فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق استانداردهای مربوط به جایگاه‌های سوخت‌گیری گاز CNG (متعلق به کشور آرژانتین)

اختصاصی از فی فوو دانلود تحقیق استانداردهای مربوط به جایگاه‌های سوخت‌گیری گاز CNG (متعلق به کشور آرژانتین) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق استانداردهای مربوط به جایگاه‌های سوخت‌گیری گاز CNG (متعلق به کشور آرژانتین)


دانلود تحقیق استانداردهای مربوط به جایگاه‌های سوخت‌گیری گاز CNG (متعلق به کشور آرژانتین)

با عنایت به اطلاعات ارائه شده توسط اداره مدیریت موضوعات قانونی مندرج در برگ‌های شماره 5/174 و 8/177 و نیز زیرمجموعه مدیریتی تحت عنوان مدیریت کل فنی و بهره‌برداری مندرج در برگ‌های شماره 175و176 و اداره مدیریت دبیرخانه کل ‌و با ملاحظه و توجه به:

اینکه با شروع برنامه ملی به منظور جایگزین‌سازی گاز طبیعی فشـــرده به جای سوخت‌های مایع، شـــرکت Gas del Estado (شرکت ملی گاز آرژانتین)، که یک شرکت متعلق به دولت است، با توجه به چارچوب فعالیت‌های خود، که به عنوان مثال رعایت قوانین و مقررات ایمنی و کنترل در خصوص تجهیزات و بهره‌برداری از جایگاه‌های عرضه گاز CNG می‌باشد، به یک شرکت یکتا و پیشگام تبدیل شده است،

ایـنـکه اقدامـات و تمهـیدات صـورت پذیرفـتـه و به ‌روز آورده شـده، قبل از ایـنـکـه شـرکت Gas del Estado احداث جایگاه‌های عرضه گاز CNG را مطمح نظر سازد، به شکل اصولی و قانونی خود به اجرا گذاشته نشده بود،

اینکه افراد و شرکتهای علاقمند به نصب جایگاه‌های عرضه گاز CNG بطور فزاینده‌ای در حال توسعه و گسترش بوده ‌و بدین ترتیب ضرورت تدوین استانداردهای ویژه به نظم در آورنده روش کار و ترتیب اقدامات ذیربط را ایجاب می‌نماید،

اینکه از تجارب حاصل از نصب جایگاه‌های CNG، مقررات و قوانین موثر و ارزشمندی قوت گرفته و بهینه‌سازی شده است،

اینکه در این ارتباط، تدوین و گردآوری قوانین و مقررات مزبور به صورت اصولی و ضابطه‌مند ضروری است،

 اینکه ماده قانونی (داخلی) شماره 2773 در این خصوص تفویض اختیار می‌نماید، بنابراین،

بازرس ادواری،

اجرای مفاد بندهای زیر را متعهد می‌شود:

  • تائید و صحه گذاری بر «مقررات و قوانین حاکم بر ترتیب اقدامات مربوط به تصویب نصب تاسیسات جایگاه‌های عرضة گاز CNG» که به صورت پیوست یک ضمیمه شده است.
  • تائید و تصویب راهنمای قوانین و مقررات «قوانین و مقررات مربوط به جایگاه‌های عرضه ‌گاز CNG» به‌صورت پیوست شماره 2.
  • آشکارسازی و ارائه اسناد فوق از طریق و با اعلام شماره بند قانونی (داخلی)‌.
  • ارائه و تحویل آنها به مدیریت کل فنی و بهره‌برداری و اداره مدیریت موضوعات قانونی و نیز برای اداره مدیریت دبیرخانه کل با استفاده از رونوشت یا تصاویر آنها (‌امضاء شده توسط بازرس ادواری و دبیر کل).

بند قانونی با شماره 054775

 دایره GUSC (مدیریت بهره‌برداری و جایگزینی سوخت)

بوئنوس آیرس

آقایان

گاز طبیعی

نمایندگان فنی جایگاه‌های عرضه گاز

بدینوسیله باطلاع میرساند که در تارخ 14 اکتبر 1995، متن قانونی بروز شده حاکم بر مقررات جایگاه‌های سوخت‌گیری CNG در کشور (GE N 1-118) توسط بند قانونی شماره 775-54 مورد تائید و تصویب قرار گرفته است.

همچنین قابل ذکر است که در پنجم ماه اوت، سال 1992، شهرداری شهر بوئنوس آیرس، حکم شماره 2015 همراه با پیوست یک، مشتمل بر قوانین و مقررات حاکم بر موضوعات و مسائل ایمنی در نصب تاسیسات ذیربط را مورد پذیرش و تائید قرار داد.

شایان ذکر است که موقعیت محوطه تاسیسات گاز فشرده، فواصل مشخص شده توسط شهرداری شهر بوئنوس آیرس باید مورد توجه و مد نظر قرار گیرند.

