فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایانامه طراحی و ساخت قالب چرخ دنده

اختصاصی از فی فوو دانلود پایانامه طراحی و ساخت قالب چرخ دنده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایانامه طراحی و ساخت قالب چرخ دنده


دانلود پایانامه طراحی و ساخت قالب چرخ دنده

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات :113

محتویات:

چکیده:

فهرست مطالب

فصل اول: جنس قالب

فولاد سخت کاری سطحی

عملیات سطحی فولادها برای قالب چرخ دنده

اطلاعات عمومی

عملیات حرارتی فولادها

سخت کاری

فصل دوم : فرآیند قالبگیری تزریقی

قالبگیری تزریقیترموپلاستیکها

عملکردهای قالب

معیار تقسیم بندی قالب چرخ دنده

محاسبه تعداد حفره قالب

مبحث مربوطه

تعداد خطوط جدایش

فصل سوم: طراحی سیستم راهگاه

راه تغذیه

جداسازی راه تغذیه

راهگاه

محاسبات راهگاه

محل قرارگیری راهگاه در قالب

فصل چهارم : سطح جدایش

سطح جدایش

فصل پنجم : طراحی گلویی تزریق

موقعیت گلویی تزریق در قالب چرخ دنده

محاسبات گلویی تزریق یا ورودی

نوع ورودی در قالب چرخ دنده

فصل ششم : هواگیری قالب

هواگیری قالب

فصل هفتم : انقباض

انقباض

تلرانس

مفاهیم تکمیلی برای پیش بینی انقباض

فصل هشتم : بیرون اندازی

طراحی سیستم پران – نیروی بیرون اندازی و باز کردن

طراحی و ابعاد میل پران

نقاط اثر میل پران ها

مجموعه پران

فصل نهم : فرآیند ساخت قطعات قالب چرخ دنده

Cavity plate

Core Plate

Insert

Clamping کفشک ثابت

Clamping کفشک متحرک

عملیات سوراخ کاری و مونتاژ

فصل دهم : 

عمل تنظیم

تعویض قالب

فصل یازدهم : تعمیر و بازسازی قالب

فولاد سخت کاری سطحی

سرویس خطوط خنک کاری

نگهداری از سطوح

اقدامات پس از آزمایش و تمیز کاری

فصل دوازدهم :تعمیر و بازسازی قالب

فصل سیزدهم :اقدامات تصحیح خرابیهای قطعه قالب گیری

ضمیمه

منابع

مقدمه:

در فرآیند قالب گیری تزریقی اغلب قالب های فلزی با استحکام زیاد اولاً از فولاد ساخته میشوند. معمولا حفره قالب را از فولاد با کیفیت بالا و در بعضی موارد خاص از فلزات دیگر می سازند.

طبیعتاً فولاد تنها ماده ای است که اگر نوع مناسبی از آن انتخاب شود کارکرد مطمئن قالب و عمر مفید بلند را تضمین می کند. از آنجا که عموماً استحکام کمتر از 1200mpa برای فولاد کافی نیست از فولادهای که قابلیت سخت کاری و یا باز پخت را دارند باید استفاده کرد. پس فولاد مورد استفاده پس از عملیات حرارتی دارای سختی سطح بالا و استحکام مغزی در حد لزوم را پیدا می کند.{1}

 

1-2- فولاد سخت کاری سطحی

فولاد سخت کاری سطحی بهترین فولاد و در ساخت قالب است به همین منظور فولاد مورد استفاده در غالب چرخ دنده از این نوع فولاد هاست.

این فولادها گران قیمت نیستند و 80% از کل مصرف فولاد در ساخت قالب ها را تشکیل می دهند.

به عنوان مثال چند نمونه از فولادهای که می توان آنها را سخت کاری سطحی کرد عبارتند از:

1- فولادهای کربنی 2- فولادهای آلیاژی 3- فولادهای ابزاری (سرد کار – گرم کار – ضربه گیر)

در سخت کاری سطحی در صوریت که درست سخت کاری شود سطح قالب مثل شیشه سخت و مغز آن نرم و چقرمه می شود. که سطح سخت در برابر سایش قالب مقاوم می کند و مغز چقدمه آن بارهای متغیر و ناگهانی را تحمل می کند.

