فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI ایده آل و زیستی الهام گرفته روش جستجو کتابشناختی مشترک بر اساس

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله ISI ایده آل و زیستی الهام گرفته روش جستجو کتابشناختی مشترک بر اساس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :ایده آل و زیستی الهام گرفته روش جستجو کتابشناختی مشترک بر اساس

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Ideality & Bio-Inspired based collaborative bibliographic search method

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2016

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
جستجو کتابشناختی نقطه ورود معمول به هر کار علمی است. آن را در جمع آوری اطلاعات کافی برای حمایت از افکار ورودی هدف. آن است که معمولا یک فرایند بدون ساختار با تکیه بر هر دو بازیابی اطلاعات و خوش اقبالی.
با توجه به جستجو به عنوان یک فرایند بدون ساختار، آن را به راحتی می تواند زمان بر روند پایان دادن به هرگز تبدیل شده است.
به منظور به حداکثر رساندن نتایج جستجو کتابشناختی با زمان و منابع محدود، یک رویکرد ارائه شده است. در این که چگونه به ساختار جمله جستجو بدون تناقض نیاز خود را از لطف خوش اقبالی به ویژگی های مختلف تمرکز دارد. اولین متکی بر مفهوم معنویت. آن را در شناسایی و سازماندهی اطلاعات به دنبال هدف. ویژگی دوم بر شناسایی دامنه و عمق تجزیه و تحلیل مربوط به هیچ یک از مقالات تشکیل کتابشناسی متمرکز است. این جنبه ها به لطف یک / سیستم درجه بندی ذهنی با دست زدن به نتایج با الهام از رفتار حشرات اجتماعی مبارزه شود. یکی دیگر از ویژگی الهام از جستجو ثبت اختراع (شاخص دقت / فراخوان) بر شناسایی زمانی که برای متوقف گزینش مقاله تمرکز دارد. در نهایت، بخش هایی از تمام این ویژگی ها می توان به منظور تولید یک نقشه جستجو کتابشناختی همراه است. این نقشه نشان دهنده یک معنی برای به اشتراک گذاشتن یک مرور کلی از کاری که انجام می شود، اجازه می دهد شخص دیگری را به مالکیت جستجو کتابشناختی است. این قابلیت از این فرصت برای ساختار و تقویت رویکردهای جستجو کتابشناختی مشترک فراهم می کند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI ایده آل و زیستی الهام گرفته روش جستجو کتابشناختی مشترک بر اساس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.