فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دوام آوردن, تنها راه موفقیت

اختصاصی از فی فوو دوام آوردن, تنها راه موفقیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دوام آوردن, تنها راه موفقیت


دوام آوردن, تنها راه موفقیت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کتاب تنها راز موفقیت ، دوام آوردن ………….. نوشته : مارک و رنه رید یارنل

ترجمه ی:مسعود عوض خانی , پرستو شوکتی

درباره کتاب :
کتاب تنها راز موفقیت ، دوام آوردن
شبکه سازهای تازه وارد….این کتاب را بخوانید !
یارنل ها که درآمد چند میلیون دلاری و بیست سال سابقه ی کاری دارند ، یک ساختار علمی جامع …. محتوای برجسته …. و بیش از دویست توصیه برای ماندن و سود بردن در سال اول …. و ساخت یک پایه تجاری بلند مدت را ارائه می دهند. من این کتاب را به تمام دانشجویان بازاریابی چند سطحی توصیه می کنم. چارلز دبلیو کینگ؛مدرس دانشگاه ایلینویس شیکاگو
مارک و رنه دو نفر از قدرتمندترین رهبران در صنعت ما هستند. تعهد آن ها به موفقیت دیگران و شهامت آنها در صحبت کردن از قلب و ذهن شان زندگی صدها هزار نفر را تغییر داده است.
طبق لغت نامه وبستر دوام آوردن (to survive) یعنی زنده ماندن و به ویژه حیات بعد از مرگ دیگران. نکته جالب در مورد بازاریابی از بسیاری از جهات این است که دوام آوردن، یعنی ادامه حضور در زمانی که بقیه تجارت را ترک کرده اند و این دقیقا همان چیزی است که باعث ثروت کلان می شود. فرسایش (از دست دادن اعضا) در تجارت ما فاکتور قابل توجهی است. در عین حال به ندرت افرادی را دیده ایم که در این تجارت به طور مستمر کار کرده اند و در نهایت به موفقیت نرسیده باشند.
نتیجه تحقیقات ما نشان می دهد که ۹۵ درصد افرادی که ده سال در مارکتینگ دوام آورده اند، به ثروتی ورای توقعشان دست یافته اند.
ریشه های آغازین صنعت نتورک مارکتینگ به دهه ۱۹۴۰ باز می گردد. زمانی که شرکت Nutrilite Products فروش مواد غذایی را آغاز کرد و ده سال بعد شرکت Amway محصولات خانگی را عرضه نمود. طی پنجاه سال اخیر، این صنعت به شبکه ای قانونی و کارآمد جهت توزیع محصولات تبدیل شد که آن را برای موج بعدی و ورود به دنیای تجارت آماده کرد.

اگر اهل کسب و کار در بازار آزاد باشید و به تاسیس شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، نحوه کار آن‌ها و سرانجام‌شان دقت کرده باشید، حتما دریافته‌اید بسیاری از این تجارت‌های کوچک، پس از مدتی شکست خورده و برچیده می‌شوند. فارغ از دلایل این شکست‌ها و برچیده شدن‌ها، درصد بالایی از آن‌ها در سال‌های اول اتفاق می‌افتد و کسانی که بتوانند راهشان را برای تداوم تجارت در چند سال اول پیدا کنند، دیگر بر روی ریل قرار گرفته، رشدشان سرعت خواهد گرفت و احتمال شکست‌شان بسیار کمتر خواهد شد.
نتورک هم دقیقا همینطور است. عده‌ای زیاد از افراد در همان روزها و ماه‌های اول دلسرد شده و از آن دست می‌کشند و از آنجایی که در نتورک همانند تجارت سنتی فروشگاه یا دفتر کار ندارند، این روند تسریع هم خواهد شد. از همین رو اگر کسی با روندی که باید در سال اول کارش در نتورک طی کند و مشکلاتی که ممکن است در این راه با آن‌ها روبرو شود آشنا شود و پیشاپیش روش برخورد با آن‌ها را بیاموزد، درصد موفقیتش بیشتر خواهد شد.
به همین منظور، یک زن و شوهر نتورکر موفق، با نام‌های “مارک و رنه‌رید یارنل”، اقدام به نوشتن کتابی کرده‌اند که تجربیات بیست ساله آن‌ها و تعداد زیادی از همکارانشان را در سال اول کارشان دربرمی‌گیرد و مرجعی بسیار عالی هم برای کسانی که تصمیم به شروع کار در نتورک به عنوان یک حرفه جدی دارند، و هم برای کسانی که هم‌اکنون به شغل شریف نتورک مشغول هستند، به شمار می‌رود. این کتاب که در سال ۱۹۹۸ نوشته شده، در اولین نوبت انتشار خود به فارسی با عنوان “سال اول شما در بازاریابی شبکه‌ای” و در نوبت‌های بعدی با عنوان “تنها راز موفقیت، دوام آوردن” چاپ شده است.

