فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مثلث برمودا

اختصاصی از فی فوو مثلث برمودا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مثلث برمودا


مثلث برمودا

مقدمه

     مثلث برمودا محلی است وهم‌انگیز که در آن صدها هواپیما و کشتی در هوا و دریا ناپدید شده‌اند. بیش از هزار نفر در این منطقه وحشت گم شده‌اند، بدون اینکه حتی یک جسد یا قطعه پاره‌ای از یک هواپیما یا کشتی مفقود شده ، به جا بماند.

     برمودا در اوایل سده 15 میلادی کشف شد. برخی منابع سال ۱۵۰۳ میلادی را تاریخ دقیق کشف جزایر برمودا عنوان کرده اند. اما بر طبق مدارک و آثار موجود، قطعا جزایر برمودا تا سال ۱۵۱۱ میلادی و در حالی که پیتر مارتیر آنگیرا در کتابش به آن اشاره کرده بود، کشف شده بود.

     همچنین در سال ۱۵۱۱ میلادی، در دفاتر مستعمراتی کشور اسپانیا به ثبت رسیده بود. در مدارک به جای مانده نام دریانورد اسپانیایی به نام خوآن دو برمودز به عنوان کاشف جزایر برمودا به ثبت رسیده است. در قرن پانزدهم، کشتی‌های اسپانیایی و پرتغالی از جزایر برمودا برای تازه کردن آذوقه و بارگیری آب آشامیدنی استفاده میکردند. اما شایعات مربوط به وجود ارواح و شیاطین در جزیره و وجود طوفان‌های مهیب موسمی که به این باورها می‌افزود، باعث گشت تا اسپانیایی‌ها که در آنزمان مالکان مطلق جزایر شده بودند، در آنجا سکنی نگزینند و از جزایر برمودا با نام «جزایر شیطان» یاد کنند.

 

این فایل دارای 12 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


مثلث برمودا

کارافرینی فن آوری مصالح ساختمانی

اختصاصی از فی فوو کارافرینی فن آوری مصالح ساختمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی فن آوری مصالح ساختمانی


مقاله فن آوری مصالح  ساختمانی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:63

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

 در تاریخچه  فن آوری مصالح  ساختمانی ، خاک ها همواره به عنوان  توده هایی فشاری و یا برشی  خوب که در کشش  تاب  چندانی ندارند،  شناخته  شده اند . فراوانی،   ارزانی و سهولت  دسترسی به این ماده طبیعی  (خاک) تلاش هایی  برای چیره شدن  بر ضعف کششی آن  به دنبال داشته است .

 افزودن یک ماده ثانویه بر توده  منظور بهبود مقاومت آن اندیشه ای  نوپا نمی باشد . استفاده از  الیاف طبیعی  خیزران،  نی ، کاه، کنف، پوست  نارگیل و ...  به عنوان روش های  سنتی بهبود خاک  در زمان های  گذشته مطرح بوده است . آثار باقیمانده   از خاک رس مسطح  شده با  کاه  در عراق ، که مربوط به تمدن های 3000  سال  قبل می باشد،  گواه بر این  ادعا می باشد.

  در گذشته مهندسین  در صورت مواجه شدن  با ساختگاهی  باخاک طبیعی نامناسب سه راه  کار عمومی  پیش  رو  داشتند . ساده ترین  روش ، تغییر  ساختگاه اجرایی  پروژه بوده است .  تغییر مسیر  جاده ها به دور  زمینهای  لجن زار و باتلاقی نمونه ای  از  این عمل می باشد .  امروزه با افزایش  وسایل نقلیه  و نیاز به کاهش  زمان سفر و  مسیرهای  کوتاهتر   راه کار به کار برده شده در این مثال  خاص مرتفع شده است .


