فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله طراحی گرافیک

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله طراحی گرافیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله طراحی گرافیک


دانلود مقاله طراحی گرافیک

طراحی گرافیک به مثابه یک تخصص فقط از اواسط سده بیستم مطرح شد. تا آن هنگام اداره بنگاه های تبلیغاتی و تهیه آگهی های تبلیغاتی توسط «هنرمندان تجاری» انجام می شد. این متخصصین عبارت بودند از: صفحه بند (هنرمندان صفحه آرا) حروفچین که عنوان و متن را با تمام جزئیات طرح ریزی می کرد و دستورالعمل هایی برای حروفچینی می داد، انواع مختلف تصویرگرانی که هر نوع آثارترسیمی از نمودارهای فنی تا اسکیس های مد را تهیه می کردند، روتوش کاران، هنرمندان طراح حروف ودیگرانی که طرح های نهایی را برای تکثیر آماده می کردند. بسیاری از هنرمندان تجاری ـ از جمله طراحان پوسترـ همزمان واجد چند تخصص بودند.

امروزه طراح گرافیک با بنگاه ها و آتلیه ها همکاری دارند و نه فقط تبلیغات و آگهی ها، بلکه مجلات و روزنامه هایی را که این آگهی ها در ان چاپ می شود طراحی می کنند به علاوه طراح مستقل به بخشی از گروه مرتبط با صنعت ارتباطات بدل شد. دنیای تبلیغات، مجلات و روزنامه، بازاریابی و روابط عمومی.

طی چندین سده سه کارکرد اصلی گرافیک همچون کارکرد الفبای رومی تغییر اندکی یافته است و هر طرح ممکن است به هر سه روش مورد استفاده قرار گیرد. نخستین کارکرد طراحی گرافیک «معرفی یا شناسایی» است. گفتن این که یک چیز چیست، یا متعلق به کجاست (مانند تابلو، آویز و پوشش، علائم ساختمانی، نمادهای انتشارات و چاپخانه، حرف نشانة سازنده، برچسب روی بسته بندی). کارکرد دوم آن که در اصطلاح حرفه ای «طراحی اطلاعات» شاخته می شود در زمینه اطلاع رسانی و آموزش است، و رابطه یک چیز را با چیز دیگر از نظر جهت، موقعیت و مقیاس مشخص می سازد (مانند نقشه، نمودار، نشانه های جهت یابی) ولی متمایزتر از این دو، کارکرد سوم است، یعنی نمایش و تبلیغ (پوستر، آگهی) که به قصد جلب توجه مخاطب و ماندگار کردن پیام است.

شامل 15 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله طراحی گرافیک
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.