فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها


دانلود مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها

 

مشخصات این فایل
عنوان: واکنش نشان دادن به فرصت ها
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 29

این مقاله در مورد واکنش نشان دادن به فرصت ها می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها

نادیده گرفتن :
استراتژی پذیرفتن ، به جز تهدیداتی که احتمال اثر گذاری نسبی در پروژه دارند برای مابقی تهدیدات هیچ برنامه ای را در نظر نمی گیرد . بنابراین ، فرصتهای جزئی نیز می تواند تحت استراتژی نادیده گرفتن قرار گیرند دراین استراتژی یک روش واکنشی بدون انجام یک عملکرد روشن اتخاذ می گردد .
برنامه ریزی برای واکنش در برابر ریسک ، مرحله بسیار مهمی است زیرا تصمیماتی که در این مرحله گرفته می شود مستقیماً ریسک پروژه را تحت تأثیر قرار می دهد . در نتیجه در .....(ادامه دارد)

پیچیدگی ساختاری :
متریک های CK در این مقاله برای مقایسه پیچیدگی ساختاری مورد بررسی قرار می گیرند . با این وجود ، از متریک های CK تنها متریک های CBO و RFC بصورت زیر تعریف شده و در این مقاله ذکر می شوند . در واقع طبق بررسی ها در این مقاله متریک های دیگر CK به طور عمده تحت تاثیر قرار نمی گشرند وقتی UIS با استفاده از UML استاندارد مدل دهی می شود . کوپلینگ یا ارتباط بین طبقات موضوع ( CBO)بصورت تعدادی از طبقات مشخص می شود که به طبقه یا مجموعه ای متصل.....(ادامه دارد)

پیچیدگی عملی ( رفتاری ) :
متریک های پیچیدگی سیکلوماتیک یا دوره ای مک کیب CC به عنوان تعدادی از تصمیمات ( یا پیش بینی ها ) تعریف می شود که در مدل ها مشخص شده اند بعلاوه 1 . از اینرو تصمیمات در مدل های عملی مشخص می شوند ، این یک متریک برای پیچیدگی عملی است استدلال پذیری در آن سوی این متریک آنست که CC وابسته به تعدادی از روش های اجرایی احتمالی است که در مدل ها مشخص می شود . فرضیه .....(ادامه دارد)

هدف جریان متقابل یا محاوره ای با جریان هدف :
جریانات هدف متقابل در تصویر 4 به جریانات هدف در تصویر 2 منتقل شده بود . علیرغم از دست دادن اطلاعات همانطور که نقش هر هدف یا موضوع می تواند در یک UI ایفا شود ، این یک طرح طبیعی است از این رو هدف واکنش ( متقابل ) یک زیر مجموعه از اهداف است در متا مدل UMLI .نمونه های فرعی جریان هدف متقابل در تقسیمات یا اجزاء یک نمودار فعال استاندارد .....(ادامه دارد)

 استفاده از متریک های طرح مربوطه :
بررسی متریک ها در مدل های سیستم کتابخانه ای یک وظیفه هدایت شده مستقیم است . بحث اصلی با در نظر گرفتن استفاده از این متریک های طرح محصولی از مدل ها است با استفاده از دو علامت مختلف برای مدل دادن مجموعه متداولی از مشخصات در مشخصه یک سیستم . بنابراین یک استراتژی طراحی سیستماتیک باید به این منظور مشخص شود که همان استراتژی استفاده مجدد را در هر دو مدل به کار برده می شود .....(ادامه دارد)

نتایج :
این تحقیق به یک روش کمیتی نشان داده می شود که ارائه UMLI 16 یک اصطلاح یا تقویت در UML محسوب می شود برای طرح UI . علاوه بر این ، نشان دادیم که UML می تواند بطور مؤثر برای مدل دهی UIS به کار رود ، همانطور که بطور کیفی در تحقیقات روی به کار گیری UML برای مدل دهی UIS مشخص کردیم در واقع ، کاهش عمده در دشواری ساختاری ( کاهش 0/870 درصدی در RFC ) و پیچیدگی عینی ( افزایش 402 درصدی در DCBOD و 345 درصدی در DCCD در راستای بررسی کاهش در پیچیدگی عملکرد ) ( کاهش 14 درصدی در سیکوماتیک ) در مدل های UMLI به دست می آید به تقویت حمایت یا پایه UML برای طرح UI . این اصطلاحات یا افزایش های متریک ، طبق فرضیات معتبرشان به این معنا هستند.....(ادامه دارد)

 فهرست مطالب مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها

بهره گیری کردن :
سهیم بودن
نادیده گرفتن
افزایش دادن :
کار مربوطه (نسبی)
مورد مطالعاتی در UMLI
متریک های انتخابی
متریک های طرح :
پیچیدگی عینی ( دیداری ) :
پیچیدگی عملی ( رفتاری ) :
 استفاده از متریک های طرح مربوطه
طبقات واکنش یا پاسخ :
هدف جریان متقابل یا محاوره ای با جریان هدف :
نتایج :

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله واکنش نشان دادن به فرصت ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.