 

 

                                                                                      ارادتمند شما

(امضا شده توسط مدیر بخش)

 مقررات حاکم بر روند و ترتیب اقدامات لازم درخصوص احداث جایگاه‌های سوخت‌گیری CNG

شیوه پیگیری در خصوص اخذ تائیدیه برای نصب تجهیزات یک جایگاه سوخت‌گیری CNG در قلمرو ملی باید منوط به رهنمودهای ذیل باشد:

  • قبل از روند اقدامات لازم در شرکت Gas del Estado، شخص و یا طرف ذینفعی که خواهان اخذ مجوز تاسیس یک جایگاه سوخت‌گیری CNG است، باید در خصوص اخذ مجوز استفــــاده از زمین (یا سند معادل) که توسط اداره شهرداری یا دوایر شهری و ایالتی ذیربط صادر می‌شود اقدام کند. این سند مشخص می‌سازد که ساختمان جایگاه سوخت‌گیری CNG در مکان و موقعیت مخصوص خود مورد تائید و پذیرش قرار گرفته است (مطابق با آئین نامه برنامه ریزی شهری، آئین نامه ها و یا استانداردهای شهری برای توسعه و تقسیم بندی منطقه‌ای).
  • بعد از اینکه شخص ذینفع موفق به تهیه اسنادفوق الذکر گردد، وی و یا وکیل بلاعزل او باید روند اقدامات ذیربط را در شرکت Gas del Estado به اجرا درآورد.
  • چنانچه شخص ذینفع خود مالک زمین مورد نظر برای احداث جایگاه سوخت‌گیریCNG باشد، وی باید مدارک معتبر مربوط به ثبت اسناد یاد شده در دفتر خانه اسناد رسمی را ارائه کند. در صورتیکه مالک زمین شخص سومی را با عنوان و از طرف خود مشخص و معرفی کند، وی باید وکالت‌نامه ذیربط را قبل از اینکه دفتر خانه اسناد رسمی او را در این قبال صاحب اختیار سازد، ارائه نماید. در صورتیکه صاحب زمین یک شرکت باشد، موافقت‌نامه و یا آئین‌نامه شرکت مورد تائید واقع شده توسط دفتر خانه اسناد رسمی و مدارک توانمندی متقاضی نیز باید ارائه شود.
  • بررسی امکان سنجی تامین گاز طبیعی

به منظور بررسی امکان سنحی تامین گاز طبیعی از سوی شرکت Gas del Estado شخص ذینفع باید:

  • مبلغ مربوطه را بر طبق مفاد مندرج در راهنمای دستورالعمل‌ها بپردازد.
  • فرم «کاربری و بررسی امکان سنجی تامین گاز طبیعی» را تکمیل کند.
  • یادداشـتی را نزد شرکت Gas del Estado، مدیریت جایگزینی و استفاده از سوخت‌ها، واقع در Don Bosco شماره 2-3672 یا نزد مدیریت‌های منطقه‌ای همراه با مدارک ذیل ارائه نماید:

- «مجوز استفاده از زمین» صادر شده از سوی اداره شهرداری و یا دوایر ایالتی ذیربط (با شماره بند قانونی 1)

- سند مربوط به ساختگاه تاسیسات و یا موقعیت جایگاه سوخت‌گیری که نزد دفتر خانه اسناد رسمی تائید شده باشد.

- وکالت‌نامه برای معرفی مالک، مورد پذیرش و تصدیق وی.

- پلان زمین.

- رسید پرداخت مبلغ هزینه‌ها

در این مرحله، شخص ذینفع راهنمای دستورالعمل‌ها و مقررات ذیربط، شرایط ارائه اسناد و مدارک و فرم‌ها را دریافت می‌کند.

  • مدیریت جایگزینی و استفاده از سوخت ها یا مدیریت‌های منطقه‌ای باید در خصوص «بررسی امکان سنجــی گاز طبیعــی» با ادارات ویژه شرکت Gas del Estado وارد مذاکره شده و متعهد ارائه «مفاد بررسی امکان سنجی» در طول 15 روز کاری شده و ضمن اعلام برنامه زمانی، مقادیر مورد نیاز و محل بهینه مناسب برای برقراری ارتباط و اتصــــال به شبکـــه موجود را تصریح و اعلام کنــد.   «بررسی امکان‌سنجی تامین گاز طبیعی» مورد پذیرش شرکت Gas del Estado برای مدت 60 روز مداوم معتبر خواهد بود.
  • درخواست نامه «پروژه خط تغذیه»

در طول مدت زمان اعتبار« امکان‌سنجی گاز طبیعی» شخص ذینفع باید‌«پروژه خط تغذیه» را از شرکت Gas del Estado درخواست نماید بدین منظور وی باید:

(a مبلغ ذیربط مندرج در راهنمای دستورالعمل‌ها و مقررات را بپردازد.

(b تذکاریه مورد تائید شخص ذینفع و یا وکیل بلاعزل وی همراه با اسناد و مدارک ذیل را به مدیریت جایگزینی و استفاده از سوخت‌ها و یا مدیریت‌های منطقه‌ای ارائه کند.

- فرم «امکان سنجی تامین گاز طبیعی» با بررسی و اعلام نتایج.

- نقشه و موقعیت طرح همراه با مشخصات بهره‌برداری (کار)

- رسید پرداخت مبلغ ذیربط.

شرکت Gas del Estado، از طریق مدیریت جایگزینی و استفاده از سوخت‌ها و یا مدیریت‌های منطقه‌ای خود باید با ادارات ویژه شرکت درخصوص تهیه نقشه‌های پروژه خط تغذیه، جایگاه‌های مربوطه، تهیه طرح جانمایی، اندازه‌گذاری لوله‌ها و خطوط انتقال و سرویس‌های مربوطه وارد گفتگو و مذاکره شود. در طول مدت زمــان حداکثر 15 روز کاری از تاریخ درخواست «پروژه خط تغذیه» شرکت Gas del Estado باید طرح پروژه یاد شده را به شخص ذینفع ارائه نموده و این پروژه، برای مدت زمان 90 روز پیوسته معتبر می‌باشد.

شامل 149 صفحه فایل WORD قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق استانداردهای مربوط به جایگاه‌های سوخت‌گیری گاز CNG (متعلق به کشور آرژانتین)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.