فصل‌های آن عبارتند از:

  • بی‌اعتنایی به موشک جواب رد
  • اجتناب از تله مدیریت
  • جا خالی دادن از دژ افسردگی
  • متوقف سازی تانک توقعات نادرست
  • حمله به کلاهک لیست گرم
  • جا خالی دادن از بمب تمرکززدا
  • فرار از مین جلسات
  • خالی کردن هفت تیر اتصال
  • منحرف کردن انفجار مدیریتی

دوام آوردن, تنها راه موفقیت
نویسنده:مارک رنه رید یارنل
مقدمه:
طبق لغت نامه وبستر,دوام آوردن یعنی زنده ماندن و به ویژه,ادامه ی حیات بعد از مرگ دیگران.نکته ی جالب در
مورد بازاریابی چند سطحی از بسیاری جهات این است که" دوام آوردن,یعنی ادامه حضور در زمانی که بقیه ,تجارت
را ترک کرده اند" و این دقیقا همان چیزی است که باعث ثروت کلان می شود.فرسایش)از دست دادن اعضا(درتجارت
ما فاکتور قابل توجهی است.در عین حال بندرت افرادی را دیده ایم که در این تجارت به طور مستمر کار کرده باشند و
نهایتا به موفقیت نرسیده باشند.معمولا آن معدود افرادی که به موفقیت نرسیده اند,بدترین دشمنان خودشان هستند
که دایما چرخ را از نو اختراع می کنند و ساده ترین راه موفقیت در تاریخ سرمایه داری را پیچیده و دشوار می کنند.
ابته اولویت ها به اندازه تعداد انسان ها گوناگون هستند.در مقابلِ افرادی که تجارت شبکه ای را به عنوان وسیله ای
برای رسیدن به یک هدف )ثروت(انتخاب می کنند,افرادی هم هستند که از این تجارت به خاطر ویژگی های
ارزشمندش بهره می برند.این افراد به عضویت تجارت شبکه ای در می آیند تا اعتماد به نفس خود را تقویت
کنند,دایره ی دوستانشان را بزرگ تر کنند و بیش تر احساس پویایی داشته باشند و با وجود اینکه درآمد کلانی
ندارند ,حتی نمی توانید آنها را با دیلم از این تجارت جدا کنید.پول هیچ وقت هدف آنها نبوده است و شما تعدادی از
داستان های این افراد را در این کتاب مطالعه خواهید کرد.در واقع حتی اگر تعداد داستان های موفقیت موجود در این
کتاب را دو برابر می کردیم باز هم نمی توانستیم تمام مزایای چشمگیر کسانی را که در این صنعت فوق العاده شرکت
کرده اند,با جزئیات شرح دهیم.


دانلود با لینک مستقیم


دوام آوردن, تنها راه موفقیت

دانلود مقاله عوامل موثر بر عضویت اتحادیة‌کارگری در کشورهای OECD

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله عوامل موثر بر عضویت اتحادیة‌کارگری در کشورهای OECD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله عوامل موثر بر عضویت اتحادیة‌کارگری در کشورهای OECD


دانلود مقاله عوامل موثر بر عضویت اتحادیة‌کارگری در کشورهای OECD

اتحادیه های کارگری به چندین دلیل از اهمیت برخوردار می باشند. اتحادیه ها نه تنها بر سر دستمزد و حقوق برای اعضای خود مذاکره می کنند بلکه برای مزایای جنبی [‌نیز تأثیر دارند ] بهره وری ، تخصیص کار ، امنیت شغلی و فعالیت های مشارکتی کارگران تأثیر دارند. آنها بر دوره های استخدامی برای اعضای غیر اتحادیه که از طریق تأثیرات ناشی شود ، توسعه توافق نامه ها و واکنش های کارفرما به محیط اتحادیه تأثیر می گذارند.

به عنوان انعکاسی توجه مجدد به تجزیه و تحلیل اقتصادی اتحادیه در سالهای اخیر ، عوامل موثر بر عضویت اتحادیه که اغلب به عنوان معیار ابعاد مهم قدرت مذاکراتی اتحادیه کارگری تلقی می شود نه معیار همیشگی برای قدرت اتحادیه ، به موضوع مورد بحث و مجادله تبدیل شده است . مطالعات در سطح کشوری و میان ملی به منظور بررسی تفاوت ها ودگرگونی ها در میزان تغییر شکل اتحادیه گروهی از یک سال به سال بعد ( رشد و کاهش اتحادیه ) همراه با تغییرات عرفی در هر نقطه زمانی خاص در سطح تشکیل اتحادیه در بین کشورهای مختلف و. حتی بین ویژگی های فردی خود کارگران که در این کشورها به عضویت اتحادیه درآمده اند انجام شده است .

