فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله جامع پیرامون کیفیت و مدیریت کیفیت

اختصاصی از فی فوو مقاله جامع پیرامون کیفیت و مدیریت کیفیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت: WORD

عنوان                                                                                                   

           فصل 1 – اطلاعاتی درباره سازمان بین المللی استاندارد (ISO)

-Iso ، سازمان پشت صحنه حامی ISO 9000                                                                    

-سازمانی بیش از فقط ISO 9000                                                           

-نام ISO                                                                                                           

-غیر دولتی                                                                                                       

-اختیاری                                                                                                           

-اتفاق نظر                                                                                                        

-وظیفه ISO                                                                                                      

-رعایت استانداردها                                                                                

-صدور گواهی ISO 9000                                                                       

-علامت ISO                                                                                                      

-خانواده ISO 9000                                                                                            

- QSAR                                                                                                

-و سرانجام                                                                                                       

فصل 2- مبانی مدیریت کیفیت

 

-         مقدمه و توضیح مفاهیم                                                                  

-         تغییر در مفهوم کیفیت                                                                                

-         مفهوم کیفیت                                                                                                        

-         کیفیت از دیدگاه ایزو 9000                                                              

-         مدیریت کیفیت                                                                                           

-         اهداف مدیریت کیفیت                                                                                 

-         فایده نظام مدیریت کیفیت                                                               

عنوان                                                                                                   

 

فصل 3- نظام مدیریت براساس استانداردهای ISO 9000

- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 1994                   

- ایزو 9001                                                                                                                    

- ایزو 9002                                                                                                                    

- ایزو 9003                                                                                                                   

- استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000- 2000                          

            1- مدل فرآیندی                                                                                     

            2-توالی                                                                                                

            3- بهبود مستمر                                                                        

            4- رضایت مشتری                                                                                              

5- منابع                                                                                                

            6- لغات و اصطلاحات                                                                              

            7- مطابقت با ISO 14001                                                                                   

            8- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال 2000                                                      

فصل 4 – متن استاندارد ISO 9001 – 2000

0- مقدمه                                                                                                                      

0- 1- کلیات                                                                                                       

0-2- نگرش فرآیندی                                                                               

0-3- ارتباط با ISO 9004                                                                         

0-4- سازگاری با سایر سیستم های مدیریت                                             

 

1- دامنه کاربرد                                                                                                  

            1-1- کلیات                                                                                                        

            1-2- کاربرد                                                                                                        

2- استاندارد مرجع                                                                                                         

3- واژگان و تعاریف                                                                                                         

عنوان                                                                                       

 

4- سیستم مدیریت کیفیت                                                                      

            1-4- نیازمندی های عمومی                                            

            2-4- الزامات کستند سازی                                                          

                        4-2-1- کلیات                                                                 

                        4- 2- 2- نظامنامه کیفیت                                                 

                        4-2-3- کنترل مستندات                                      

                        4-2-4- کنترل سوابق کیفیت                                           

 

5- مسئولیت مدیریت                                                                              

            5-1- تعهد مدیریت                                                                                   

            5-2- تمرکز بر مشتری (مشتری گرایی)                                        

            5-3- خط مشی کیفیت                                                               

            5-4- طرح ریزی                                                                          

                                    5-4-1- اهداف کیفیتی                                        

                                    5-4-2- طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت 

                        5-5- مسئولیت، اختیارات و ارتباطات                                 

                                    5-5-1- مسئولیت و اختیار                                   

                                    5-5-2- نماینده مدیریت                                        

                                    5-5-3- ارتباطات داخلی                                      

                        5-6- بازنگری مدیریت                                                      

                                    5-6-1- کلیات                                                     

                                    5-6-2- ورودی های بازنگری                                

                                    5-6-3- خروجی های بازنگری                              

 

6- مدیریت منابع                                                                                     

            6-1- تامین منابع                                                            

 

 

عنوان                                                                                       

 

7-5-3- شناسایی و ردیابی                                                         

7-5-4- اموال مشتری                                                                 

7-5-5- نگهداری و محافظت از محصول                                         

7-6- کنترل وسایل پایش و اندازه گیری                                                     

 

8- اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود                                                     

            8-1- کلیات                                                                                            

            8-2- پایش و اندازه گیری                                                            

            8-2-1- رضایت مشتری                                                                

            8-2-2- ممیزی داخلی                                                                 

8-2-3- پایش و اندازه گیری فرآیندها                                             

            8-2-4- پایش و اندازه گیری محصول                                             

8-3- کنترل محصول نامنطق                                                                    

8-4- تجزیه و تحلیل داده ها                                                                     

8-5- بهبود                                                                                                        

            8-5-1- بهبود مستمر                                                                  

            8-5-2- اقدامات اصلاحی                                                             

            8-5-3- اقدام پیشگیرانه                                                              

 

- پیوست (ارتباط بین ISO 9001- 1994 و ISO 9001 – 2000)         

-پیوست (ارتباط بین ISO 9001 – 2000 و ISO 9001- 1994)          

 

فصل 5- استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000 در سازمان

 

1- تصمیم و ماموریت                                                                              

2- انتخاب محدوده                                                                                              

3- طرح ریزی پروژه                                                                                 

4- تجزیه و تحلیل سازمان                                                                        

عنوان                                                                                       

5- رازیابی مقدماتی                                                                               

6- طراحی نظام کیفیت و ساختار مستندات                                               

7- مستند سازی                                                                                    

8- استقرار نظام کیفیت                                                                          

9- انتخاب و آموزش ممیزین داخلی                                                          

10- ایجاد ارتباط و انتخاب ممیز شخص ثالث                                               

11- ممیزی شخص ثالث (ممیزی صدور گواهینامه)                         

12- ارائه گواهینامه (بازاریابی)    


دانلود با لینک مستقیم


مقاله جامع پیرامون کیفیت و مدیریت کیفیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.