فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقایسه رابطه بین سیگنال های انتخاب شده جهت پردازش در موتورهای القایی تحت خطا و شاخص های به دست آمده در مباحث ویژه( کارشناسی ارش

اختصاصی از فی فوو مقایسه رابطه بین سیگنال های انتخاب شده جهت پردازش در موتورهای القایی تحت خطا و شاخص های به دست آمده در مباحث ویژه( کارشناسی ارشد برق ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه رابطه بین سیگنال های انتخاب شده جهت پردازش در موتورهای القایی تحت خطا و شاخص های به دست آمده در مباحث ویژه( کارشناسی ارشد برق )


دانلود مقاله  مقایسه رابطه بین سیگنال های انتخاب شده جهت پردازش در موتورهای القایی تحت خطا و شاخص های به دست آمده (درس  مباحث ویژه کارشناسی ارشد برق )

سیستم های تشخیص خطا به عنوان ابزاری جهت نگهداری و حفاظت سیستم های گران قیمت در برابر خطا به کار گرفته می شوند. این سیستم ها با دریافت اطلاعات لازم از سیستم یا فرآیند، وضعیت عملکرد آن را تعیین می کنند و در صورتیکه این وضعیت مطابق با شرایط خطاهای تعریف شده باشد، خطای مربوطه را اعلام می کنند. مهم ترین فایده عیب یابی سیستم آن است که می توان با آنالیز بلادرنگ (online) تغییرات پارامتر های سیستم، خراب شدن احتمالی سیستم را پیشگویی نمود، محل خرابی سیستم را تعیین کرد و از توسعه خطا جلو گیری نمود. مهم ترین گام در تحلیل سیستم تحت خطا، مدلسازی مناسب و دقیقی است که بتواند کلیه شرایط خطا در موتور را لحاظ نموده و صاحب کمترین فرضهای ساده کننده باشد.

فصل اول

بررسی انواع عیب و روش های تشخیص خطا در موتورهای القایی

1-7-8 بررسی هارمونیک های گشتاور

1-8 روشهای الکتریکی تشخیص خطا در موتورهای الکتریکی

1-8-1 بررسی پیوسته میدان مغناطیسی

1-8-2 اندازه گیری تخلیه جزیی

1-8-3 بررسی طیف توان لحظه ای

1-8-4 روش تخمین پارامترها

1-8-5 بررسی پیوسته جریان

1-9 انتخاب راهکار مناسب برای تشخیص خطا در موتورهای القایی

فصل دوم

لرزش

2-1 تشخیص خطاهای یاتاقان با استفاده از مانیتورینگ لرزش

2-2 تشخیص ناهم محوری با استفاده از لرزش های جداره

فصل سوم

گشتاور

3-1 تشخیص شکستگی میله رتور با استفاده از گشتاور

3-2 تاثیر ناهم محوری مرکب بر گشتاور موتور القایی

فصل چهارم

سرعت

4-1 تشخیص شکستگی میله رتور با استفاده از سرعت

4-2 تاثیر ناهم محوری مرکب بر سرعت موتور القایی

فصل پنجم

میدان مغناطیسی

5-1 استفاده از شار مغناطیسی محوری برای تشخیص اتصال کوتاه حلقه به حلقه

5-2 استفاده از سنسور داخلی شار برای تشخیص اتصال کوتاه حلقه به حلقه

فصل ششم

ولتاژ

6-1 تشخیص اتصال کوتاه حلقه به حلقه با استفاده از ولتاژ استاتور پس از خاموش شدن

6-2 استفاده از هارمونیک های مضرب 3 ولتاژ استاتور پس از خاموش شدن

6-3 تشخیص شکستگی میله با استفاده از تحلیل MUSIC ولتاژ ترمینال بعد از خاموش شدن

فصل هفتم

جریان

7-1 تشخیص خطای ناهم محوری

7-1-1 استفاده از MCSA برای تشخیص ناهم محوری

7-1-2 روش بردارهای پارک

7-2 تشخیص خطای یاتاقان ها به وسیله مانیتورینگ جریان

7-3 تشخیص خطای شکستگی میله

7-3-1 تشخیص خطای شکستگی میله با استفاده از روش MCSA

7-3-2 تشخیص خطای شکستگی میله با استفاده از روش برداری پارک

7-3-3 تشخیص خطای شکستگی میله با استفاده از روش بردار پارک توسعه یافته EPVA

7-3-4 تشخیص شکستگی میله روش اندازه هیلبرت جریان

7-4 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه

7-4-1 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه به روش MCSA

7-4-2 روش دیگری از MCSA برای تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه      

7-4-3 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه روش برداری پارک

7-4-4 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه به روش بردار پارک توسعه یافته EPVA

7-4-5 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه به روش پارک هیلبرت

7-4-6 تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه به روش شاخط های نسبی جزئی RPI

می باشد.

7-4-7 استفاده از موجک ها برای تشخیص خطای اتصال کوتاه حلقه به حلقه

فصل هشتم

توان

8-1 تشخیص خطای ناهم محوری

8-1-1 تشخیص خطای ناهم محوری به وسیله تحلیل مشخصه توان ظاهری مختلط

8-1-2 تشخیص ناهم محوری به وسیله تحلیل مشخصه توان لحظه ای

8-1-2-1 تاثیر تغییرات بار بر روی هارمونیک های توان لحظه ای

8-3 تشخیص خطای شکستگی میله رتور

8-3-1 تشخیص خطای شکستگی میله رتور با استفاده از توان راکتیو لحظه ای

8-3-1-1 توان راکتیو لحظه ای تعمیم یافته

8-3-1-2 اثر راکتیو خطاهای قفسه رتور

8-3-2 تشخیص خطای شکستگی میله با استفاده از تحلیل موجک یک سیکل توان متوسط

 

 
فرمت فایل WORD  110 Page در اختیار شما بازدیدکننده گان محترم قرار دارد.

 

 

فروشگاه اینترنتی دانشجو

 


دانلود با لینک مستقیم


مقایسه رابطه بین سیگنال های انتخاب شده جهت پردازش در موتورهای القایی تحت خطا و شاخص های به دست آمده در مباحث ویژه( کارشناسی ارشد برق )
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.