
فایل اورجینال و شرکتی میباشد
حل مشکل خاموشی
حل مشکل گیر کردن روی آرم
حذف ویروس های اینترنتی
فایل فلش تبلت Acer A1-713HD
فایل اورجینال و شرکتی میباشد
حل مشکل خاموشی
حل مشکل گیر کردن روی آرم
حذف ویروس های اینترنتی
این مجموعه شامل اطلاعات GIS کامل و بسیار مفیدی از منطقه یک کلان شهر اصفهان می باشد. تعداد بسیار زیادی از لایه اطلاعاتی جی ای اسی بر اساس اخرین تغییرات (91-93) از این منطقه گرداوری شده و ارائه گردید.
مجموعه حاضر به طور کلی دارای شیپ فایل های (لایه های GIS) زیر می باشد.
ممکن است برای هر یک از موارد ذکر شده بیش از یک لایه موجود باشد. امیدواریم مجموعه ارائه شده مفید و کمک کننده باشد%
لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه
تعداد صفحات : "49"
فرمت فایل : "word"
فهرست مطالب :
اصول ومبانی تفکرات فمینیسم اسلامی
بخشی از فایل :
مقدمه
مقاله حاضر به یکى از مباحث روز مىپردازد . فمینیسم ، جریانى است خزنده که از متن تفکرات فلسفى و ایدئولوژى غرب برخاست و با طرح ایدهها و شعارهاى به ظاهر حق مدارانه درباره زنان ، توانست به سرعت در سطح دنیا انتشار یابد و کشورهاى اسلامى را فرا بگیرد .
استکبار جهانى و صهیونیسم براى مقابله با اسلام و تضعیف پایههاى آن و کنترل جوامع اسلامى ، با طرح بلند مدتى پا به عرصه گذاشته است و سعى دارد با نابودى نظام خانواده ، عملاً اجتماع مسلمین را دچار تشتت و گسست نماید ، وحدت و وفاق ملى و مذهبى را از بین ببرد و در نهایت ، به تسخیر کامل کشورهاى اسلامى و استفاده از منابع غنىِ فرهنگى ، اجتماعى و اقتصادى مسلمانان بپردازد .
یکى از مهمترین حربههاى دشمن ، دامن زدن به مسائل حقوقى زنان ، به ویژه در جوامع اسلامى است . استکبار با آگاهى از سنتهاى قومى ، قبیلهاى و مذهبى کشورهاى اسلامى و حساسیتهاى مسلمانان در مورد زن ، به تبلیغات مسموم و همه جانبه در سطح وسیع پرداخته ؛ تا ضمن خشن و غیر منصفانه جلوه دادن چهره اسلام نسبت به مسائل زنان ـ به ویژه حقوق اقتصادى از قبیل ارث ، دیه و نفقه ـ به شبهه افکنى نسبت به آموزههاى مترقى اسلام بپردازد .
در این مجال ، وظیفه علما ، روشنفکران ، محققان و دین پژوهان ، بسیار خطیر و حیاتى است . آنان مىبایست ضمن دفاع عقلایى از دین و آموزههاى دین و تبیین و به زبان روز در آوردن معارف دینى و اعتقادات اسلامى ، نیازها و خلاءهاى فکرى جامعه ، به ویژه قشر جوان ، را بر طرف کنند و از آن سو ، ضمن کنترل ، بررسى و نقد ایدهها ، تفکرات و فرهنگهاى صادراتى غرب ، حقیقت و ماهیت واقعى آنها را بر ملا سازند ؛ تا جوان مسلمان فریب ظاهر زیباى آنها را نخورد . کشورهاى صنعتى غربى در امر بسته بندى صنایع غذایى نسبت به ما چند گام جلوترند . آنها از این تکنولوژى در بسته بندى عقاید خود نیز استفاده مىکنند . جریان فمینیسم یکى از صدها کالاى بسته بندى شدهاى است که وارد کشورهاى اسلامى شد ؛ اما بافت دینى و مذهبى این کشورها اجازه فعالیت را به آن نداد . فمینیسم براى بقا و دوام خود از یک سو و ترویج و تکثیر خود از سوى دیگر ، قالب عوض نمود و در شکل و بستهبندى جدیدى به نام «فمینیسم اسلامى» وارد کشورهاى اسلامى شد ؛ تا با اسم اسلام ، به مبارزه با اسلام بپردازد . هوشیارى ، دقت ، تبیین ، تفسیر و نقد منطقى تبلیغ و ترویج فراگیر ، از لوازم کار پژوهشگران ، استادان و مسئولان در راه مبارزه فرهنگى و عقلانى با این پدیده است . نیز غناى فرهنگ و تمدنِ مذهبى ـ ملى ما بهترین پشتوانه علمى و مهمترین منبع این مقاله براى نقد و بررسى و طرد اینگونه محصولات غربى است .
