فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G355M جهت ترمیم شبکه و سریال

اختصاصی از فی فوو دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G355M جهت ترمیم شبکه و سریال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G355M جهت ترمیم شبکه و سریال

تعدا فایل سرت موجود در این بسته :10

تست شده و سالم 

میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G355M جهت ترمیم شبکه و سریال

آبجکت میز و صندلی

اختصاصی از فی فوو آبجکت میز و صندلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آبجکت میز و صندلی


آبجکت میز و صندلی

این محصول طبق تصویر فوق شامل یک فایل تری دی مکس می باشد 

 


دانلود با لینک مستقیم


آبجکت میز و صندلی

دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G310E جهت ترمیم شبکه و سریال

اختصاصی از فی فوو دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G310E جهت ترمیم شبکه و سریال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G310E جهت ترمیم شبکه و سریال

تعدا فایل سرت موجود در این بسته :2

تست شده و سالم 

میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل سرت Cert سامسونگ G310E جهت ترمیم شبکه و سریال

صنعت اتومبیل سازی

اختصاصی از فی فوو صنعت اتومبیل سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

صنعت اتومبیل سازی


صنعت اتومبیل سازی

 

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات29


از بعد از انقلاب ایران صنایع اتومبیل سازی پیشرفت مهمی نکرده اند و همان اتومبیلهای گذشته و بعضی از اتومبیلهای جدید اروپایی مانند پژو و کیا را مونتاژ کرده اند؛ تا چند سال پیش که کارخانجات اتومبیل سازی شروع به طراحی اتومبیلهای جدید کرده اند.
تاریخچه مختصر
اولین ماشین وارد شده به ایران فورد بود که بوسیله مظفرالدین شاه قاجار از کشور بلژیک خریداری شده بود. این ماشین که در موقع حرکت دود زیادی از خود میکرد توسط مردم به ماشین دودی یا ارابه دودی تغییر نام داده شد. با شروع شهرسازی بصورت مدرن در سال 1300، واردات ماشین به ایران افزایش یافت. بیشترین اتومبیلها در آن سالها از کشورهای آمریکا و انگلستان به ایران وارد می شد. اولین کارخانه اتومبیل سازی در ایران شرکت سهامی ایران ناسیونال بود که به تولید ماشینهای پیکان، با مجوز از شرکت تالبوت انگلستان، اولین تولیدات خود را در سال 1346 روانه بازار کرد. بعداً شرکت ایران ناسیونال به تولید وانت، مینی بوس و اتوبوس دست زد.
در همین سال دو مدل از ماشینهای آمریکایی بنام " آریا " و " شاهین " توسط کارخانه پارس خودرو روانه بازار شد؛ و یکسال بعد در سال 1347 یک مدل از ماشین فرانسوی سیتروئن بنام " ژیان " توسط شرکت سایپا به بازار عرضه شد.
در سال 1351، شرکت پارس خودرو نام خود را به شرکت " جنرال موتورز ایران " تغییر داد و شروع به ساخت دو مدل از ماشینهای شرولت ( اپل ) 2500cc، 2800cc و همینطور سه مدل دیگر با مجوز از کارخانه آمریکایی جنرال موتورز بنام: بیوک، کادیلاک، شولت نوا. تولیدات این ماشینها تا سال 1360 ادامه داشت. تولید ماشینهای ژیان که متعلق به


کارخانه سایپا بود در سال 1359 متوقف شد. ولی تولید ماشینهای رنو 5 که در سال 1354 آغاز شده بود ادامه یافت


مقدمه:
این تحقیق بر روی ماشینهای ایرانی موجود در کشور ایران انجام شده است و منابع به کار گرفته شده سری مجله ماشین و ایران خودرو و سایتهای مربوطه انجام شده است .
که این انتخاب بر اساس تئوری درس روشهای طراحی مهندسی میباشد . وبر اساس همان نیز ارنج گردیده است .و تا حد ممکن سعی شده است تا از ماشینهایی استفاده شود که در ایران مرسوم می باشند و اکثرا از ماشینهای ساخت ایران که خرید و انتخاب آن راحتتر است استفاده شده است .

