
دانلود پروژه ساخت ربات نور یاب ساده
این محصول شامل نقشه ی جی آی اسی قزاقستان به صورت مرز کشوری، استانی و بخشی (روستایی) می باشد که قابلیت فراخوانی در نرم افزار ArcGis را دارد.
فرمت فایل: WORD قابل ویرایش
تعدادصفحات:28
بررسی و به کارگیری روشهای تدریس فعال در آموزش
یاد دادن موفقیت آمیز فقط در پرتو روش های تدریس فعال
روش تدریس به شیوه بحث گروهی:
مراحل اجرای روش بحث گروهی
مرحله اول: آمادگی و برنامه ریزی
محدودیتها
روش تدریس مشارکتی و روشهای اجرای آن:
تعداد دانش آموزان عضو هر گروه و ترکیب اعضا گروه
مراحل اجرای تدریس :
روش اجرای تدریس مشارکتی برای دروس علوم انسانی :
روش اجرای تدریس مشارکتی برای دروس علوم پایه:
مزایای استفاده از روش تدریس مشارکتی :
محدودیتها
- یادگیری از طریق همیاری :
مزایای یادگیری از طریق همیاری
محدودیتها
تدریس خرد :
مزایا و محدودیت های روش تدریس خرد
محدودیتها
نقش برنامه ریزی درسی در تعیین روش تدریس فعال
پژوهشهای انجام گرفته در قالب موضوع
پیشنهادات
گزارش حاضر مطالعات امکانسنجی مقدماتی ساخت ماشین آلات و تجهیزات استخراج و
فرآوری مواد معدنی میباشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکانسنجی تهیه گردیده
است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس
بررسیهای لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص
چگونگی تولید و امکانات سخت و نرمافزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت
ظرفیتهای اقتصادی و حجم سرمایهگذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد
شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را
کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است
این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد .
فرمت فایل: WORD قابل ویرایش
تعدادصفحات:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
تشکر و قدردانی 5
چکیده 6
مقدمه 7
معلول به چه افرادی گفته می شود؟ 7
بیان مسأله 10
اهداف پژوهش 12
اهمیت و ضرورت پژوهش 13
فرضیه های پژوهش 14
مقدمه ای بر آموزش الکترونیکی (E-Learning) 15
تفاوت آموزش سنتی و مدرن در اینجا سه تفاوت بررسی شده 16
دامنه آموزش الکترونیک 17
دسته بندی نوع یادگیری ومزیت های آموزش الکترونیکی 19
مقایسه یادگیری از طریق آموزش الکترونیک و یادگیری در کلاسهای فزیکی معمولی 20
مزیت های آموزش الکترونیک 20
چند نکته که در آموزش الکترونیکی باید مورد توجه قرار گیرد 22
برنامه های شرکت ها و موسسات برای آموزش الکترونیکی 22
چند رسانه ای ها دسترسی الکترونیک و توانمندسازی معلولان 25
شهر الکترونیک و مفاهیم آن 25
تعریف چند رسانه ای 26
دسترسی به چند رسانه ای 27
معلول کیست؟ 28
فراهم کردن فرصت های برابر در حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات 29
تشکیل کار گروه توان بخشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در شورای عالی اطلاع رسانی 31
توانمندسازی 32
دسترسی الکترونیک برای معلولان 34
آموزش الکترونیکی در خدمت کارآفرینی دیجیتالی معلولان 35
کاتالیزور 36
انکوباتور 37
از ویژگی های بارز این طرح می توان به مواردی به این شرح اشاره کرد 38
آموزش چند رسانه ای دارای خصوصیات معینی است از آن جمله 39
مستندات حقوقی جهانی جهت حق برخورداری معلولان از چند رسانه ای ها 40
مناسب سازی وب سایت ها جهت افراد معلول 43
مناسب سازی چند رسانه ای ها برای افراد کم بینا و نابینا 43
مناسب سازی وب سایت ها برای افراد کم شنوا 43
مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دچار اختلال یادگیری 43
مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دارای اختلالات حرکتی 44
راهکارهای مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دچار اختلال در توجه و تمرکز 44
مناسب سازی وب سایت ها برای افراد دچار معلولیت ذهنی 45
مزایا و معایب آموزش الکترونیکی برای معلولان 45
روش های آموزش و فراگیری آموزشالکترونیک 45
آموزش الکترونیکی، نوعی آموزش از راه دور 45
ابزارهای آموزش الکترونیکی 46
انواع معلولیت 47
مزیت ها و معایب آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان معلول 48
زندگی افراد معلول در یک شهر الکترونیکی 49
نتیجه گیری 55
منابع و مآخذ 60