 در این مقاله ما به بررسی تطبیق آثار نوشتاری تجربی اخیر در مورد این سئوالات با استفاده از یک کانون ملی در عرض کشورهای OECD می پردازیم

شامل 49 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله عوامل موثر بر عضویت اتحادیة‌کارگری در کشورهای OECD

دانلودمقاله استان مازندران

اختصاصی از فی فوو دانلودمقاله استان مازندران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

 

 

 

 

موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان
استان مازندران با حدود 24 هزار کیلومتر مربع مساحت بین 47 دقیقه تا 38 درجه و 5 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 34 دقیقه تا 56 درجه و 14 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته ایت. دریای مازندران در شمال، استان تهران و سمنان در جنوب و استان های گیلان و گلستان به ترتیب در غرب و شرق آن قرار گرفته است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری سال 1375 و با توجه به تفکیک استان گلستان از استان مازندران، این استان در حال حاضر 14 شهرستان، 38 شهر، 34 بخش و 100 دهستان دارد. شهرستان های این استان عبارتند از: آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، ساری، سواد کوه، قائم شهر، رامسر، محمودآباد، نکا، نور، نوشهر و چالوس.
جغرافیای طبیعی و اقلیم استان
موقعیت و وضعیت طبیعی استان مازندران نشانگر دو ناحیه عمده جلگه های ساحلی و کوهستانی البرز است. امتداد و جهت رشته کوه های البرز به صورت دیواری مرتفع و طولانی، نوار ساحلی و جلگه های کناره ای دریای مازندران را محصور کرده است. در سراسر استان مازندارن، شیب زمین از ارتفاعات به سوی جلگه و به سمت دریای خزر کاهش می یابد. در محل تلاقی جلگه و کوهپایه‌های شمالی البرز، به علت شدت فرسایش و تراکم آبرفت، قسمتی از ناهمواری های قدیمی با رسوبات جدیدتر پوشیده شده و در بعضی نقاط به صورت تپه درآمده است. تحت تأثیر نسیم دریا و بادهای محلی، در جلگه های سواحل جنوبی و شرقی دریای خزر، تپه های ماسه ای ساحلی تشکیل شده و سدی طبیعی و کم ارتفاع بین دریا و جلگه پدید آورده اند. همچنین در قسمت شرقی جلگه مازندران رسوباتی ضخیم به صورت تپه ماهوره های نسبتا مرتفع وجود دارد که حداکثر گسترش غربی آنها تا شهرهای بهشهر و نکا محدود می‌شود.
طبیعت استان مازندران تحت تأثیر عرض جغرافیایی، ارتفاعات البرز، ارتفاع از سطح دریا، دوری و نزدیکی به دریا، وزش بادهای محلی و ناحیه ای، جا به جایی توده های هوای شمالی و غربی و حتی پوشش متراکم جنگلی قرار دارد. به همین جهت و با وجود وسعت اندک، (و بر خلاف تصور عموم که آب و هوای آن را یکسره معتدل می دانند)، این ناحیه از تنوع آب و هوایی ویژه ای برخوردار است. دو جریان بزرگ نقش تعیین کننده ای در آب و هوای استان ایفا می کند:
یکی جریان هوایی شمال و شمال شرقی که از سیبری و قطب شمال به سوی
جنوب و جنوب غربی پیش روی می کند و موجب سردی هوا، یخ بندان و ریزش برف و باران می شود. این توده هوا در تابستان به سوی شمال رانده می‌شود و تأثیر چندانی در آب و هوای مازندران ندارد. دیگری جریان وزش بادهای غربی است که در زمستان از اقیانوس اطلس، دریای مدیترانه و دریای سیاه عبور می کند و پس از ورود به ایران، بارندگی های شدید و مداوم را باعث می شود. در ماه های تابستان قدرت باران زایی این بادها کاهش می یابد و فقط رطوبت و هوای شرجی را افزایش می دهد و شرایط زیستی نامناسبی را پدید می‌آورد. علاوه بر باد و جا به جایی توده های اصلی هوا، بادهای محلی دیگری نیز مانند باد سورترک(شاخه ای از سیبری در زمستان)، باد خوش آباد دره نور، باد اورزروا (باد سرد زمستان از شرق به غرب) باد گیل وا(از مازندارن به گیلان) و باد سام(بادی در بهار و تابستان از جنوب به شمال) وجود دارد که به طور محلی و فصلی در شرایط آب و هوایی استان مازندران مؤثر واقع می شوند. آب و هوای استان مازندران با توجه به دما و بارش، به چند نوع تقسیم می شوند

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله    100صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله استان مازندران