علاوه بر خواص مطلوب ذکر شده نسبت به فولادهای سخت کاری سطح معیار دیگری که این فولادها را نسبت به فولادهای مار تنزیتی و تصفیه شده و فولادهای زنگ نزن مطلوب تر می کند، ماشین کاری آسان و پرداخت خوب آنهاست.{3}

پس با توجه به مزیت های گفته شده فولادهای مورد استفاده در قالب چرخ دنده را از نوع کربنی – آلیاژی – ابزاری بر می گزینیم.

در جدول1 زیر با توجه به شماره قطعه از شکل 1 فولاد مورد نظر را انتخاب می کنیم.

شکل1: شماره گذاری قطعات 

جدول1: کاربرد های عمومی فولادها در قالب چرخ دنده (5)

گروه فولاد           عملیات حرارتی     آنالیز      استاندارد آلمان       استاندارد آمریکا AIsI- SAE SATM    موارد مصرف       شماره قطعه

            سختی و استحکام بعد از کونچ            دمای سخت کاری   محیط خنک کاری  w         v          ni         mo       cr         mn       si            c           w.Nr     DIN                             

فولاد ساختمانی کربنی                     800الی 830      روغن و آب                                                                     0.         0.15                 1.1740 C 60 w  --          صفحات پران و نگه دارنده پران         18,19,3,1

فولاد ساختمانی کربنی                     800الی 830      روغن و آب                                                                     0.6       0.15            0.55     1.1740 C 60 w  --          صفحه گیرنده متحرک و ثابت (کفشکها)            17,15,4

فولاد ساختمانی کربنی                     800الی 830      روغن و آب                                                                     0.6       0.15            0.55     1.1740 C 60 w  --          ستون تکیه گاهی    5

فولاد ابزاری سرد کار          1960 N/mm2   1020 الی 1050  روغن و هوا                                             0.15     1.8       1.41            0.63     0.35     1.2312 40crmn mo s 8 6                       صفحات حفره قالب و مغزی (core – cavity)    14,13,9,8

فولاد ابزاری سرد کار          1960 N/mm2   1020 الی 1050  روغن و هوا                                             0.15     1.8       1.41            0.65     0.35     1.2312 40crmn 286                  میل پران 12,11

 

 

1-3- عملیات سطحی فولادها برای قالب چرخ دنده

1-3-1- اطلاعات عمومی:

همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شده که مواد اولیه ساخت قالب باید خواص مشخصی داشته باشد و اغلب باید موازنه ای بین خواص برقرار ساخت چرا که خواص فولاد به مقدار زیادی به ترکیب شیمیایی آن بستگی دارد. در حالی که اجزاء آلیاژی در خواص یکدیگر تداخل می کنند. بنابراین منطقی است تولید کنندگان و مصرف کنندگان فولاد در ارتباط با تولید کنندگان محصولات پلاستیک باشند و دائماً برای بهبود کیفیت به ویژه افزایش عمر مفید قالبها تزریق فرآیندهای مناسب تری بیابند. برای این کار می توان از عملیات سطحی مناسب تری استفاده نمود.{1}

 

1-3-2- عملیات حرارتی فولادها:

در عملیات حرارتی مرسوم، ساختار بلوری، بر اثر گرم و سرد کردن ساده ای تغییر می کند این تغییر باعث ایجاد خواص مشخص می شود.

به همین دلیل برای قالب چرخ دنده عملیات حرارتی را از نوع سخت کاری انتخاب می کنیم به دلیل اینکه این روش هم ساده است و هم می توان در کارگاه های ساده و بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت انجام داد.

قطعاتی که در قالب چرخ دنده سخت کاری می شوند فقط قطعاتی هستندکه مستقیماً با مذاب پلاستیک در تماس اند و قطعاتی که نسبت به یکدیگر در حرکت اند و تحت سایش قرار می گیرند مانند: صفحات حفره و مغزی قالب – میل راهنما – بوش راهنما- میل پران .

 

1-3-3- سخت کاری:

هدف: با عملیات حرارتی سختی و استحکام سایشی مواد افزایش می یابد البته این امر با کاهش چقرمه و ازدیاد طول نسبی همراه است.

 

کاربرد:

فولادهایی که تحت بار سایشی قرار دارند باید سخت کاری شوند.

