کتاب انگلیسی Sex in Advertising - بیش از 300 صفحه
دانلود الگوی آماده بلوز زنانه آستین کلوش در چهار سایز استاندارد S M L XL
راهنمای کار با الگوی آماده خیاطی:
از مزایای این الگوها سرعت کار بالا بدون ایراد، بدون پرو، زیبا، آسان ومطمئن می باشد. ازاین سایزبندیها می توان برای شخصی دوزی وتولیدیها به راحتی استفاده نمایید.
راهنمای انتخاب سایز
راهنمای پرینت فایل پی دی اف الگوی خیاطی:
برخی فایلهای پیدیاف، مثل الگوهای خیاطی، به صورت یک تکه و بزرگ هستند؛ طوریکه با استفاده از پرینترهای خانگی و روی کاغذ A4 نمیتوانید آنها را پرینت نمایید. اگر امکان پرینت روی پرینترهای لارج فرمت (دفاتر کپی و تکثیر در داخل شهر، این خدمات را ارائه میکنند) را دارید که چه بهتر؛ ولی اگر مجبور به پرینت روی پرینترهای خانگی باشید برنامه Adobe Acrobat، دارای ویژگی Tiled Printing میباشد که به راحتی امکان چاپ یک صفحه بزرگ روی صفحات A4 را فراهم میکند.
توجه مهم: برنامه رایگان Adobe Reader دارای این امکان این نیست. باید از نسخه Adobe Acrobat Pro که در بازار فراوان است (با قیمتی اندک، به برکت عدم رعایت کپی رایت)، استفاده نمایید.
ابتدا در برنامه آکروبات، از منوی File، گزینه Print Setup… را انتخاب نموده و مطابق تصویر ذیل، در بخش Paper، از منوی Size، گزینه A4 را انتخاب نمایید.
حال برای پرینت یک فایل با ابعاد بزرگ، از راهنمای تصویری ذیل در Adobe Acrobat Pro استفاده نمایید.
اما اگر نسخه اصلی نرم افزار آکروبات را در اختیار ندارید می توانید نرم افزار زیر را دانلود کرده و برای پرینت از آن استفاده کنید.
این برنامه، نیاز به نصب ندارد. آن را روی دسک تاپ خود ذخیره کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید، روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود. دکمه Select File را بزنید و فایل پیدیاف مورد نظر خود را از روی هارد کامپیوتر خود انتخاب کنید.
گزینهها را مطابق با تصویر فوق تنظیم نموده و در نهایت دکمه Tile را بزنید. برنامه PDF Tiler، فایل شما را به صفحات قابل پرینت روی پرینتر A4 تبدیل میکند.
پس از تکمیل پرینت فقط باید صفحات را طوری به هم بچسبانید که نشانه های گوشه های کاغذ بر هم منطبق شوند سپس الگو را برش بزنید.
فرمت: Word
تعداد صفحات : 164
توربین گاز:
توربین گاز از لحاظ مراحل کار و نحوة عملکرد؛ شباهت زیادی با موتورهای احتراق داخلی دارد:
اولا: چهار مرحلة مکش؛ تراکم؛ احتراق و انبساط (قدرت) و تخلیه در توربینهای گاز صورت میگیرد منتهی در موتورهای احتراق داخلی؛ این مراحل؛ در هر یک از سیلندرها ولی به ترتیب انجام میشود؛ در حالیکه در توربینهای گاز؛ در یک از مراحل فوق الذکر در قسمت خاصی از واحد گازی در توربینهای برای همان منظور در نظر گرفته شده است؛ صورت میگیرد. مثلا: تراکم همواره در یک قسمت و احتراق همواره در یک قسمت دیگر در حال انجام است.
ثانیأ: در توربینهای گاز نیز؛ این انرژی شیمیائی نهفته در سوخت های فسیلی است که نهایتأ بصورت انرژی مکانیکی (گشتاور) ظاهر می گردد.
و ثالثأ: در توربینهای گاز نیز سیال عاملی که باعث چرخش محور می گردد ؛ گاز داغ (هوای فشرده محترق ) می باشد؛ و همین وجه تسمیة توربینهای گازی میباشد.
مطالب فوق؛ با توضیح اجزاء توربین گاز؛ و ترتیب انجام کار در این نوع واحد تولید انرژی مکانیکی روشنتر خواهد شد.
اجزاء توربین گاز عبارتند از:
1-1-1ـ کمپرسور
1-1-2ـ اتاق احتراق
1-1-3ـ توربین
از اجزاء فوق کمپرسور؛ همواره وظیفة مکش و متراکم کردن هوا را بعهده دارد. هوای متراکم به اتاق (اتاقهای) احتراق ؛ هدایت شده و در اتاق احتراق با پاشیده شدن سو خت و ایجاد جرقه (البته ایجاد جرقه تنها در ابتدای احتراق لازم است و پس از برقراری شعله ؛ به علت بالا بودن در اتاق احتراق ؛ شعله حفظ می گردد)؛ محترق می گردد. گاز داغ حاصل از احتراق هوای متراکم در اتاق احتراق؛ روی پرده های توربین هدایت می شود و با به گردش در آوردن توربین؛ انرژی مکانیکی لازم برای چرخاندن بار متصل به توربین را تامین می کند. ما حصل احتراق ؛ پس دادن انرژی خود به خود به توربین؛ از طریق اگزوز به آتمسفر تخلیه میگردد. با مقایسه ترتیب کار در توربین گاز با ترتیب کار در موتوری احتراق داخلی ؛ مشاهده می شود که توربیت های گاز از نظر اساس کار ؛ چیز جدیدی نیستند و تنها از نظر ساختمان و نحوة عمل ؛ تفاوتهایی با موتورهای احتراق داخلی پیدا می کنند. در شکل )1-2) ؛ نمای کلی جانبی یک نوع توربین گاز؛ (AEG ؛ ساخت آلمان؛ با قدرت 25 مگاوات ( برای آشنایی با ترتیب قرار گرفتن اجزاء مختلف ؛ در توربیثن های گاز ؛ نشان داده شده است .
