فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی

اختصاصی از فی فوو مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی


مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی
دانشگاه علم و صنعت ایران
استاد راهنما: دکتر احمد نیکنام
پژوهشگر: محمدرضا فرهنگ نوبر
دی 1378
فرمت فایل: PDF و شامل 139 صفحه

چکیده:
پارامترهای لرزه‌ای، نظیر شکل‌پذیری که باعث کاهش یا افزایش سختی در انتقال برش پایه است. دو نوع ضریب (Rs و Rm) ضریب تبدیل جابجایی خطی به غیرخطی و ... به عنوان اصلی‌ترین خصوصیات لرزه‌ای سازه به شمار می‌روند. امروزه اکثر مهندسین طراح با استفاده از آئین‌نامه‌های موجود، برای سازه‌های با خصوصیات مختلف، مقادیر گوناگونی را از پارامترهای فوق را جهت طراحی سازه‌ها انتخاب می‌کنند. اما معلوم نیست که این اعداد برای سازه مورد نظر منطبق با واقعیت باشند یا خیر، از طرفی اغلب آنان با برنامه‌های کامپیوتری تحلیل خطی سازه‌ها مانند برنامه SAP90 ( ETABS و STAAD3 و ... ) آشنائی کامل و کافی داشته و به دلیل توانایی چشمگیر این برنامه قادرند انواع سازه‌ها را به کمک آن، تحلیل و طراحی نمایند. لیکن به علت پیچیدگی روش تحلیل غیرخطی، همچنین عدم آگاهی از اصول پلاستیسیته و برنامه‌های کامپیوتری تحلیل غیرخطی، کمتر قادر به دستیابی به پارامترهای واقعی سازه مورد نظرشان می‌باشند.
در این پایان‌نامه با استفاده از روش گام به گام، تحلیل غیرخطی، به چند مرحله خطی تبدیل گردیده است تا مهندس محاسب بتواند تمام مراحل تحلیل غیرخطی را با برنامه (SAP90) به راحتی و سهولت در عرض زمان کوتاهی انجام دهد. سعی شده است هم مهندس محاسب به " آسانی " - که یکی از مهمترین پارامترهای مهندسی کاربردی است - به پارامترهای لرزه‌ای واقعی سازه مورد نظرش برسد و هم گامی در جهت کاستن از پیچیدگی تحلیل رفتار غیرخطی سازه‌ها برداشته شود.
روش ارائه شده در این پایان‌نامه صرفا برای قاب‌های بادبندی واگرا (EBF) و سازه‌هایی که بر اساس CAPACITY DESIGN طراحی شده‌اند و محل تشکیل مفاصل پلاستیک در آنها مشخص است، قابل استفاده می‌باشد.
در پایان، برنامه کامپیوتری خاصی جهت تصحیح منحنی‌های رفتار غیرخطی و مطابقت دادن آن‌ها با ضوابط محدودیت جابجایی غیرخطی طبقات در آیین‌نامه‌های 2800 ایران و UBC ارائه شده است.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/141n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


مقایسه نسبی و ارزیابی ضریب رفتار سازه های فولادی با استفاده از تحلیل خطی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.