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی فن آوری مصالح ساختمانی

کارافرینی تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات

اختصاصی از فی فوو کارافرینی تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات


مقاله تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:160

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم 

تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات

 

مسلماً هر تغییر و تحولی در پدیده‌های هنری بازتابی است از تغییرات در روحیات وتفکرات انسانی‌، که خود زیر تاثیر اوضاع اجتماعی ، اقتصادی و اعتقادی آن جامعه بروز می یابد. تاریخ پیدایش یک صنعت نو، یک سبک هنری و یا یک نظریه‌ی خاص را می توان یک سال یا سال‌های مشخصی عنوان کرد، اما نکته‌ی قابل اهمیت بستری است از تحولات خاص  که در یک بازه زمانی نسبتاً طولانی ، باعث ظهور آن رویداد شده است. تحولاتی که از ابتدا و به طور جزئی شروع و تا اوج تکامل خود پیش می‌رود و در زمینه‌های مختلف به ظهوری  واضح و کاملاً مشهود می‌رسد.

در مورد واژه‌ی سونات که می‌توان آن را تبلور اندیشه‌ی رنسانسی یا نقطه‌ی شروع تلاش برای ساختار‌نگری متکامل در دوره‌های باروک و کلاسیک در نظر گرفت، بررسی دوران رنسانس و شرایط پدید آورنده‌ی آن در سده‌های میانه  امری اجتناب‌ناپذیر است که در این فصل به اختصار به آن پرداخته می‌شود.

 

وضعیت اجتماعی و سیاسی اروپا در سده‌های میانه و رنسانس

با از بیـــن رفتن نظام برده‌داری و بر افتادن امپراطــوری رم در قــرن پنجم پــس ازمیلاد، جهان باستان پایان می یابد. در این زمان امپراطوری رم به دوقسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود. مــرکز قسمت شرقی شهر بیزانس و مرکز قسمت غربی رم بود. در رم اروپای غربی یک دوره‌ی جدید سیاسی و اجتماعی آغاز می‌شود که با اقتدا


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی تفکر رنسانس و ظهور واژه‌ی سونات

کارافرینی عملکرد سد های بزرگ تقویت شده

اختصاصی از فی فوو کارافرینی عملکرد سد های بزرگ تقویت شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی عملکرد سد های بزرگ تقویت شده


مقاله  عملکرد سد های  بزرگ تقویت شده

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:47

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

 عملکرد سد های  بزرگ تقویت شده  وتقویت نشده

 چکیده :

  این مقاله به شرح یک بررسی تجربی  در خصوص دو سد خاکی  بزرگ تقویت  شده ژئوسینتیک  و یک سد خالی  غیر تقویت شده  می پردازد  که رد پی قراردادن  بخشی در نزدیکی دیواره آن  فرو ریخته است .  یکی از این سید های  تقویت شده  با مواد نسبتاً  ضعیف پلی پروپلین  و دیگری با مواد نسبتاً  فوق و دانسیته  زیاد  پلی اتیلن  ساخته شده اند  شکل هر سه سد  وبارهای وارده  برآن ها یکسان بوده است .

  هدف از این تحقیق و نتایج انتخابی  تست ها به کار رفته است .  نتایج این تحقیق  نشان می دهند  که میزان بار نهایی  با افزایش مقاومت  زیاد  شده  و باعث  شده است  که سد خاکی تقویت  شده  باری به میزان 6/1 تا 2 بار بیشتر  از ظرفیت اسمی  درحالت بدون تقویت تحمل کند.


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی عملکرد سد های بزرگ تقویت شده

کارافرینی بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری

اختصاصی از فی فوو کارافرینی بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری


کارافرینی بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:18

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله
گسترش ذهن هنرمند و شکل گیری اندیشه:

بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری

مقدمه:

انسان به واسطه انسان بودن، نیازمند آفرینش است؛ نیازمند کشف رموز طبیعت و دست یابی به مفاهیمی است که آفرینش او و خلقت جهان را معنی کند، گویا که در هر خلقتی از جانب وی، به خلقت خویش نزدیک تر و آگاه تر می شود؛ آگاهی به جانب همه شناخته ها و ناشناخته های هستی که در تب و تابی بسیار من درونی هر شخصی را به خود می خوانند. زمانیکه قلم به دست می گیری و یافته های خویش را به صورت شعری یا نقش بندی از آب و رنگ بر پهنه سفید کاغذ می گسترانی، قبل از آنکه بدانی و بپنداری طبیعت به شوری عظیم، به همراهی تو برخاسته و دریچه های الهام خویش را در ذهن تو گشوده است و تو را به زایشی دوباره می خواند و هر بار نوتر از قبل، گستره ذهن تو را به مفاهیمی جدید می آلاید و خواهان بی آلایشی ذهن توست که همواره گذرگهی برای افکار و اندیشه های نوتری باشد.

