریزی فراغت 55
    نکات مورد توجه در ایجاد فضای فراغتی 56
    فراغت، گردشگری و فرهنگ 57
    نمونه های گوناگون وقت گذرانی 58
    نظاره و تماشا 59
    فعالیت های صحنه ای 61
    12- ضرورت مجموعه های فرهنگی 62
    - تقسیم بندی فضاهای فرهنگی شهر 63
    تقسیم بندی خانه های فرهنگ و هنر 66

    فصل 2 - بررسی مبانی نظری ماهیت مجموعه فرهنگی هنری 68
    حوزه های فعالیت مجموعه 69
    الف- آموزشی ب- فرهنگی ج- اداری د- خدماتی 69
    بخش آموزشی 69
    کانون هنرهای تجسمی 70
    اهداف کانون هنرهای تجسمی 70
    کانون صنایع دستی در خانه فرهنگ 71
    اهداف کانون صنایع دستی در خانه فرهنگ 72
    کانون موسیقی در خانه فرهنگ 73
    اهداف کانون موسیقی در خانه فرهنگ 73
    کانون نمایش در خانه فرهنگ 74
    بخش فرهنگی در خانه فرهنگ 78
    بخش اداری در خانه فرهنگ 78
    بخش خدماتی در خانه فرهنگ 78
    طبقه بندی عام فضاهای اصلی و فرعی در خانه فرهنگ 78
    فضاهای آموزشی 79
    فضاهای کمک آموزشی ( وابسته آموزشی) 79
    فضاهای اداری، رفاهی و خدماتی 79

    فصل 3 - بررسی تطبیقی 80
    نمونه های موردی 80
    مجتمع فرهنگی فجر سنندج 81
    مجتمع فرهنگی بوعلی سینای همدان 85
    فرهنگسرای خاوران 90
    زیر زمین 94
    فرهنگسرا نگارستان (موزه قران) 95
    مجموعه مجموعه فرهنگی هنری سرو 96
    واحد آموزش 97
    واحد عکاسی 98
    واحد زبان 98
    واحد کامپیوتر 99
    کارگاه هنرهای تجسمی 99
    واحد نگارخانه 99
    واحد کتابخانه: 99
    خانه مشق فرهنگسرا ی سرو 100
    نوار خانه موسیقی 100
    کانون قرآن 100
    کانون شعر و ادب فارسی 100
    کانون فیلم 101
    کانون شطرنج 101
    کانون تئأتر 101
    کانون موسیقی 101
    سالن ورزشی 102
    مهد کودک فرهنگسرای سرو 102
    امکانات رفاهی 103
    آمفی تئأتر شماره 1 (تراس تابستانی) 103
    آمفی تئأتر شماره 2 ( سالن اجتماعات) 103
    خانه فرهنگ مسجد جوادالائمه (ع) 103
    خانه فرهنگ شمس المعالی و دره المعالی 104
    خانه فرهنگ دردار 104
    خانه فرهنگ سلمان فارسی 105
    نگارخانه و خانه فرهنگ کوثر 105
    مجتمع ورزشی رفسنجان اثر آقای میرمیران 106
    چایخانه سنتی (قهوه خانه ) – کانون های تحول آفرین 107
    مجموعه فرهنگی فرشچیان اصفهان 109
    پیش گفتار 110
    پیوند معماری و دنیای عرفان 111
    مجموعه‌ی فرهنگی رفسنجان 117
    مشخصات فنی عمومی پروژه 118
    روابط و باورهای اجتماعی 121
    مجموعه فرهنگی پمپیدو (پاریس) 122
    مرکز فرهنگی ژان ماری تجیبائو (نومهآ،کالدونیای جدید) 123
    مرکز فرهنگی جان مری جیبائو ،نومئا 125

    فصل 4 - بررسی وضعیت کلی شهر تهران 129
    جمع آوری اطلاعات و بررسی در مورد تهران قدیم و تهران جدید 130
    ویژگیهای محیطی منطقه تهران 134
    ویژگیهای اقلیمی و جوی 135
    دما و تغییرات آن 135
    بارش و میزان بارندگی 137
    رطوبت نسبی هوا 139
    باد 140
    تبخیر 141
    تعداد روزهای یخبندان 141
    تابش آفتاب 143
    4-8- موقعیت تابش خورشید 144
    4-9- بادهای غالب 144
    4-10- سرعت و جهت باد 145
    4-11- درجه حرارت ورطوبت نسبی 146
    برنامه های فیزیکی و شرح کاربریهای طرح 146
    بخش فرهنگی 146
    بخش آموزشی 147
    بخش اداری 147
    بخش خدماتی 147

    فصل 5 - شناخت و بررسی عرصه طرح 148
    سایت شناسی 148
    شناخت و بررسی عرصه طرح 149
    سایت شناسی 149
    پلان محدوده سایت 150
    تصاویر داخلی از سایت 153
    جهت وزش باد مطلوب در سایت 155
    پلان کاربریهای محدوده سایت 155

