فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (راهبردهای امام خمینی(ره) در دفاع از انقلاب اسلامی )

اختصاصی از فی فوو تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (راهبردهای امام خمینی(ره) در دفاع از انقلاب اسلامی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
راهبردهای امام خمینی(ره) در دفاع از انقلاب اسلامی

فایل word قابل ویرایش

سرآغاز:

 انقلاب اسلامی، عطیه الهی است که خداوند بزرگ پس از چهارده قرن غربت اسلام ناب محمدی(ص)، در 22 بهمن سال 1357 شمسی به ملّت بزرگوار ایران هدیه کرد.

 معمار بزرگ و سکان دار این کشتی، امام خمینی(ره) با مجاهدت های خستگی ناپذیر، آن را از میان امواج سهمگین حوادث و توطئه ها به ساحل پیروزی هدایت کرد. لکن پیروزی انقلاب اسلامی از همان آغاز نه تنها خوشایند قدرت های استعمارگر و استکبار جهانخوار نبود، بلکه به جهت از دست دادن منافع مادّی و به چالش کشیده شدن مدیریت جهانی اش، از انقلاب اسلامی نفرت داشت و برای خاموش کردن این بارقه الهی که پرتو نورش بر جهانیان تابیده و محرومان و مستضعفان را از خواب سنگین غفلت بیدار ساخته، صدها توطئه و دسیسه پدید آورد، که هر بار به فضل الهی ناکام ماند.

 امام خمینی(ره) جهت دفاع و پاسداری از این شجره طیبه، با اتخاذ سیاست های راهبردی مبتنی بر اسلام ناب و سیره پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام، توانست ضمن بیمه کردن انقلاب، دشمنان انقلاب اسلامی بویژه شیطان بزرگ را به چالش بکشد و تا آنجا پیش رود که استکبار جهانی علی رغم قدرت خیره کننده مادی اش به عجز و لابه بیفتد و سنگرهای اشغال کرده را رها کند.

تعداد صفحات : 17 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (راهبردهای امام خمینی(ره) در دفاع از انقلاب اسلامی )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.