فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله درباره CNG یا گاز طبیعی فشرده

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله درباره CNG یا گاز طبیعی فشرده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره CNG یا گاز طبیعی فشرده


دانلود مقاله درباره  CNG یا گاز طبیعی فشرده

 comprossed natural GOSیک منبع سوخت همیشه در دسترس ، مقرون به صرفه ، بی کم کاست و متناوب برای وسایل نقلیه می باشد . یک مصرف کننده به جای استفاده از بنزین یا گازویل ،از گاز طبیعی برای سوخت وسیله ی نقلیه اش استفاده می کند . و برای اینکه مقادیر کافی آن ذخیره شود ، گاز فشرده می شود و در وسایل نقلیه در مخزن های تحت فشار قرار داده می شود . مخزن هایی که می توانند تا  psig00 6 / 3 را در خود نگهدارند. یه مقداری خطرناک بهنظر می رسد ، این طور نیست ؟ نه از وقتی شما ویژگی های فیزیکی گاز طبیعی و بنزین را مقایسه می کنید . حقیقت این است که گاز طبیعی بسی سوخت بی خطرتری ( مطمئن تری ) است نسبت به بنزین ( جای بسی تعجب است که چرا در اجاق گاز های خانگی به جای گاز طبیعی از بنزین استفاده نمی شود ؟به جدول زیر خوب نگاه کنید چرا که چند حقیقت جالب وجود دارد :

گاز طبیعی چیست ؟

گاز طبیعی یک ترکیب آلی است که در اعماق زمین پیدا می شود. آن یک سوخت فسیلی می باشد که طی میلیون ها سال ، از تغییر ات و فشارهای زمین شناسی به وجود آمده است . گاز طبیعی که اساساً متان می باشد شامل هیدروژن و کربن است. آن یک منبع سوختی مطمئن می باشد که معمولاً در خانه ها و محل های کاری برای گرم کردن ، روشنایی و پخت وپز  استفاده می شود .

چطور آن برای وسایل نقلیه استفاده می شود ؟

طی مراحل زیر انجام می شود : 1 – گاز طبیعی فشرده می شود . و وارد وسیله ی نقلیه می شود . در سراسر اون پخش کننده ی گاز یا محل پر شدن 2- گاز درون سیلندرهای پر فشار در وسیله ی نقلیه جای دارند جریان می یابد. 3- وقتی راننده پایش را روی پدال گاز می گذارد ، گاز سیلندر را ترک می کند و از سراسر خط های سوختی پر فشار عبور می کند و وارد محفظه ی موتر می شود . 4- سپس گاز وارد رگلاتور ( تنظیم کننده ) می شود تا فشار را از psi00 6 / 3 تا تقریباً به اندازه ی فشار جو کاهش دهد .5 – سوپاپ سولنوئیدی ( سیم پیچ استوانه ای ) گاز طبیعی اجازه می دهد که گاز از لگاتور به آمیزگر گاز ( مخلوط کن گاز ) (میکسر گاز ) یا انژکتور سوخت ، واردشود. 6-  گاز طبیعی آمیخته شده با هوا به کاربراتور یا سیستم تزریق سوخت سرازیر می شود و وارد محفظه ی احتراق موتور می شود.

شامل 9 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره CNG یا گاز طبیعی فشرده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.