    فصل 6 - بررسی استانداردهای 156
    محیطی و فضایی 156
    ظرفیت راه خروج 157
    الف- واحد تصرف در بناهای مختلف 157
    نیازها و استانداردهای محیطی ساختمانهای فرهنگی آموزشی 160
    دمای فضاهای داخلی ساختمان آموزشی وفرهنگی 161
    موارد حائز اهمیت درطراحی اقلیمی ساختمانهای فرهنگی آموزشی 161
    جلوگیری از اتلاف حرارت 162
    سایه بان 166
    مصالح ساختمانی 166
    استانداردهای فضایی سالن آمفی‌تئاتر 167
    آکوستیک 167
    بنابراین خواسته یک معمار در طراحی آکوستیک 169
    روشنایی و نورپردازی 170
    ضوابط ایمنی و حفاظتی 171
    ب) استانداردهای فضایی قرائت‌خانه‌ آقایان و خانمها 172
    انواع چیدمان مختلف میز و صندلی 175
    مطالعه و مبلمان کتابخانه با مدول و اشکال متفاوت همراه با فاصله استاندارد 175
    موجود بین آنها 175
    - انواع چیدمان مختلف میز و صندلی مطالعه با مدول و اشکال متفاوت همراه با فاصله استاندارد موجود بین آنها 177
    ج) پارکینگ: 178
    آمفی تئاتر ( جزء فضاها) 179
    جایگاه تماشاگران و تنظیم زوایای دید 179
    چگونگی تعیین شیب کف سالن‌های نمایش 181
    جدول معرفی جزئیات طراحی ردیف صندلیها 181
    پشت صحنه 182
    جایگاه تماشاگران و تنظیم زوایای دید 183
    جدول معرفی جزئیات طراحی ردیف صندلیها 188
    عرصه اداری ( استانداردها - جزء فضاها) 188
    استانداردها 188
    جزء فضاها 189
    نیازهای فضایی در انواع چیدمان اتاق جلسات غیر رسمی و رسمی 191
    عرصه خدماتی ( استانداردها - جزءفضاها) 191
    هواساز 191
    پارکینگ 191
    برنامه فیزیکی وایده های طراحی 191
    استانداردهای فضایی پروژه 193
    8-1-1- معرفی حوزه های عملکردی پروژه 193
    حوزه مدیریت و بخش های اداری مجموعه 194
    2) حوزه فعالیت های نمایشی و نمایشگاهی 194
    الف- فضاهای نمایشگاهی 195
    ب- فضاهای نمایشی 195
    3)حوزه فعالیت های آموزشی و پژوهشی 195
    حوزه فعالیت های عمومی و خدماتی 196
    آشنایی با استانداردهای فضایی پروژه 197
    بخش اداری 203
    فضاهای آموزش نظری 203
    سالن اجتماعات 204
    محل تماشاچیان 204
    محل نشستن 205
    راهروها 207
    نمایان کردن 207
    دکوراتیو 207
    سرسرا یا لابی 208
    اتاق رختکن (تنفس بازیگران) 208
    اتاق سخنرانی 209
    ایمنی از حریق 209
    اتاق پروژکتور و ملحقات آن 209
    کتابخانه 210
    گالری‌ها 212
    نورپردازی گالری‌ها 212
    رستوران 216

    فصل 7 - برنامه فیزیکی و ایده های طراحی 217
    بررسی سرانه ها، متراژفضاهاو برنامه فیزیکی 218
    برنامه فیزیکی طرح: (مشخص کردن فضاهای اصلی و ریز فضاها به همراه سرانه و مساحت) 227
    2- شناخت معیارهای موردنظر براساس مبانی نظری طراحی 237
    8-3- ایده های اولیه و خطوط اصلی طرح 237
    گام چهارم) 237
    گام پنجم ) 237
    گام ششم ) 238
    گام هفتم ) 238
    گام هشتم ) 239
    شناخت و بررسی مصالح طرح 239
    شناخت سازه و تاسیسات طرح 240
    سالن اجتماعات 241
    کتابخانه 241
    رستوران 242
    اداری، آموزشی 242
    موتورخانه‌ 242
    تأسیسات برقی 243
    تأسیسات اطفاء حریق 243
    منابع و مأخذ 245
    فهرست منابع فارسی 245
    منابع اینترنتی : 248


بخش مشخصات
  • حجم فایل : 4.83 مگابایت
  • فرمت فایل : zip (ورد آفیس)
  • تعداد صفحات : 266 صفحه
  • منبع :ایرانتِکت
  • رمز عبور : ندارد
  • پشتیبانی:
    شماره تماس:09147582237
    ایمیل : ESMAEEL.S.AREF@GMAIL.COM
بخش آموزش
  • برای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید
  • درخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نمایید
  • بسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده است
  • برای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید

دانلود با لینک مستقیم


رساله معماری مجموعه فرهنگی و هنری به صورت فایل ورد و قابل ویرایش