دنیایی که اکنون پذیرای ماست در رابطه ای تنگاتنگ با انبوهی از الگوهای ذهنی و مفاهیم فکری، آنهم در بعدی وسیع و قابل دسترس، مراحلی جدیدی از تاریخ انسانی را سپری می کند که در عین حساسیت و برانگیختگی خاصی که به همرا دارد، مخاطبان خود را در بستری هزار تو از یافته ها و اندیشه های نو، آنهم با گوناگونی بسیار آنچنان درگیر می کند که رهایی از آن و حتی بازگشت به تعادل اولیه نیز ناممکن به نظر می رسد. انسان مدرن آنچنان در یاقته ها و ساخته های خویش غرق شده است و بیگانه از طبیعت. دیگر کمتر کسی را می توان یافت ذهنی دور از پیش داوری های علمی و مفاهیم پایه ای دانش و هنر، در خلقت و عظمت طبیعت به تفکر و تعمق بپردازد. هرگز نباید فراموش کنیم که یک فکر خوب در فضایی مناسب ساخته و پرداخته می شود و داشتن بستری مناسب و امکاناتی نسبی، مستلزم برخوردی زیربنایی و آینده نگر است.

شرایط و امکانات مناسب و کارایی بالا در هر جامعه ای تضمین کننده سلامت فکری و عملی آن بوده و در عین حال می تواند به صورت خودکار نیروهای جدیدی را در خود پرورش دهد؛ در چنین بستری پویا، می توانیم شاهد شکل گیری ایده ها و اندیشه هایی نو باشیم که حرکتی رو به رشد و سازنده رابرای فردایی بهتر پی ریزی می کنند. حال عملکرد یک معمار به عنوان خالق در فضایی این چنینی که در هر ثانیه آن ذهن، درگیر و پاسخگوی بسیاری از مسائل است چه می تواند باشد؟ و چه نوع ارتباطی با جهان هستی و چه رویه ای را در آفرینش می تواند پیش رو گیرد؟

در این مجال کوتاه سعی بر این است که عملکرد یک معمار را در تعامل با چرخه هستی با بحث گذاشته و کلیتی نمودار گونه از روند آفرینشی وی داشته باشیم.

معمار با در دست داشتن آنچه که از جهان معنا و گستره هستی یافته است با نظم دهی به ابزارهای تخصصی خویش، حرکتی را به سوی معماری آغاز می کند. اندیشه ها و ارزشهای رایج در جامعه، که می تواند با موضوع آفرینش او مرتبط باشد را روی میز کار خود جمع آوری کرده، با تجزیه و تحلیل آنها و تبیین ایده اصلی شروع به خلق فضایی سه بعدی و بصری می کند. مبانی نظری و پشتوانه فکری معماران از دیرباز نقشی حساس و تعیین کننده درشکل گیری و نوع روند حرکتی پروژه، برعهده داشته است. به گونه ای که معماران موفق، در زمینه های مختلف، فنی و هنری به مطالعه و تجربه پرداخته و با تاکیدی خاص بر شعاع آگاهی معمار و نوع سازماندهی ذهنی او در ابعاد و شرایط مختلف، شخصیتی چند بعدی از خود ارایه داده اند، بطوریکه همگی در ساختار فکری معمار دخیلند و در مجموعه ای از گزینه های یاد شده، تشکیل کلیتی را می دهند که در عین راهگشا بودن وتجویز ابزارهای مناسب بر مضمون هویتی معماری می افزاید. نمودی که می تواند مخاطب را برانگیخته و تداعی دوباره و نو تر از آنچه که دیده است را به وجود آورد.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی بررسی روند آفرینش وخلق یک اثر در معماری