فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نتایج بلند مدت درمان با پذیرش و تعهد در زنان زندانی وابسته به مواد مخدر: یک دوره کنترل شده تصادفی

اختصاصی از فی فوو نتایج بلند مدت درمان با پذیرش و تعهد در زنان زندانی وابسته به مواد مخدر: یک دوره کنترل شده تصادفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: نتایج بلند مدت درمان با پذیرش و تعهد در زنان زندانی وابسته به مواد مخدر: یک دوره کنترل شده تصادفی

موضوع انگلیسی: Long-term outcomes of Acceptance and Commitment Therapy in drug-dependent female inmates: A randomized controlled trial

تعداد صفحه: 10

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: هدف کلی این مطالعه کنترل شده تصادفی برای تست بلند مدت اثر پذیرش و تعهد درمانی (ACT) در مقایسه با یک بیماری درمان شناختی رفتاری (CBT) در درمان سوء مصرف مواد بود. شرکت کنندگان 37 polydrug زندانی زن مورد بررسی قرار با کوتاه بین المللی عصبی مصاحبه، اعتیاد شدت صفحه اول-6، اضطراب شاخص حساسیت (ASI) و پذیرش و عمل پرسشنامه دوم در، قبل، بعد، و در 6-، 12- و 18 ماه پیگیری . مدل خطی مخلوط تجزیه و تحلیل کاهش سوء مصرف مواد، سطح ASI و کارنامه اجتناب در هر دو حالت نشان داد، بدون هر گونه اختلاف بین گروه. با این حال، درصد اختلالات روانی تنها در شرکت کنندگان ACT کاهش می یابد. پس از 18 ماه پیگیری، ACT بهتر از CBT در حفظ نرخ پرهیز بود. این داده ها را پشتیبانی الگوی جوجه کشی در مطالعات ACT قبلی نشان داد. برای نتیجه گیری، مداخله عمل است به نظر می رسد یک گزینه درمانی مناسب برای رفتارهای اعتیاد آور و اختلالات شرکت در زنان زندانی است.


دانلود با لینک مستقیم


نتایج بلند مدت درمان با پذیرش و تعهد در زنان زندانی وابسته به مواد مخدر: یک دوره کنترل شده تصادفی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.