فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالهISI پلانک فیزیک مقیاس و تغییر توپولوژی از طریق یک مدل دقیقا قابل حل

اختصاصی از فی فوو دانلود مقالهISI پلانک فیزیک مقیاس و تغییر توپولوژی از طریق یک مدل دقیقا قابل حل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : پلانک فیزیک مقیاس و تغییر توپولوژی از طریق یک مدل دقیقا قابل حل

موضوع انگلیسی : Planck scale physics and  topology  change through an  exactly solvable model
 
تعداد صفحه : 5

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2014

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

ما در نظر سقوط از یک اشعه متهم FL در فرمت های درجه دوم پلانک سرکوب UID
نسبیت عام (GR) à لا Palatini فرموله شده است. ما دست آوردن راه حل دقیق تحلیلی است که گسترش
شارژ راه حل Vaidya-نوع GR، که اجازه می دهد تا به کاوش در جزئیات فیزیک جدید در مقیاس پلانک.
با شروع از فضای مینکوفسکی، ما ND فی که سقوط سیال تولید بستند پشتیبانی شده توسط
میدان الکتریکی است. ما به بحث درباره ارتباط یافته های ما در رابطه با ساختار فوم کوانتومی
فضا-زمان و معنای واگرایی انحنا در این نظریه است.

کلمات کلیدی: جاذبه مودی فی
فرمالیسم Palatini
پلانک در مقیاس فیزیک
راه حل های دینامیکی Vaidya
تغییر توپولوژی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI پلانک فیزیک مقیاس و تغییر توپولوژی از طریق یک مدل دقیقا قابل حل

دانلود پایان نامه | مقاله پرخاشگری

اختصاصی از فی فوو دانلود پایان نامه | مقاله پرخاشگری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه | مقاله پرخاشگری


دانلود پایان نامه | مقاله عوامل پرخاشگری در کوردکان

فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش)

تعداد صفحات: 10-12

 

در صورت داشتن سوال و یا درخواست پروژه و یا تحقیق با هر فرمت دلخواهتان لطفا،حتما با شماره های ما تماس بگیرید.

 

تلفن پاسخگویی به سفارشات شما عزیزان :09389070898

ایمیل پشتیبان:MRTeacher2008@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

پرخاشگری

 

تعاریف پرخاشگری

روان شناسانی که اعتقادات نظری متفاوتی دارند در مورد چگونگی تعریف پرخاشگری اساساً با هم توافق ندارند. موضوع اصلی این است که آیا باید پرخاشگری را براساس پیامدهای قابل دیدن آن تعریف کنیم یا براساس مقاصد شخصی که آن را نشان می دهد.

گروهی پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. پرخاشگری ممکن است بدنی باشد ( زدن لگد زدن گاززدن) یا لفظی ( فریاد زدن، رنجاندن) یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران ( چیزی را به زور گرفتن)، نقطه قوت این تعریف عینی بودن آن است به رفتار قابل مشاهده اطلاق می شود. نقطه ضعف آن این است که شامل بسیاری از رفتارهایی است که ممکن است به طور معمول پرخاشگری تلقی نشود.

پرخاشگری وسیله ای رفتاری است در جهت رسیدن به هدفی؛ پرخاشگری خصمانه رفتاری است در جهت آسیب رساندن به دیگران ، بیشتر پرخاشگری های بین کودکان کوچک از نوع «وسیله ای» است.

این نوع پرخاشگری به خاطر متعلقات است. کودکان از یکدیگر اسباب بازی می قاپند، یکدیگر را هل می دهند تا به اسباب بازی که می خواهند بازی کنند دست یابند. به ندرت اتفاق می افتد که کودکان بخواهند به کسی آسیب برسانند یا از روی عصبانیت دست به پرخاشگری بزنند.

پرخاشگری را باید از جرئت ورزی متمایز دانست. جرئت ورزی، دفاع از حقوق یا متعلقات (مانند ممانعت کودک از این که کسی به اسباب بازی اش دست بزند) یا بیان امیال و آرزوها را بر می گیرد.مردم معمولاً شخص با جرئت را پرخاشگر می دانند، در صورتی که کسی که از حق خود دفاع می کند با جرئت است نه پرخاشگر.

تغییرات رشدی

کودکان در ۱۲ ماهگی وقتی با هم هستند شروع به ابراز رفتار پرخاشگرانه وسیله ای می کنند یعنی رفتار پرخاشگرانه آنان غالباً به خاطر اسباب بازی و متعلقات دیگر است و در ارتباط با همسالان ابراز می شود. کودکان گاهی اوقات به والدین و کودکان بزرگتر حمله ور می شوند، ولی این گونه پرخاشگری در مقایسه با پرخاشگری با همسالان، نسبتاً نادر است. کودکان همچنان که به سال های پیش از مدرسه و مدرسه نزدیک می شوند، کمتر دست به اعمال پرخاشگرانه می زنند و در نوع پرخاشگری آنان هم تغییراتی ایجاد می شود. یعنی وقتی که پرخاشگری ابراز می شود غالباً خصمانه است و کمتر «وسیله ای» است. به این معنا که کودکان برای به دست آوردن هدف های وسیله ای کمتر مستقیماً از حربه های جسمانی استفاده می کنند؛ ولی وقتی که به کسی حمله لفظی یا بدنی می کنند بیشتر امکان دارد که با قصدی خصمانه این کار را کرده باشند.

پرخاشگری لفظی، دست کم در سال های قبل از مدرسه افزایش می یابد.

