فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی پرورش شترمرغ

اختصاصی از فی فوو طرح توجیهی پرورش شترمرغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی پرورش شترمرغ


طرح توجیهی  پرورش شترمرغ

در این طرح قرار  است با کمترین  هزینه  بیشترین تعداد شتر مرغ را در مساحت تعیین به عمل آوریم .....

این طرح  به این صورت اجرا می شود که به ازای هر  تخم جوجه یک  جوجه به عمل اید  تا حد امکان  هیچ کدام از تخم ها بدون عمل اوری  جوجه  نماید.

نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات صنعت مورد نظر شما جهت فعالیت، کدامند؟

موانع ورود به این صنعت کدامند؟ خصوصیات و کاربردهای محصول/ خدمت شما چیست؟ وجه متمایز محصول/خدمت شما با سایر محصولات بازار چیست؟ نحوة تولید محصول/ خدمت شما به چه صورتی است؟

تامین غذا ی برای پرورش شتر مرغ است که متاسفانه  با توجه اگاهی از این موضوع  به ان بی توجه بودند  اییک نقطه ضعف به حسای می امد  در این طرح قرار است با تامین تغذیه مناسب  با هزینه کم  این  مشکل بر طرف شود.

مهمترین   بخش این طرح بازار یابی  ان است مثلا باید بررسی شود  که ایا تقاضای گوشت تازه  این محصول بیشتر از  گوشت   منجمد شده   است  تهیه لیستی از  مراکز  فراوری گوشت شتر مرغ از  مراکز   فراوری گوشت شتر مرغ  در منطقه . ایا این گوشت را از شما  می خرند یا نه؟

کانال‌های اولیة توزیع کدامند؟ (فروشگاه‌های خرده‌ فروشی، عمده فروشی، اینترنت یا غیره)

آیا زنجیرة کامل توزیع متعلق به شماست یا عوامل واسطه‌ای دیگر عوامل توزیع را به کار می‌گیرند؟ آیا کانال‌های توزیع با تصویری که از شرکت و محصولات شما در جامعه وجود دارد سازگار است؟ آیا بسته‌بندی محصولات شما برای کانال‌های توزیعی که در نظر گرفتید، مناسبند؟ آیا کانال‌های توزیع انتخابی شما از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند؟


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی پرورش شترمرغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.