فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز

اختصاصی از فی فوو پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز


پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز

هدف: ارزیابی سبک های مدیریتی مدیران (توجه به کارکنان یا توجه به وظیفه و سازمان)

تعداد سوال: ۳۵

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

- Referrence: Mahdizade, M. (2006). The study of relationship between principals’ leadership styles and teachers’ job satisfaction in Noshahr elementary, secondary and high school class. unpublished thesis, Shahid Beheshti Univesity, Tehran.

- ﭘﻮﻻدی ﻧﺠﻒ آﺑﺎدی، ﻓﺮﻫﺎد (۱۳۸۰). ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺳﺒﻚ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎﻫﻲ ﻓﺮدوﺳـﻲ و ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ ﻣﺸﻬﺪ. ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ دوره ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ ﻛﺘﺎﺑﺪاری و اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ. داﻧﺸﻜﺪه رواﻧﺸﻨﺎﺳﻲ و ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﻴﺘﻲ. داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮدوﺳﻲ ﻣﺸﻬﺪ.

پرسشنامه آماده مدیریت

projeha.net بزرگترین سایت دانلود پروژه و مقالات دانشجویی

فرمت :  word

توضیحات:
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:
پرسشنامه سبک سنج مدیریت (لوتانز 1989) که توسط دکتر الوانی ترجمه شده است که شامل 35 سوال می باشد در پنج گزینه همیشه، غالبا، گاهی، به ندرت, هیچگاه پاسخ داده می شود.
1. سوالات شماره 8، 12، 17، 18، 19، 30، 34، 35 را در نظر گرفته اگر پاسخ «به ندرت» یا «هیچگاه» داده شده باشد در مقابل آنها یک امتیاز درج شده است.
2. در صورتی که به سایر سوالات (علامت نزده) و پاسخ «همیشه» یا «غالبا» داده شده باشد در مقابل آنها یک امتیاز نیز درج شده است.
3. امتیازاتی که در مقابل سوالات شماره 3، 5، 8، 10، 15، 18، 19، 22، 24، 26، 28، 30، 32، 34، 35 درج گردیده جمع می کنیم که عدد حاصل میزان توجه مدیر به انسان را نشان می دهد.
4. امتیازات سوالات باقیمانده (سوالات غیر از بند 3) را نیز جمع می کنیم که عدد حاصل میزان توجه مدیر به وظیفه و سازمان را نشان می دهد.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه سبک سنج مدیریت لوتانز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.