روش: سخت کاری در 3 مرحله انجام می گیرد:

1-         گرم کردن تا دمای سخت کاری

2-         نگه داری در دمای سخت کاری

3-         کونچ کردن (تخلیه سریع گرمایی قطعه کار)

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایانامه طراحی و ساخت قالب چرخ دنده

بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه

اختصاصی از فی فوو بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه


بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات :113

فهرست:

فصل اول:کلیات پژوهش
مقدمه
1-1-بیان مساله تحقیق
1-2-ضروریت واهمیت تحقیق
1-3-اهداف تحقیق
1-4-فرضیه های تحقیق
1-5-متغیرهای پژوهشی
1-6-تعاریف اصطلاحات
1-6-1-تعاریف مفهومی
1-6-2-تعاریف عملیاتی
فصل دوم:ادبیات پژوهش
مقدمه
2-1-بخش اول:هوش هیجانی
2-1-1-هوش هیجانی
2-1-2-تاریخچه هوش هیجانی
2-1-3-انواع هوش 4
2-1-4-هوش هیجانی وهوش عقلی
2-1-مدل های هوش هیجانی
2-1-5-1-مدل توانایی هوش هیجانی(مدل مایر وسالووی)
2-1-5-2-مدل های ترکیبی
2-1-5-2-1-الف)مدل گلمن
2-1-5-2-2-ب)مدل بار-ان
2-1-6-آموزش ویادگیری هوش هیجانی
2-2-بخش دوم:رهبری
2-2-1-تعاریف رهبری
2-2-2-تمایز میان رهبری ومدیریت
2-2-3-نظریه های رهبری
2-2-3-1-نظریه های صافت شخصی
2-2-3-2-نظریه های رفتاری رهبری
2-2-3-2-1-مطالعات رهبری دردانشگاه آیوا
2-2-3-2-2-مطالعات دانشگاه ایالتی اوهایو
2-2-3-2-3-مطالعات دانشگاه میشیگان
2-2-3-2-4-شبکه مدیریت
2-2-3-2-5-سیستم های مدیریت لیکرت
2-2-3-3-تئوری های اقتضائی
2-2-3-3-1-تئوری پیوستار رهبری
2-2-3-3-2-تئوری رهبری مبتنی برموقعیت
2-2-3-3-3-تئوری اقتضائی فیدلر
2-2-3-3-4-تئوری مسیر-هدف
2-2-3-3-5-تئوری مبتنی بر تبادل نظر رهبر بااعضاء
2-2-3-4-تئوری های نوین رهبری
2-2-3-4-1-تئوری جانشین های رهبری
2-2-3-4-2-تئوری اسناد رهبری
2-2-3-4-3-تئوری برناردباس
2-2-4-تعیین سبک رهبری
2-2-5-رابطه رهبری وهوش هیجانی
2-3-بخش سوم:پیشینه پژوهش
2-3-1-تحقیقات داخلی
2-3-2-تحقیقات خارجی
2-3-3-نتیجه گیری
فصل سوم:روش تحقیق
مقدمه
3-1-روش تحقیق
3-2-جامعه آماری
3-3-نمونه وروش نمونه گیری
3-4-روش جمع آوری اطلاعات
3-4-1-ابزارهای جمع آوری اطلاعات
3-4-1-1-پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینک
روش نمره گذاری
روایی وپایایی آزمون هوش هیجانی
3-4-1-2-پرسشنامه سبک رهبری
3-5-روش های تجزیه وتحلیل داده ها:
فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه
4-1-بررسی مشخصه های فردی نمونه آماری بااستفاده از آمار توصیفی
4-1-1-پست سازمانی
4-1-3-جنسیت
4-1-4-سابقه مدیریت
4-1-5-رشته تحصیلی
4-1-6-میزان تحصیلات
4-1-7-سن
4-2-بررسی وتحلیل فرضیه های پژوهش بااستفاده ازآمار استنباطی
4-2-1-فرضیه کلی:بین هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه
4-2-2-فرضیه فرعی اول:بین مولفه خودآگاهی وسبک رهبری مدیران رابطه معنادار وجود دارد.
4-2-3-فرضیه فرعی دوم
4-2-4-فرضیه فرعی سوم
4-2-7-فرضیه ششم
4-2-8-فرضیه هفتم
فصل پنجم:نتیجه گیری
مقدمه:
5-1-خلاصه پژوهش
5-2-بحث ونتیجه گیری
فرضیه های فرعی پژوهش
5-3-محدودیت های تحقیق
5-4-پیشنهادات اجرایی
5-5-پیشنهادات پژوهشی
فهرست منابع

