فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود آهنگ پلی بک و بدون کلام مردم از معین با کیفیت عالی

اختصاصی از فی فوو دانلود آهنگ پلی بک و بدون کلام مردم از معین با کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آهنگ پلی بک و بدون کلام مردم از معین با کیفیت عالی


دانلود آهنگ پلی بک و بدون کلام مردم از معین با کیفیت عالی

آهنگ و موزیک بدون کلام، پلی بک و کاوری که امروز براتون آماده کردم ورژن بیکلام آهنگ مردم معین می باشد که یک آهنگ بسیار زیباست.

نام آهنگ اصلی: مردم

خواننده: معین

کیفیت:320 کیلو بایت بر ثانیه

زمان: 3 دقیقه و 48 ثانیه

 

متن آهنگ:

شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم

بگم این حق هیچ کس نیست که با ثروت فقیر باشه

کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه

ولی از مردم ما درد داره یه مرد میسازه

شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم

*******

نگاه کن بچه های کار چجور تو آب و آتیشن

تو این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن

من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج می سازیم

به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ می نازیم

من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست

که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست

شمالم تا جنوبم عشق ، چه خاک و گندمی دارم

صدام یاریم کنه باید بگم چه مردمی دارم

برای اطلاع شما از اینکه این آهنگ به چه صورتی می باشد، دموی ناقص و بدون کیفیت این آهنگ رو برای شما گذاشتیم. دانلود بفرمایید و اگر پسند کردید خرید کنید. لازم به یاد آوری است دموی این آهنگ با کیفیت پایین قرار داده شده.

لینک دانلود دموی ناقص و بی کیفیت آهنگ بدون کلام مردم از معین

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آهنگ پلی بک و بدون کلام مردم از معین با کیفیت عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.