این مقاله در صدد آن است تا ضمن معرفى فمینیسم و نحلههاى آن و برنامهها و اهداف آن از یک سو و بیان دیدگاه متعالى اسلام ، به ویژه درباره مسائل زنان ، از سویى دیگر ، ضمن دفاع از آموزهاى دینى ، به نقد اهداف و آرمانهاى فمینیسم بپردازد و بیان کند که اسلام و فمینیسم از لحاظ ایدئولوژى و جهانبینى ، اصلاً با هم قابل قیاس نیستند و بر فرض قیاس ، مانند دو قطب مخالفاند که هیچگاه با هم تلفیق نمىشوند و مولودى به نام فمینیسم اسلامى را خلق نخواهند کرد .
فمینیسم ، جنبشى سازمان یافته براى دست یابى به حقوق زنان و ایدئولوژىایى براى دگرگونى جامعه است ؛ که هدف آن ، صرفا تحقق برابرى اجتماعى زنان نیست ، بلکه رؤیاى دفع انواع تبعیض و ستم نژادى را در سر مىپروراند .
همه گرایشهایى که زیر چتر گسترده این جنبش گرد آمدهاند ، در این باورند که زنان با بىعدالتى و نابرابرى روبهرو شدهاند ؛ اما درباره علل ستم بر آنان ، تحلیلهاى مختلفى ارائه مىدهند و بر همین پایه ، راهبردهاى متفاوتى نیز پیشنهاد مىکنند .
نخستین بار ، واژه فمینیسم (Feminisme) در یک متن پزشکى به زبان فرانسه ، براى تشریح گونهاى وقفه در رشد اندامها و خصایص جنسى بیماران مردى به کار رفت که تصور مىشد از خصوصیات زنانه یافتن بدن خود در رنج بود . سپس الکساندر دوما ، نویسنده فرانسوى ، این واژه را در جزوهاى با عنوان «مرد و زن» ، درباره زناى محصنه و زنانى به کاربرد که به گونهاى ظاهرا مردانه رفتار مىکردند .(1)
فمینیسم به عنوان یک اصطلاح سیاسى ، از سال 1837 م . وارد فرهنگِ فرانسه شد . این واژه هر چند در ارائه چهرهاى کلى و منهاى مشخصههاى یک مکتب سیاسى - اجتماعى ، واژهاى گویا است ؛ اما با دارا بودن این کلیت مفهومى ، از مؤلفهها و شناسههاى معرفى یک تفکر خاص ، تهى مىباشد . براى فهم معناى خاصِ اراده شده از فمینیسم ، به پسوند آن نیاز است و این پسوندها هستند که تعیین کننده نوع گسترش ، مشخصهها و اهداف خاص آن مىباشند و بدین ترتیب است که مثلاً فمینیسم رادیکال از فمینیسم سوسیالیست متمایز مىگردد .(2)
در مباحث آکادمیک ، فمینیسم به معناى اعم ، شامل هر گونه مطالبات حقوقى و اجتماعى زنان است ؛ اما آنچه امروز به عنوان فمینیسم مطرح مىشود ، فمینیسم به معناى اخص است که جنبشى کاملاً سیاسى - ایدئولوژیکى و حمایت شده از کانونهاى خاص در جهان است .