مقدمه

در رویکرد جدید مدیریت،فرهنگ سازمانِی،کارتیمی ونحوه همکاری مدیر با دیگران اهمیت خاصی دارد.درواقع تمرکز اصلی بررشد وپرورش افراد است تاازاین راه بهره وری سازمان نیز افزایش یابد.از این رو،مدیرانی مدنظر سازمان ها هستند که ازتوانمندی های اجتماعی ومهارت های ارتباطات برخوردار باشند،شنونده وسخنگوی خوبی باشند وبادرک احساسات خودودیگران ودربیان وانتقال احساسات به خوب عمل کنند ودریک جمله آنها بتوانند محیطی بانشاط ایجاد کنند که درآن افراد رشد یابند.رویکرد مدیریتی جدید این مدیران را مدیرانی اثربخش وموفق می دانند.(میلر،1999،ص3)

امروزه بسیاری از سازمان ها دستخوش تغییرند وهرگونه تغییرنیازمند کارکنان ومدیرانی است که انطباق پذیر بوده وباتغییرها سازگار شوند.دراین میان تعامل اجتماعی به شیوه ای شایسته وثمربخش برای بیشتر مدیران ورهبران به عنوان عنصر کلیدی درمدیریت تغییرهای سازمانی اهمیت فزاینده ای دارد.رهبری یک سازمان برای انطباق باتغییرات وبه منظور بقا ورشد درمحیط های جدید،ویژگی های خاصی را می طلبد که عموما مدیران برای پاسخ به آنها بامشکلات بسیاری مواجه میشوند.یکی ازمهمترین خصیصه ها که میتواند به رهبران ومدیران درپاسخ به این تغییرات کمک کند،هوش هیجانی است.هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح وتفسیرجایگاه هیجان های واحساسات درتوانمندی های انسانی دارد.مدیران برخوردار ازهوش هیجانی،رهبران موثری هستند که اهداف رابا حداکثر بهره وری،رضایتمندی وتعهد کارکنان محقق میسازند(مختاری پور و سیادت،1384،ص18)

درسال1990 دواستاد دانگشاه درآمریکا جان مایر وپیتر سالوی دو مقاله درمورد هوش هیجانی نوشتند وپژوهش های خودرا دراین رابطه آغاز کردند.این دو استاد دریافتند که برخی از افرادی درشناخت احساس خود ودیگران وحل مشکلات احساسی وعاطفی توانمندتر هستند.آنان نقل میکنند که نظریه آنها درمورد هوش هیجانی،عامل انگیزه گولمن برای نوشتن کتاب پرفروش هوش هیجانی درسال1995 گردید(هین،2004،ص2)

هوش هیجانی پتانسیل مارا برای یادگیری مهارت های مدیریتی براساس پنج اصل:شناخت احساسات خود،کنترل احساسات خود،ابتکار عمل داشتن،همدلی وتوافق درارتباط،تعیین میکند(سواترا،2004،ص103)

امروزه سیاست مدیریتی مادرکل دهی ساختار آموزش وچگونگی اداره مدارس،فقط تاکید برروی جنبه های شناختی دانش آموزان ومعلمان است،درحالی که جنبه های عاطفی واحساسات آنها نادیده گرفته شده است.برای اداره کردن ومدیریت مدارس داشتن هوش هیجانی به اندازه تحصیلات دانشگاهی مهم است وبعضی اوقات مهمتر ازآن است.

1-1-بیان مساله تحقیق

نظر به اهمیت منابع انسانی درپیشرفت اهداف سازمان های امروز،پرداختن به الگوها و شیوه های شناخت و هدایت کارکنان ازضروریات می باشد ویکی از موثرترین روش های هدایت،آشنایی با مباحث سبک ها رهبری ومدیریت می باشد واعمال سبک رهبری ومدیریت نیز مستلزم آشنایی بامهارت های رهبری ومدیریت در سطوح مختلف سازمان،وتوجه به اهمیت مهارت های اجتماعی وانسانی وتوانایی ارتقاء آن برای ایجاد تعامل باکارکنان است.