1- تشخیص نیاز

با توجه به کاربرد بسیار بالای خودرو در کشور و استفاده از آن بعنوان یک ابزار ضروری، و با در نظر گرفتن شرایط مختلف اقتصادی – اجتماعی – منابع معدنی – منابع نفت و گاز ومنابع انسانی موجود در کشور بایستی درصدد طراحی و ساخت، یا انتخاب یک خودروی بهینه از میان خودروهای موجود در کشور باشیم تا بتواند در شرایط مختلف آب وهوایی کشور ما کارآمد باشد و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه قیمت آن در حدی باشد که اکثریت طبقات مختلف جامعه قادر به خرید آن باشند .
لذا با توجه به موارد ذکر شده در بالا و خصوصیاتی که در مراحل دیگر پروژه قید خواهدشد نیاز به طراحی و ساخت یک خودرو با شرایط بیان شده الزامی است .

 

2- هدف از اجرای طرح

طراحی و ساخت یا ‌انتخاب یک خودروی مناسب با درنظر گرفتن شرایط زیر :
1- مقرون به صرفه باشد بطوریکه اکثریت طبقات مختلف جامعه بتوانند از آن استفاده کنند .
2- دارا بودن مقاومت و شرایط ایمنی مناسب .
3- از لحاظ زیست محیطی مطابق با استانداردهای روز جهانی باشد .

3- تحقیقات در مورد طرح

تحقیقات درمورد بهترین خودرو را بیشتر بر روی مجله ها و ژورنالهایی که انواع خودرو ها را بایکدیگر مقایسه نموده و نتایج کیفی و کمی در اختیار ما قرار داده اند استفاده نموده ایم و همچنین در مورد خودروهایی که نمایندگی مستقیم داشته اند نیز تحقیقاتی به عمل امده است .


4- خصوصیات طرح :

اکنون با توجه به مراحل قبل ( تشخیص نیاز و تعریف هدف) خصوصیات طرح را بصورت زیر مورد بررسی قرار می دهیم :

 

4-1چشم انداز:

زیبایی ظاهری خودرو یکی از مسائل مورد توجه طراحان صنعتی است . با عنایت به اینکه شکل ظاهری خودرو عامل مؤثری در جلب مشتری و رونق بازار فروش خودرو، در صنعت رقابتی است، طراحان صنعتی بایستی یشترین توجه و سرمایه‌گذاری را در این زمینه بکاربرند .
لحاظ نمودن تنوع فُرم و رنگ خودرو برطبق ذوق و سلیقة مشتری یکی از مسائل مهم در بازار فروش خودرو بوده و از جمله عواملی است که باعث پایداری و طول عمر خودرو و همچنین رضایت مشتری از خودرو می‌باشد .

4-2 آلودگی :

این موضوع هم یکی از خواسته های مورد توجه در طراحی است که شامل آلودگیهای شیمیائی حاصل از احتراق و آلودگیهای صوتی است و همواره هدف، کاهش این آلودگیها است .
بیشترین آلودگیهایی که از سوختن بنزین و یا محصولات فرعی آن در اتومبیل تولید می‌شوند ارتباط بسیار نزدیک با عملکرد و ساختار مخزن سوخت – کاربراتور – اگزوز دارد که بیش از 60% آلودگی از اگزوز می باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


صنعت اتومبیل سازی

کواترنر

اختصاصی از فی فوو کواترنر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کواترنر


کواترنر

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات41

 


