فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ


دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ

ماشین های ترنیگ که اولین بار به وسیله آلان ترنیگ توصیف شدند طرح های محاسبه ای ساده حقیقی هستند که به منظور کمک به توسعه ومحدویت های آنچه که می توان محاسبه شود توسعه یافتند .

ترنیگ ، که قبلاً اختراع کامپیوترهای دیجیتالی پیشرفته را نوشته بود ، در زمینه این سئوال که آنچه که قابل محاسبه است به چه معناست علاقمند شد .

از نظر حسی یک کار قابل محاسبه است اگر افراد  بتوانند توالی ساختارهایی را مشخص کنند  که هنگامی که دنبال می شود در تکمیل کار وظیفه خواهد داد.  چنین مراحل از ساختاری مرحله مؤثر یا الگوی ریتم نامیده می شود .

این حس باید از طریق تعریف توانایی های طرح هایی که در ساختار ها مطرح می شوند ساخته شوند .

طرح هایی با توانایی های مختلف ممکن است توانای تکمیل ساختارهای مختلف را داشته باشند وبنابراین ، کلااسهای مختلف کارهای محاسبه ای را نتیجه خواهد داد .

ترنیگ ، کلاسی از طرح هایی را پیشنهاد داد که به عنوان ماشین های ترینگ معروف شدند . این طرح ها به تصور رسمی محاسبه ای منجر خواهد شد که به محاسبات ترنیگ معروف هستند .

پیشنهادات تصورهای ترنیگ دقیقاً عقیده حسی مراحل مؤثر را به دست می آورند که تئوری ترنیگ – چرچ نامیده می شود . این پیشنها دات ، این ادعا را درباره ارتباط بین متن رسمی وآغاز را به وجود می آورند که تصدیق  نمی شوند .

اگر چه این از طریق الگوریتم قابل پذیرش برای یک کار رد می شود که محاسبه – ترنیگ نیست . این حقیقت که محاسبات ترنیگ با عقاید تعریف شده مستقل محاسبه بر اساس پایه های جایگزین مانند اهداف چند منظوره وماشین آبا کاس دریک راستا قرار می گیرند . که نشان می دهد که درنهایت  چیزی طبیعی در باره این تصویر از محاسبه  وجود دارد .

ماشین های ترنیگ موضوعات فیزیکی نیستند بلکه نوع ریاضی آن هستند . ما هم به آهن های نظامی ونه به اره نیازز داریم تا آنها را بسازیم  . مهندسی به آسانی توصیف می شود وطرح هایی که ممکن از طریق ماشین طراحی شوند آسان هستند .

ترنیگ دریافت که ضروری ندارد درباره  چگونگی طراحی ماشین صحبت کنیم . بلکه صرفاً عقایدی را مطرح کنیم که می توانند عممل های ویژه ای مطرح کنند .

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره ماشین های ترنیگ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.