هرمدیر باید بتواند ازطریق افراد به اهداف سازمانی برسد.سالهاست به مدیران می آموزند که توانایی آنها برای دستیابی به اهداف،رابطه مستقیم باتوانایی آنها برانگیختن افراد اطراف خود دارد.این امر امروزه اهمیت بیشتری یافته است،زیرا مسائل انسانی،ارتباطات وروابط بین مدیر وکارکنان افزایش یافته است.به ویژه آنکه کارهای فردی روبه کاهش واهمیت کارهای تیمی وگروهی روبه افزایش است.این مهم شکل دهنده رویکرد مدیریت جدید است که اهمیت آن روز به روز آشکارتر میشود(میلر،1999،ص1)

هوش هیجانی یکی از جدیدترین مفاهیمی است که پایه حیطه مدیریت گذاشته است.تحقیقات اخیر سعی برآن دارند که اهمیت هوش هیجانی وتاثیر آن را بر اثر بخشی سازمان بررسی کنند.درچندین تحقیق اظهارشده است که هوش هیجانی میتواند پیش بینی کننده خوبی برای رفتارهای رهبری باشد(جورج،2000،ص1055)

دانیل گولمن هوش هیجانی رامهارتی میداند که دارنده آن میتواند ازطریق خودآگاهی،روحیه خود راکنترل کند،ازطریق خود مدیریتی آن رابهبود بخشد،ازطریق همدلی،تاثیر آنها رادرک کند واز طریق مدیریت روابط،به شیوه های رفتارکند که روحیه خودودیگران رابالا ببرد(دوستار،1282،ص54)

به نظر جان مایر وپیتر سالوی هوش هیجانی ارزیابی،بیان وتنظیم عاطفه خودودیگران واستفاده کارآمد ازآن است(دوستار،1382،ص5)

به عقیده بار-ان هوش هیجانی مجموعه ای ازتوانایی ها،قابلیت ها ومهارت هایی است که فرد برای سازگاری موثر بامحیط وبدست آوردن موفقیت درزندگی کسب میکند(بار-آن،2006،ص2)

به رغم تحقیقات فراوانی که در زمینه هوش هیجانی صورت گرفته هنوزهم درباره مفهوم هوش هیجانی واجزا تشکیل دهنده آن توافق نظری حاصل نشده ودانشمندان مختلف هرکدام اجزا هوش هیجانی رابه صورت مدل های متفاوتی بیان کرده اند.

درتحقیقات مختلف صورت گرفته درزمینه هوش هیجانی معمولا یکی ازمدل ها مورد توجه قرار میگیرد.دراین پژوهش ازمدل گلمن استفاده شده است.این مدل شامل اجزای زیر است:

  • خودآگاهی که دربردارده آگاهی هیجانی،خود ارزیابی دقیق واعتماد به نفس است.
  • خود تنظیمی شامل خود کنترلی،مسئولیت پذیری،اعتماد،سازگاری وخلاقیت است.
  • انگیزش شامل انگیزه موفقیت،نوآوری وخوش بینی است.
  • همدلی شامل درک دیگران،کمک به دیگران،هدایت دیگران است.
  • مهارت های اجتماعی شامل تاثیر گذاری،ارتباط،مدیریت تعارض،رهبری،ایجاد پیوند،همکاری تعاون وتوانایی های گروهی می باشد(گلمن،بویاتزیس وری،2000،ص351)

اطلاعات گلمن1998 دلالت برارتباط قوی بین هوش هیجانی رهبر وعملکرد سازمان ها دارد.هرچه رهبر مهارت عاطفی مانند ابتکار عمل،تربیت دیگران،رهبری گروه،اعتماد به نفس،تلاش درجهت رسیدن به هدف وهمدردی،بیشتری داشته باشد درعملکرد اوبیشتر موثراست(سواترا،2004،ص103)

سبک های متفاوتی دررهبری وجود دارد که مبتنی بر مفروضات وتئوری های متفاوتی می باشند.رهبران دارای سبک رهبری بسته بدنبال تسلطز وقدرت کامل برزیردستان یا اعضای تیم خود می باشد.پیروان این رهبر فرصت اندکی برای ارائه پیشنهادهای خود دارند.این رهبران همواره تابع مقررات می باشند وتلاش میکنند تاسایرین هم ازرویه ها ومقررات بطور کامل تبعیت نمایند.این رهبران به شدت برانجام شدن کار تمرکز دارند وممکن است کاملا مستبد باشند.چنین رهبری ساختارگرا وبرروند انجام کار نظارت می نماید.رهبران دارای سبک رهبری باز،تلاش خودرامعطوف ایجاد اشتیاق درتیم خود می نمایند و باانرژی فراوان دیگران رابه جلو حرکت میدهند.آنها درتصمیم گیری ها تمام شرایط رادرنظر میگیرند وباکارکنان مشورت میکنند وکارگروهی راترجیح میدهند(ویلیامز،1999،ص47).

