فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج

اختصاصی از فی فوو کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج


کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج
چگونه من به یک استاد بزرگ تبدیل شدم

My Chess Journey

برای تبدیل شدن به استاد بزرگ شطرنج چه راهی را باید رفت
سفر شطرنجی من
راه استادبزرگی در شطرنج
 
کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج   A Promoted pawn: My Chess Journey
 

نسخه اورجینال

پیاده ترویج jouney شطرنج من

سفر شطرنجی  من

بازید در سایت اصلی

 

این کتاب در مورد چگونه من به یک استاد بزرگ تبدیل شدم ..

 در مورد چگونه من یک استاد بزرگ شدم غلبه بر موانع مختلف در سفر شطرنجی خود.

این کتاب خلاصه  با ارزش ترین درسها از 20+ سال از عملکرد گسترده شطرنجی استاد بزرگ اسمیرنوف، هم به عنوان یک بازیکن و هم مربی است.

شما باید یاد بگیرند بهترین کار برای پیشرفت شطرنج شما چیست. همچنین، به شما از مشکلات معمولی  در این راه هشدار داده خواهد شد و اگر در حال حاضر پیشرفتی ندارید و گیر کرده اید.  یک معنای کاملا جدید به مطالعه شطرنج خود 

چه چیزی شما از این کتاب یاد میگیرید؟

چگونه استاد بزرگ حمله می کند؟ هنر حمله

چگونگی مقابله با ضرر وزیان

راه حل برای مشکل تنگی وقت

درس هایی از کاسپاروف

چگونگی استفاده مناسب از کامپیوتر؟

چگونه با فشارهای روانی مقابله کنیم؟

چگونه برای مسابقات آماده شویم؟

 
 
راه استادبزرگی در شطرنج

چگونه برای توسعه آموزش کلی و موثر.

به منظور ایجاد آموزش موثر، شما باید از یادگیری فعال استفاده کنید.

کتاب تجزیه و تحلیل دو مولفه اصلی یادگیری فعال.

یاد بگیرید که چگونه  بر مشکلات شطرنجی خود دراین راه غلبه کنید

روش استادبزرگ شدن در شطرنج

استاد بزرگ شطرنج ایگور اسمیرنوف

ایگور اسمیرنوف استاد بزرگ شطرنج، مربی، و دارنده مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی است.

او بنیانگذار آکادمی آموزش شطرنج از راه دور است که بهبود نتایج هزاران نفر از شطرنجبازان جهان کمک کرده است.

GM اسمیرنوف توسعه داده است بسیاری از درس های تصویری شطرنج، مقالات، آموزشی و دوره های آموزشی، از جمله دوره های معروف "اسرار استاد بزرگ"، "شناخت پوزیسیونی استاد بزرگ"، و "محاسبه و...

A Promoted pawn: My Chess Journey


دانلود با لینک مستقیم


کتاب ارزشمند راه استاد بزرگی در شطرنج
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.