Aquitards کواترنر توسط لایه یخی اقلیمی که در حدود 13 میلیون کیلومتر در آمریکای شمالی به صورت رسوب تشکیل شده است . که اینها رایج ترین رسوبات سطحی زیر خاک در محیطهای کشاورزی در ایالت متحده آمریکای شمالی و کانادا می باشد .که سرعت جریان آبهای زیر زمینی این رسوبات در حدود 1 متر در هر 1000 سال می باشد . کمترین میزان این سرعت میتوان به حدود کمتر از 1 متر در هر 10000 سال اشاره کرد . واحدهای aquitard معمولا به عنوان موانع غیر قابل نفوذ و نشت ناپذیر در برابر حرکت آلاینده های عمودی به سمت حوزه آبهای زیر زمینی تلقی میشود . همچنین این واحدها اغلب موارد برای نشست زمین های خاکی انتقال پسماند های مضر . تسهیلات موجود . ساختارهای ذخیره سازی پسماند زمینی یا خاکی برای مصارف کود کشاورزی و دیگر مشارکت ها همچنین برای ضربه زدن و برخورد با آبهای زیر زمینی به عنوان ریسک بالا تلقی میشود .
تحقیقات انجام شده در مورد آب شناسی کشت و کار اصولا زمینهای زراعی جوانتر که در آخرین حد منجمد شدن رسوب شده است را مورد تحقیق و بررسی قرار داده است . این کار اصولا به این خاطر بوده است : این خاکهای جوانتر در خاکهای پیرتر سهیم میشوند و یا در روی آنها قرار میگیرند . اگر چه حیطه وسیعی از آمریکای شمالی توسط خاکها ی زراعی منجمد قدیمی تر از ilinoin پوشیده شده است . در این مناطق توده های یخی در سطح زمین دیده میشوند و چشم انداز و منظره طبیعی فراهم کرده است که فعالیت های اجتماعی در آنجا انجام میگیرد .
علاوه بر این رسوبات تشکیل شده یخی pleistocen قدیمی ترین در آمریکای شمالی هستند و توده Pre ilinoin توسط توده های جوانتر پوشیده شده اند و اغلب مواقع همانند پوششی روی سطح سنگ بستر عمل میکند و یا در مجاورت حوزه های آب سنگ بستربه دریا تبدیل میشود . شکستگی و هوازدگی توده های قدیمی ممکن است که وسیع تر و بیشتر از رسوبات یخی جوانتر باشد .
تحقیقات آبهای زیر زمینی از توده یخی pre ilinoian برای ارزیابی توانایی توده های قدیمی در حفاظت منابع آبی سنگ بستر امری ضروری و لازم می با شد .
Rodvang و simpkins رخدادهای آلاینده های کشاورزی عمومی را در aquitard کواتر نر مورد بازبینی قرار دادند و دریافتند که آکوئیتاردهای غیر هوایی حاوی بیشترین کربن آلی میباشد و میزان سطح سولفور آن از آکوئیتاردهای هوایی کمتر میباشد و همچنین باعث کاهش غلظت های نیترات از نیتروژن دهی میباشد . از طرف دیگر مناطق آکوئیتاردهای هوایی در بر دارنده فسغر و نیترات بیشتری هستند که اغلب موارد این مقدار از زمینهای کشاورزی بیشتر است .
تحقیقات اخیرهمچنین به طور ضمنی حائز این مطلب میباشد که رسوبات یخی کواترنر به عنوان منابعی از آلاینده های غیر آلی سفره های آب تلقی میشود .درحوزه های آب رانشی یخی و آبرفتی در قسمتهای فوقانی غرب و میانه غلظت های بالای اسید ارسنیک آلی بطور گسترده پخش شده و با رسوبات توده یخی همراه شده است.
آمونیم بالا نیز در سفره های آب کواتر نر منطقه ایووا در غلظت هایی که به واسطه گند زدایی و ضد عفونی کردن آب فراهم شده یافت شده است .
غلظت هایی از فسفر توده ای حل نشده در آکوئیتارد و سفره آب ناپایدار منطقه ایووا موجود می باشد .
همچنین دریافت شده است که از نظر محیطی یک معیار سنجش بسیار مناسب تلقی میشود .