 

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه

کارگاه آموزش صوتی اکت 4

اختصاصی از فی فوو کارگاه آموزش صوتی اکت 4 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارگاه آموزش صوتی اکت 4


کارگاه آموزش صوتی اکت 4

کارگاه آموزش اکت جلسه چهارم  درمان وسواس.اضطراب. رفع استرس و... درمان موج سوم     ویژه روانشناسان.دانشجویان و علاقه مندان به آرامش


دانلود با لینک مستقیم


کارگاه آموزش صوتی اکت 4

دانلود پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری

اختصاصی از فی فوو دانلود پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری


دانلود پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری

درکنتورهای الکترومغناطیسی ودیجیتالی مورد استفاده درکشور٬ مشترکین پس ازمصرف برق٬هزینه پرداخت می کنند.قطع برق مشترکین به دلیل نپرداختن هزینه مستلزم حضور مامور شرکت برق در محل٬وپرداخت هزینه وصل مجدد توسط مشترک می باشد.
عدم پرداخت هزینه برق مصرفی توسط بعضی از مشترکین شرکت برق را برآن داشت تا سعی به دریافت هزینه قبل از مصرف کند.پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری گامی است به سوی پیشبرد این هدف.
اساس کار دستگاههای اندازه‌گیری:
اساس کارکلیه دستگاههای اندازه‌گیری عقربه‌ائی براساس تأثیرمیدان روی سیم حامل جریان است که مکانیسم آنها با هم فرق دارد. دردستگاه اندازه‌گیری با قاب گردان که در داخل میدان قرار گرفته دراثر عبورجریان(به نسبت جریان ورودی) عقربه حرکت خواهد نمود و برای اینکه با سرعت حرکت نکند از یک خفه کن استفاده می ‌شود بنام آمپر یا دمفینگ.
نامگذاری دستگاه ها با توجه به مکانیزم آنها می باشد .مثلا اندکسیونی٬ قاب گردان٬ حرارتی٬ دینامیکی... که از شرح جزئیات دستگاهها صرفنظر می شود.

 – مقدمه2
فصل اول :
  – اساس کاردستگاههای اندازه‌گیری  3
  – اساس کارکنتورالقایی تکفاز5
فصل دوم :
–آشنایی با میکروکنترلرهای AVR 6
 – مشخصات میکروکنترلرATmega169
–مشخصات میکروکنترلرATmega811
فصل سوم :
EEPROM – های خانواده AT24CXX13
 – ارتباط سریال دو سیمه I2C) یا (TWI15
 – صفحه کلید ماتریسی 16
فصل چهارم :
 – برنامه نرم افزاری شارژر17
 – طرح شماتیک سخت افزارشارژر25
 – برنامه نرم افزاری کنتور26
 – طرح شماتیک سخت افزارکنتور

 

شامل 36 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه تبدیل کنتور الکترومغناطیسی به کنتور دیجیتالی اعتباری

پایان نامه پژوهشی در فرهنگ و ادبیات عامیانه بخش بردخون در قالب ورد 220 صفحه

اختصاصی از فی فوو پایان نامه پژوهشی در فرهنگ و ادبیات عامیانه بخش بردخون در قالب ورد 220 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گذشته و پیشینه‌ی هر منطقه به فرهنگ و ادبیات عامیانه، آداب و رسوم و باورهای عامه مردم آن بستگی و ارتباط تنگاتنگ دارد.

فرهنگ و فولکلور به عنوان دو مقوله‌ی با ارزش برای شناخت و معرفی یک منطقه می‌تواند موثر باشد.

بخش بردخون دارای سابقه‌ی فرهنگی غنی و شخصیت‌های دینی، علمی، ادبی و شناخته شده در طول سالیان گذشته و مبارزانی دلیر در طول تاریخ تا به امروز بوده است.

شیوه‌ی گویش، ویژگی‌های گفتاری و کاربرد بسیاری واژگان در ادبیات عامیانه‌ی منطقه‌ی بردخون تا به امروز نشان دهنده‌ی پیوند زبانی با دیروز و به جا ماندن بخش گسترده‌ای از این فرآیند بوده است.

آیین‌ها و باورهایی در این منطقه وجود دارد که رفته رفته رنگ باخته‌اند و در کشاکش زندگی امروزی از ارزش و جایگاه آن‌ها کاسته شده و ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به فراموشی سپرده شوند.

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه پژوهشی در فرهنگ و ادبیات عامیانه بخش بردخون در قالب ورد 220 صفحه