فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

اختصاصی از فی فوو دانلود پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

این محصول در قالب PDF و در 65 صفحه می باشد.

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود.

چکیده
موضوع تصفیه و خالصسازی نمکطعام به عنوان ماده ای با دامنه کاربرد بسیار گسترده و یکی از
مواد ضروری در رژیم غذایی افراد جامعه اخیرا" از سوی مراجه بهداشتیکشور مورد توجه قرار گرفته است.از طرف دیگر وجود منابع غنی آبی و سنگی نمکدر کشور با درجه خلوصبالا، لزوم توجه بیشتر سرمایهگذاران و دولت را می طلبد. این طرح در قالب مطالعه مقدماتیو امکانسنجیطرح تولید نمکتصفیه شدهانجام شده است. در ادامه شاخصهای عملیاتی طرح بطور خلاصه ارائه شده است.

معرفی محصول
نمک طعام یکی از مواد ضروری در رژیم غذایی و مهمترین ماده الکترولیت موجود در مایعات
سلولی و خارج سلولی است. افزایش روزافزون و گستردگی کاربردهای آن سبب شده تا از آن به عنوانماده ای با ١٤٠٠٠ کاربرد یاد شود.عمومی ترین گرید نمک مورد مصرف در ایران نوع خوراکی آن بوده که خود به سه دسته عمده ازلحاظ درجه خلوص تحت عناوین نمک صنایع غذایی، نمک سفره و نمک آشپزخانه تقسیم میشود. نمکطعام به صورت کریستالهای سفید مکعبی شکل یا دانه های ریز (گرانول) و یا پودری شکل است.هنگامی که دارای کریستالهای بزرگ باشد بیرنگ، شفاف یا سفید است. بررسی ساختمان بلورین املاحنمک بوسیله اشعه ایکس ثابت کرده است که این املاح در حالت جامد بصورت یون، دارای ساختمانمکعبی شکل با وضعیت هشت وجهی هستند. بلورهای نمک طعام دارای نقطه ذوب و نقطه جوشبالایی بوده و نمک طعام مذاب دارای خاصیت هدایت الکتریکی زیادی است. به همین دلیل درحلالهایی که ثابت دی الکتریک بالایی دارند مانند آب کاملا" قابل تفکیک است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.