ثبات پرخاشگری

هرچند که سطح پرخاشگری کودکان از موقعیتی به موقعیت دیگر فرق می کند ولی کودکان از لحاظ تداوم رفتار پرخاشگرانه در طول زمان با هم فرق دارند. کودکانی که در سال های اولیه به شدت پرخاشگرند به احتمال زیاد در جوانی و بزرگسالی هم پرخاشگر خواهند بود و کودکانی که پرخاشگر نیستند به احتمال زیاد در بزرگسالی هم پرخاشگرنخواهند بود.

بعضی از مطالعات نشان می دهد که ثبات پرخاشگری دخترها در طول زمان کمتر از پسرهاست و چند تحقیق دیگر نشان داده است که دخترها و پسرها از این لحاظ تفاوتی ندارند. البته کودکان به هنگامی که با وقایع تنش زا مثل جدایی پدر و مادر یا به دنیا آمدن کودکی جدید رو به رو می شوند بیشتر پرخاشگر می شوند، ولی پرخاشگری شدید که بیش از چند ماه به طول انجامد غالباً حاکی از تداوم داشتن این الگوی رفتار است. پرخاشگری در حد معمول کمتر جای نگرانی دارد. به خصوص در سال های پیش از مدرسه شاید این اندازه پرخاشگری صرفاً نشان دهنده این باشد که کودک می خواهد انواع مختلف کنش متقابل اجتماعی را داشته باشد.

ادراک مقاصد دیگران و رفتار پرخاشگرانه

کودکان در مورد پرخاشگری دیگران برحسب این که آن را عمدی یا تصادفی بدانند قضاوت های متفاوتی می کنند. تحقیقی که پسرهای بسیار پرخاشگر را با پسرهای غیر پرخاشگر مقایسه می کند نشان می دهد که پسرهای پرخاشگر احتمالاً از مقاصد دیگران، درکی متفاوت از پسرهای غیر پرخاشگر دارند. براساس درجه بندی معلمان و همسالان تعدادی از پسرها در کلاس های دوم، چهارم، ششم به عنوان بسیار پرخاشگر یا غیر پرخاشگر طبقه بندی شدند. سپس این عده در موقعیتی آزمایشی مشاهده شدند که به آنان برای جور کردن قطعات پازل جایزه ای تعلق می گرفت. قرار بر این شد که وقتی که قسمتی از پازل کامل شد پسر بچه دیگری ( که همدست آزمایشگر) بود آن را به هم بزند. در حالت اول، پسر بچه آن را عمداً به هم زد؛ در حالت دوم، طوری به هم زد که تصادفی جلوه کند و در حالت سوم انگیزه های پسر بچه مبهم بود. کودکان مورد آزمایش این امکان را داشتند که با خراب کردن پازل این کودک «تلافی» کنند. کودکان پرخاشگر و غیر پرخاشگر وقتی که احساس کردند که این کودک عمداً خرابکاری کرده تلافی کردند و وقتی که دیدند عملش غیرعمدی بوده تلافی نکردند، ولی واکنش آنان به انگیزه های مبهم این کودک بدین ترتیب بود که پسر بچه های پرخاشگر تلافی کردند و طوری واکنش نشان دادند که گویی این کودک عمداً این کار را کرده است. کودکان غیر پرخاشگر تلافی نکردند و طوری عمل کردند که گویی اعمال او غیرعمدی بوده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه | مقاله پرخاشگری

دانلود پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر ایران

اختصاصی از فی فوو دانلود پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر ایران


دانلود پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر ایران

به نام خدا

پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر برای شما دانش آموزان قرار داده ایم که میتوانید درس را به راحتی هر چه تمام تر بیاموزید و هم اگر قصد ارائه دارید از آن استفاده کنید.

انشالله که مورد قبول شما واقع شده باشد.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت درس شانزدهم تاریخ معاصر ایران

پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی

اختصاصی از فی فوو پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی


پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی

دانلود پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی با فرمت ppt و قابل ویرایش تعداد اسلاید 81

دانلود پاور پوینت آماده

پیشگفتار

یکی از کارآمد ترین تکنیک های تصمیم گیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی Analytical Hierarchy process-AHP  که اولین بار توسط توماس ال ساعتی در 1980 مطرح شد . که بر اساس مقایسه های زوجی بنا نهاده که بر اساس مقایسه های زوجی بنا نهاده شده و امکان بررسی سناریوهای مختلف را به مدیران می دهد .

 

این فایل بسیار کامل و جامع طراحی شده و جهت ارائه در سمینار و کنفرانس بسیار مناسب است و با قیمتی بسیار اندک در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار می گیرد

 


دانلود با لینک مستقیم


پاور پوینت فرایند تحلیل سلسله مراتبی

بررسی قرار دادن پروکسی های وب، دارای محدودکنندة ظرفیت سرور

اختصاصی از فی فوو بررسی قرار دادن پروکسی های وب، دارای محدودکنندة ظرفیت سرور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی قرار دادن پروکسی های وب، دارای محدودکنندة ظرفیت سرور


بررسی قرار دادن پروکسی های وب، دارای محدودکنندة ظرفیت سرور

باسلام. این مجموعه در زمینه بررسی قرار دادن پروکسی های وب دارای محدودکنندة ظرفیت سرور میباشد که در قالب آفیس وورد و در مجموع 12 صفحه میباشد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی قرار دادن پروکسی های وب، دارای محدودکنندة ظرفیت سرور