بهتر آن است که بگوییم فمینیسم قبل از آنکه یک مکتب و ایدئولوژى مستقل باشد ، یک وجه اجتماعى براى احقاقِ حقوق زنِ مظلوم در اروپا و غرب است .
در دهه 1840 م . ، جنبش حقوق زنان در ایالات متحده ظهور کرد و به فعالیت در جهت تبیین جایگاه زن در جامعه آمریکا پرداخت . دستاورد مهم این فعالیتها ، اعلامیه «احساسات» است که خواهان رعایت اصول آزادى و برابرى در مورد زنان بود .
قبل از ظهور جنبشهاى مدافع حقوق زنان ، نویسندگان زن درباره نابرابرىها و بى عدالتىهاى اجتماعى علیه زنان ، مطالبى نوشته بودند . در واقع ، آغازگرِ این گونه جنبشها و منشأ پیدایش نهضت فمینیسم ، همین نویسندگان بودند که با تحولات فکرى و فرهنگى ، زمینه خیزش زنان جهت احقاقِ مطالبات خود را فراهم نمودند . به عنوان نمونه ، مىتوان به خانم مرى ولستن کرافت ، نویسنده «احقاق حقوق زنان» و سیمون دو بوار ، نویسنده «جنس دوم» اشاره نمود .
مقدمه:
آنچه ما به طور معمول زندگی می نامیم سکه ای است که هنر مدرن که روشن ترین ویژگی آن محصور شدن در زندگی مبتذل است روی بی رنگ این سکة حقیقت است و توجه زیاد انسان به روی بی رنگ سکه او را از روی حقیقی آن که بی اندازه وسیع و زیباست دور کرده است. این توجه تا جایی است که انسان ظواهر بی اهمیت آن را حقیقت شمرده است. او به آئین وهمی به نام پوزیتیویسیم می بالید و آن را برای خود نوعی آزادی تلقی کرد و این همان محروم ساختن خود بود. او به اشاراتی که گهگاه از راز کیهانی در درونش شعله ور می شد توجه نمی کرد و آنها را چون نداهای بیهوده ای تلقی می کرد و این بی توجهی به خاطر خبر نداشتن از وجود خود بود.
در این میان ظهور سورئالیسم خود می توانست انقلابی باشد بر ضد این تفکرات پوچ و بیهوده. به همین دلیل ظهور سورئالیسم در کشور دکارت و ولتر خود پدیده ای خارق العاده بود.
حرف سورئالیسم فقط جنبة انقلابی و هنری ندارد. منطق او چیزی فراتر از این هاست، و آن انقلابی اجتماعی و فراگیر و در نهایت آزادی بشریت بود و در حقیقت هدف والای سورئالیسم غنی کردن عطش پرشور آزادی است.
مقدمه:
ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده ازاینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال دیگری از قبیل:تایپ و پرینت- ترجمه مقالات انگلیسی - رایت CD- تهیه مقالات وپایان نامه های دانشجویان و ... انجام می گیرد.ولی در واقع کافی نت محیطی است که در آن تعدادی رایانه به منظور برقراری ارتباط با یک شبکه رایانه ای وسیع می باشد.در این پروژه ما به بررسی عملکرد یک کافی نت از جمله کافی نت بانوان پارسیان و همچنین ارائه راه کارها و پیشنهادهایی برای عملکرد بهتر آن می پردازیم.
مکان سنجی
بررسی از نظر جغرافیایی: کافی نتی که واقع در خیابان اصلی بوده می شود تا نسبت به کافی نت های دیگر، بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.خوب دلیل آن هم مشخص است : چون بیشتر در معرض دید علاقه مندان عصر ارتباطات قرار میگیرد پس از آن بیشتر استقبال می شود. خوشبختانه کافی نت شغلی است که در هر شرایط آب و هوایی شهری مورد نیاز است و یکی از مسائلی که باعث رونق آن می شود، داشتن تمرکز استانی و شهری می باشد.
