فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شعر

اختصاصی از فی فوو شعر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شعر


شعر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:38

 

نگفتی که من می میرم

منه عاشق پریدن

نگفتی که من میمیرم

از غم تو رو ندیدن

نگفتی تنهای من رو

روبه غروب غم می ذاره

نگفتی برام یه دنیا

اشک و حسرت و میاره

کاش تورو نمی دیدم

کاشکی روز اولی هرگز نبود

                               که بخواد وداع آخر برسه

 

کاش نبود هرگز جدایی

که دو قلب از هم جدا شن

                            که آدم حس کنه توی قفسه

 

 

چشمای تو

 

چشمای تو سبز و زیبا

پر روح یه بهار

هر نگاه تو چشمان تو

شور عاشقی میاره

 

چشمای تو رنگ عشق

شق روئیدن در ترانه

مثل ململ ناز ابر

روقاب زلال آینه

رنگ چشمای قشنگت

من ماتم مکنه

راهی رویا های

شیرین خوابم میکنه

رنگ زیبای یه جنگل

مثل تنپوش یه دشته

مثل سقف بی سطونه

مثل برگ یه درخته

مثل تکرار حضور

مو جها تو ساحل عشقه

مثل گرمای طلوع

پر شور پر جز به

واسه از هراس گریختن

 امر از قله ی کوهه

واسه شوق یه پریدن

بی نهایت ترین سقفه

حس چشمای زلالت

من و ماتم می کنه

موج دریای نگاهت

مست و خرابم میکنه

چشمای تو پر فروغه

مستی یه عشق نابه

ابر چشمات سا یه بونه

واسه چشمات یه حجابه

توی آینه چشمات

نقش من درون قابه


دانلود با لینک مستقیم


شعر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.