1-1-1- کمپرسور:
کمپرسور استفاده شده در توربینهای گاز صنعتی (توربین های گاز که برای تولید برق بکار برده می شوند)؛ معمولأ از نوع جریان محوری می باشند؛ به این معنی که هوا در امتداد محور کمپرسور با رانده شدن بطرف جلو و کم شدن سطح مقطع فشرده میشود. این نوع کمپرسورها میتوانند حجم هوای بسیار زیادی متراکم کنند. نیروی محرکة کمپرسور در واحدهای گازی؛ در ابتدای راه اندازی؛ توسط موتور راه نداز (دیزلی یا الکتریکی) و پس از خود کفا شدن توربین؛ توسط نیروی گشتاوری خود توربین تامین می شود. (زیرا توربین و کمپرسور هم محور هستند) و حدودا دو سوم از نیروی گشتاوری توربین صرف گرداندن کمپرسور و تنها آن صرف گردش بار وصل به محور توربین میشود.
علت اصلی استفاده از کمپرسور؛ در توربین های گاز ؛ تامین هوای فشرده برای سیستم احتراق میباشد؛ لکن یکسری انشعابهای فرعی نیز از بعضی مراحل کمپرسور گرفته می شود که معمولا فشار کمتری از خروجی کمپرسور دارند. موارد استفاده این انشعابها عبارتند از:
- کنترل شیرهای بخصوص بنام بلید والو که وظیفة تنظیم هوای کمپرسور در دور متغیر را بعهده دارند.
- آببندی یا تاقانها (یاتاقانهای اصلی توربین گاز) و کنترل شیرهای هوایی (شیرهایی که توسط هوای فشرده کنترل می شوند).
- خنک کردن قسمت های مختلف توربین که در مسیر عبور گاز داغ هستند .
- اتمیزه کردن (پودر کردن ) سوخت مایع - جهت بهتر مخلوط شدن آن با هوا در اتاق احتراق و در نتیجه احتراق بهتر.
کمپرسورهای جریان محوری از تعدادی پره های ثابت و متحرک تشکیل شده اند که به صورت مراحل پشت سر هم در طول محور قرار گرفتهاند. (هر مرحله شامل یک چرخ پرة ثابت و یک چرخ پرة متحرک می باشد) تعداد مراحل کمپرسور به فشار خروجی تقاضا شده و حجم آن به دبی (حجم هوای عبوری در واحد زمان) تقاضا شده بستگی دارد. هوا در مسیر عبور خود از ورودی به خروجی کمپرسور؛ بین پرههای ثابت و متحرک تبادل میشود تا به شرایط مطلوب به خروجی برسد. کار پرههای ثابت؛ دادن زاویة صحیح به هوا و تبدیل سرعت به فشار می باشد؛ در حالیکه و وظیفة پرههای متحرک دادن سرعت به هوا و راندن آن بطرف جلوی کمپرسور می باشد. کمپرسور؛ با یک مرحله پرههای ثابت شروع می شود که در بعضی از توربینهای گاز؛ زاویة این پره ها قابل تنظیم میباشد و در ابتدای راه اندازی که کمپرسور توان عبور دادن حجم هوای زیاد را ندارد؛ هوا توسط این پره ها ی قابل تنظیم ؛ تحت زاویه بسته به کمپرسور وارد میشود و پس از رسیدن به حدود دور نهایی گ زاویة پره های مزبئر باز میشود. در این صورت به پره های مزبور پره های هادی ورودی کمپرسور میگویند.
در دور ثابت؛ به علت راندن هوا به جلو توسط کمپرسور؛ طبق قانون سوم نیوتن (که هر عملی؛ عکس العملی دارد؛ مساوی و مختلف الجهت با آن)؛ یک نیرو به طرف عقب به محور کمپرسور وارد میگردد؛ برعکس در دور متغییر مثلا هنگام از کار اندازی واحد؛ بعلت کاهش ناگهانی حجم سیال و سرعت آن؛ نیرویی به طرف جلو به کمپرسور وارد میشود. این نیروها که در جهت محور هستند بنام نیروی تراست معروف میباشند و توسط یاتاقانهای تراست (که مخصوص تحمل نیروهای محوری هستند) خنثی میشوند .
در شکل (1-3)؛ مقطع طولی محور یک کمپرسور جریان محوری با پرههای متحرک که روی آن سوار شدهاند؛ نشان داده شده است. ( کمپرسور مزبور متعلق به واحد 85 مگاواتی میتسوبیشی بوده دارای 17 مرحله میباشد).
پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp
........................................
اگر از این مدل نقشه های اتوکد و عکس می خواهید سفارش دهید : (تلگرام یا پیامک) 09309839778
.........................................
دسته بندی : ویلا 3 بعدی
.................................
برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید
.........................................
برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.
آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP
..................................
برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.
.................................
اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.
نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .
...........................
دانلود 7 برگ قاب عکس دیجیتال (فریم) بسیار زیبای رمانتیک با کیفیت عالی با فرمت PNG
رزولوشن:300 DPI
1200*1800 پیکسل
حجم فایل: 21.2 مگابایت