فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله باور کنید شما موفق آفریده شده اید

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله باور کنید شما موفق آفریده شده اید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله باور کنید شما موفق آفریده شده اید


دانلود مقاله باور کنید شما موفق آفریده شده اید

انسان ها در زندگی دچار خطای بزرگی می شوند، که کمترین دست آورد آن عقب ماندگی و استعدادسوزی می باشد، آن اشتباه بزرگ این است که اعتقاد پیشرفت، تکامل و رشد افراد در زندگی را معلول شانس می دانند، در حالی که شانس هرگز وجود ندارد. همۀ روانشناسان اسلامی و غربی در کتاب های فراوانی این مطلب را اعلام کرده اند.

آن چه وجود خارجی دارد ذهن انسان و مکانیزم موفقیت است که باید از آن بهره برداری کنیم.

تو ای عزیز، به یقین جزو گروه یاد شده نیستی، چرا که با مطالعۀ این مطالب، اعلام کرده ای که کاوشگر موفقیت هستی و هیچ اعتقادی به شانس و اقبال نداری.

آری ای عزیز، تو موفق خلق شده ای :

زیرا که صدها میلیارد اسپرم موجود در قطرۀ آب، در یک مسابقۀ شنا ، با تمام قوا به تعقیب تخمک پرداخته اند و تو محصول لقاح تنها اسپرم برنده با آن تخمک هستی، بنابراین تو برندۀ مسابقه هستی که احتمال پیروز شدن در آن یک به چند میلیارد بوده است.

ذهن ، اولین تجلی گاه موفقیت :

دانشمندان علوم تجربی در روان شناسی کاربردی پس از سال ها بررسی و آزمایش به این نتیجه رسیده اند که افراد موفق، کسانی هستند که موفقیت خویش را باور دارند، بنابر این موفقیت را قبل از اقدام علمی، در ذهن خود مجسم می کنند، سپس آنچه را در ذهن تخیل کرده اند ، در عالم واقع می بینند.

موفقیت را تو سفارش می دهی به ذهن و او برای تو می سازد.  ذهن کارگاهی است که سفارش های شخص را تولید می کند، زیرا مجهز به دو مکانیزم موفقیت و شکست است.

اگر کسی در ذهن خود شکست را وارد کند، مکانیزم جستجو گر شکست، عوامل آن را پیدا کرده و مهیا می نماید. چنانچه وقتی تو موفقیت را به ذهن سفارش می دهی ، مکانیزم جستجوگر موفقیت، فعال شده و حرکت می کند، سپس چون مغناطیس همۀ امکانات، افراد و موقعیت ها را برای تحقق هدف تو جذب می کند.

امام صادق (ع) می فرماید :

« هیچ بدنی در انجام آنچه قصد و اراده بر آن قوی باشد، ناتوان نیست»

به عبارت دیگر توانایی هر جسمی به میزان ارادۀ شخص است و یا در اصطلاح « خواستن توانستن است ». این جملۀ ارزشمند که نزدیک به هزار و چهارصد سال پیش فرموده اند، امروزه در روان شناسی کاربردی ، زیربنای، بسیاری از نظریات است.

دانشمندان علوم تجربی اعلام کرده اند که بدن انسان با تخیل نرمش بدن، واکنش نشان داده و عضلۀ مورد نظر پرورش می یابد.

شامل 18 صفحه فایل word قابل ویرایش

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله باور کنید شما موفق آفریده شده اید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.