فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود

اختصاصی از فی فوو تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود


تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود 

• دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان 

• استاد راهنما: دکتر علاءالدین بهروش 

• پژوهشگر: پرویز شهبازی 

• سال انتشار: تیر 1376 

• فرمت فایل: PDF و شامل 214 صفحه

 

چکیــــده:

شبکه های فضایی از جمله سیستم های اسکلتی فضاکار می‌باشند که در این پایان نامه به بررسی دینامیک این نوع سازه‌های فضاکار پرداخته شده است.

برای این منظور ابتدا سازه‌های فضاکار و شبکه‌های فضایی و خواص آنها معرفی شده و سپس با روش اجزاء محدود در دینامیک سازه‌ها و با استفاده از معادلات لاگرانژ به نحوه تعیین معادلات حرکت و مشخصه‌های ماتریسی سازه‌ها پرداخته شده است.

برای تعمیم معادلات حرکت به شبکه‌های فضایی، با مدل سازی مناسب این نوع سازه‌ها بصورت المان‌های تک بعدی، ماتریس‌های مشخصه (ماتریس جرم، میرایی، سختی) چنین سازه‌هایی از روش اجزاء محدود محاسبه و در معادلات حرکت این نوع سازه‌ها در نظر گرفته شده است.

برای حل معادلات حرکت شبکه‌های فضایی و تحلیل دینامیکی چنین سازه‌هایی با توجه به بالا بودن درجه آزادی این نوع سازه‌ها روش مناسبی ارائه و شرح داده شده است و از آنجایی که تعداد المان‌ها در شبکه‌های فضایی زیاد می‌باشد لذا برای پردازش اطلاعات، جبر فرمکس و نرم افزار فرمین استفاده شده که در تحلیل کامپیوتری سازه‌های فضاکار بخصوص شبکه‌های فضایی کاربرد آن ضروری است.

در نهایت با توجه به تئوریات و روش‌های ارائه شده برای شبکه‌های فضایی برنامه کامپیوتری که کاملاً منطبق بر تئوریات و روش‌های ارائه شده است و مراحل تحلیل دینامیکی شبکه‌های فضایی را طی زیر برنامه‌های اجرا می‌کند. تهیه و ارائه شده که درستی این برنامه‌ها طی مثال‌های با نرم افزارهای پیشرفته کنترل گردیده لذا برنامه ارائه شده برنامه آموزشی و کاربردی است و بیشتر برای مراکز آموزشی توصیه می‌شود. در خاتمه نتایج حاصل از این پایان نامه ارائه شده که برای تحلیل، بخصوص تحلیل دینامیکی شبکه‌های فضایی می‌تواند مفید واقع شود.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تحلیل دینامیکی سازه های فضاکار (شبکه های فضایی) به روش اجزاء محدود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.