بررسی از نظر فرهنگی: از نظر فرهنگی نیز کافی نت بانوان پارسیان و در کل اینترنت از سویی چون وسیله ای برای افزایش معلومات و سطح علمی افراد است می تواند سازگار با هر فرهنگی باشد واز سویی دیگرچون در اینترنت نیز فساد (اخلاقی- اجتماعی- فرهنگی) ریشه کرده است پس می تواند وسیله ای مخرب نیز باشد که البته این مشکل با طرح فیلتر شدن اکثر سایتهای غیر اخلاقی حل شده است.
اما از بعد دیگر:
یک کافی نت می تواند محلی برای اجتماع دخترها و پسرها- نه برای افزایش معلومات بلکه محیطی برای دوست یابی و آشنایی دختر و پسرها باشد که خود ممکن است با آداب و رسوم و سنن و اعتقادات و باورهای جامعه ای که کسب و کار در آن راه اندازی می شود مطابقت نداشته باشد. می توان گفت که اکثر کافی نت های امروزی نیز برای همین امر استفاده می گردند.از نظرمن در کشور ما از اینترنت بیشتر به عنوان وسیله ای برای چت (گفتگوی دو طرفه) استفاده می شود، که البته دلیل دیگر رونق کافی نت ها نیز،می تواند همین امر باشد و همین مسئله مار را بر آن داشت تا در فکر راه اندازی کافی نت بانوان باشیم.
یک نظریه جالب:
البته برای جلوگیری از این مفاسد اجتماعی ،طرح تفکیک سازی جنسی در روزهای زوج و فرد برای کافی نت ها، در کشور مطرح شد که به نظر خیلی مسخره میآد.اما هنوز پیاده سازی نشده و امیدوارم که در آینده هم نشود.
مجوزها و مسائل قانونی:
اکثر کافی نت های شیروان تا آنجا که من اطلاع دارم ،دارای جواز کاری نمی باشند. به عنوان مثال کافی نت یاهو با سابقه کاری نسبتا بالا در شیروان،هنوز جواز ندارد.البته دلیلش هم قانع کننده است-این طور که صاحب کافی نت یاهو (آقای جواد احمدیان ) نقل می کند:به دلیل اینکه این کافی نت در زیرزمین قرار دارد و می تواند مکانی برای مفاسد اجتماعی باشد،به آن جواز کسب داده نمی شود. اما این در مورد کافی نت هاست وتمام ISP هایی که سرویس اینترنت ارایه می دهند دارای مجوز می باشند. در هر صورت برای کسب مجوز برای یک کافی نت باید ابتدا به اتحادیه ی مربوطه دراداره ی اصناف مراجعه و مبالغی را که جمع آن حدود 400000 تومان می شود، را به حساب شهرداری،اداره ی اماکن ، اداره ی دارایی و اداره ی اصناف واریز کرد. که جزئیات آن به شرح زیر است:
فهرست و عناوین موضوعات
مقدمه -----------------------------------------------------------02
بررسی از نظر جغرافیایی ----------------------------------------03
بررسی از نظر فرهنگی ------------------------------------------03
مجوزها و مسائل قانونی -----------------------------------------04
پیش بینی ها و برآورد ها ----------------------------------------05
نیروی انسانی ---------------------------------------------------05
برآورد سرمایه مالی و نحوه تامین آن -----------------------------06
تجهیزات و تاسیسات ---------------------------------------------07
محاسبات مالی و فنی ---------------------------------------------09
بازار یابی -------------------------------------------------------11
توجیه اقتصادی --------------------------------------------------11
تبلیغات ----------------------------------------------------------13
طرحهای توسعه و ابتکارات و خلاقیتها ---------------------------14
نمونه تبلیغاتی ---------------------------------------------------16
تصاویر مربوط به ISP-------------------------------------------
شامل 17 صفحه Word