همچنین سنجش میزان کارایی آکوئیتارد ها نسبت به بازداشتن خرکت آلاینده ها از منبع بسیار مشکل میباشد و این امر زمانی صورت میگیرد که غلظت زمینه پارامترهای آلودگی غیر آلی در حوزه آبریز معلوم نشده باشد .
این گزارش حاکی از نتایج تحقیقات هیدرولوژیکی و چینه شناسی می باشد که در بخش لین جنوبی در منطقه ایووا از سال 2002 تا 2004 کامل شده است . مکان تحقیق در ایستگاهی بین شهر iowa و cedar rapids واقع شده بود .
در اواخر قرن 1980 تحقیقات هیدرولوژیکی در آن محل و محلهای دیگر در ایوای مرکزی که به عنوان بخشی از پروژه هیدرولوژی آکوئیتارد به طور وسیع در سطح کشور توسط قوه مقننه دولتی ایوا سرمایه گذاری شده بود آغاز به کار کرد .
ایوای شرقی بدلیل اینکه روی یک توده ضخیم مربوط به pre-ilinoian بدون پوشش خاکی بار آورده واقع شده بود برای تحقیقات انتخاب گردید . تخقیقات قبلی در محل توسط مقاله ژئولوژیکی آمریکا انجام شده بود .
در سال 1991. جمع آوری داده ها د رمحل ایووای شرقی به خاطر محدودیت ها و موانع سرمایه گذاری و اینکه محل نظارت ضرورتا رها شده بود متوقف شد . در سال 2002 پرسنل بخش ایوا از مقاله ژئولوژیکی منابع طبیعی این تحقیقات هیدرولوژیکی را دوباره از سر گرفتند .
اهداف از این تحقیق عبارتند از : 1- تعیین میزان سودمندی استفاده از محلهای از پیش تعیین شده و چاه هایی که بر روی آن نظارت وجود داشته و اینکه به عنوان بخشی از یک شبکه نظارتی آبهای زیر زمینی جدید در ایوا محسوب می شوند . 2 – ارزیابی شیمی پایه خاک و ستون آب در حوزه های آبی و توسعه روشهایی برای بدست آورئن نمونه های معرف از چاههایی که به تدریج در حال بهبودی و اصلاح هستند . 3 – تخمین و بر آورد سرعت جریان آب زیر زمینی در طول توده های pre-ilinoian که به عنوان یک واحد عمده در حفاظت از آبهای سفره های سنگ بستر در ایوای شرقی و جنوبی محسوب میشود . 4 – سنجش سطوح زمینه ای مواد مغذی یونهای مینور و ماژور و فلزات برای ارزیابی بالقوه توده مربوط به pre ilinoian که به عنوان محدودیتی از شیمی خاک و منبعی از آلاینده سفره های آب زیر زمینی می شود .
مجموعه نا حیه ای ( مجموعه سنگهای منطقه )
لایه شناور یخی pre-ilinoian تقریبا بین 2.5 تا 500 هزار سال قبل رسوب کرده است که در بر دارنده قدیمی ترین تاریخ یخبندان اقلیمی در آمریکای شمالی محسوب میشود .اصطلاح pre-ilinoian برای توصیف واحدهایی که 3000 سال عمر دارند مورد استفاده قرار میگیرند . تحقیق در ایوای غربی و نبراسکا و ایوای شرقی صورت میگیرد و تعداد هفت صفحه توده ای مربوط به pre-ilinoian مشخص و شناسایی شده است .
بنابراین در اصطلاح واژگان اصطلاح دوردیفه کانسان-نبراسکان برای توصیف پیچیدگی واحدهای توده ای pre-ilinoian به حد کافی نمی باشد . در ایوای غربی-مرکزی ساختمان و وضع زمین در قبل از این سال در بر دارنده شکل wolf creek (یعنی 500 تا 730 هزار سال عمر )و شکلalburnett (یعنی بیش از 730 هزار سال عمر ) می باشد .تفاوت قائل شدن بین این دو شکل عمده اصولا برای معدن شناسی خاک صورت میگیرد . هر دو مورد این توده ها گل و لای یا رس های شنی هستند که در بر دارنده 30 تا 50 درصد شن و30 تا 45 درصد لای و 20 تا 15 درصد خاک رس می باشد . چگالی قسمتهای عمده آن 1.76 تا 2.11 و 1.97 تا2.11 به ترتیب برای شکل wolf creek و alburnett می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


کواترنر