فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI مقایسه با ثبت دستی نشان می دهد رضایت بخش کارایی کامل و E FFI از یک سیستم ثبت سرطان کامپیوتری

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله ISI مقایسه با ثبت دستی نشان می دهد رضایت بخش کارایی کامل و E FFI از یک سیستم ثبت سرطان کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :مقایسه با ثبت دستی نشان می دهد رضایت بخش کارایی کامل و E FFI از یک سیستم ثبت سرطان کامپیوتری

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Comparison with manual registration reveals satisfactory completeness and efficiency of a computerized cancer registration system

تعداد صفحه :9

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2008

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
نرم افزار خودکار برای ثبت سرطان، به نام باز کردن رجیستری و توسعه یافته توسط خودمان توسط وارز (جمعیت مبتنی بر) ثبت سرطان با شروع از سال 1997. از آنجا که استفاده از ثبت سرطان خودکار در حال افزایش است به تصویب رسید، مهم است که برای ارزیابی کیفیت و کامل بودن خودکار داده ها تهیه می شود. در این مطالعه، کامل بودن داده های به صورت خودکار تولید در مقایسه با استاندارد طلا از تمام موارد شناسایی شده توسط سیستم های دستی و اتوماتیک برای سال 1997 زمانی که سیستم خودکار معرفی شد اد ارزیابی، و سیستم دستی هنوز هم در عمل بود. ما همچنین بازده E FFI خودکار سیستم بررسی قرار گرفت. 5027 موارد به صورت خودکار تولید شد. 2959 (59٪) به طور خودکار پذیرفته شدند و 2068 (41٪) FL برای چک کردن دستی agged شد. شصت و نه نفر (1.3٪) به طور خودکار ثبت نشده است، شایع ترین دلیل (0.8٪) بودن که سابقه بروز مورخ بود 1998، حتی اگر در مورد حادثه در سال 1997. بود در مجموع 98.7٪ از تمام موارد پیدا شده است برداشت شد توسط سیستم خودکار. شکل کامل فی 98.7٪ را نشان می دهد که این روش به صورت خودکار یک جایگزین معتبر برای روش دستی برای تولید معمول مورد است. واقعیت این است که 59٪ از موارد به طور خودکار ثبت شد نشان می دهد که سیستم می تواند سرعت بخشیدن به تولید داده ها و افزایش E رجیستری بازده FFI.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI مقایسه با ثبت دستی نشان می دهد رضایت بخش کارایی کامل و E FFI از یک سیستم ثبت سرطان کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.