فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ثبت میراث و کاهش حمایت از سرمایه گذاری

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله ثبت میراث و کاهش حمایت از سرمایه گذاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ثبت میراث و کاهش حمایت از سرمایه گذاری


دانلود مقاله ثبت میراث و کاهش حمایت از سرمایه گذاری

این بخش در مورد فعالیت هایی در مرحله  200 برنامه های توسعه تعاونی ITS به طور خلاصه شرح داده است ، " کاتالوگ میراث " . این شامل مطالبی حاوی شناسایی و ارزیابی و ابتکار است که ما طرح کنترل نداریم ، اما آن پیامد یا تاثیر سیستم است ما مسؤل توسعه هستیم . چنین سیستم هایی مشارکت هایی ممکن صحیح باشد یا برنامه ریزی شود و ممکن نیاز باشد میزان مشارکت را با سیستم برنامه ریزی با توجه به احتیاجات تعیین کنیم .

با توصیف و تعریف می کنیم و مفهوم میراث را بیان می کنیم ، سپس به بحث در مورد بعضی از موضوعات می پردازیم که توضیح می دهیم هنگامی را که میراث ثبت می شود . این را با بحث در مورد توسعه مجموعه ای از طرح فعالیت های پیشنهادی با توضیح موضوعاتی به پایان می رسانیم و روش مؤثری را با کنترل و ثبت میراث در یک برنامه ریزی ITS و پروژه توسعه ارائه می دهیم .

 میراث ( ارث ) چیست ؟

کلمه میراث یک کلمه مختصر و مناسبی به دلیل مفاهیم وسیعی است . بنابراین ، آن کلمه ای با ارزش است بعضی اوقات دقیقاً توضیح داده می شود ما از این کلمه به 2مفهوم برنامه ریزی و توسعه ITS استفاده می کنیم . هنگامی که در مورد میراث در زندگی روزمره صحبت می کنیم ، معمولاً منظورمان چیزهایی است که از پیشینیان یا اجدادمان برای ما به ارث گذاشته شده است .

این معمولاً به شکل مقداری پول است که واگذار می شود ، اما آن می تواند همچنین بعضی اوقات اجدادمان در دوران خودشان سرمایه گذاری شده باشد و منابع ای برای آینده ما به ارث گذاشته اند که سودمند است . در مورد سیستم برنامه های توسعه ، میراث به مفهوم بعضی چیزهای مشابه با مقداری پیچیدگی و دشواری مخصوصاً برای ITS است .

کلمه میراث را به کار می بریم در مورد هر چیزی توضیح می دهیم ما در مدت اجرای برنامه های توسعه با آن کلمه مواجه شدیم که پیامدی در سیستم ما است یا روی سیستم ما تاثیر می گذارد یا اثر مقابلی روی آن دارد . میراث معمولاً در روش و سیستم مهندسی از قبلاً در برنامه ریزی یا سیستم

شامل 43 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ثبت میراث و کاهش حمایت از سرمایه گذاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.