فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ورزش پرتاب وزنه

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله ورزش پرتاب وزنه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ورزش پرتاب وزنه


دانلود مقاله  ورزش پرتاب وزنه

 

مشخصات این فایل
عنوان:ورزش پرتاب وزنه
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 10

این مقاله در مورد ورزش پرتاب وزنه می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ورزش پرتاب وزنه

دایره‌ی پرتاب وزنه به قطر 2.135 متر است و یک تخته‌ی متوقف کردن با ارتفاع 10 سانتی متر در بیرون آن قرار دارد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمان پرتاب، با دیواره‌های داخلی دایره یا تخته تماس داشته باشند، اما نباید با بالای تخته و یا قسمت حاشیه ای تماسی برقرار کنند. پرتاب کنندگان، نباید در زمان پرتاب خود، با زمین خارج دایره تماس داشته باشند، و یا اینکه تا زمانی که وزنه پرتاب شده به زمین نرسیده است، از دایره خارج شوند....(ادامه دارد)

ناحیه پرتاب دیسک
دیسک از دایره‌اى به قطر ۵/۲ متر که داخل یک قفس ساخته‌شده و تنها با حلقه‌اى از آهن که معمولاً با رنگ سفید رنگ‌آمیزى شده و به‌شکل دایره درآمده است پرتاب مى‌شود. کف دایره باید از جنس سختى مانند سیمان یا آسفالت باشد و نباید خیلى صاف باشد به طورى‌که پرتاب‌کننده روى آن سُر بخورد. کف کاملاً مسطّح، دایره باید در حدود ۱۴ تا ۲۶ میلى‌متر پائین‌تر از لبهٔ بالائى حلقه‌ آهنى باشد....(ادامه دارد)

پرتاب نیزه از دوران ماقبل تاریخ در جنگ‌ها و برای شکار وجود داشته است. در کنار پرتاب دیسک، پرتاب نیزه دومین مسابقه پرتابی در در مسابقات پنج‌گانه باستانی بود. در قرن 18 میلادی،پرتاب نیزه در اسکاندیناوی محبوبیت زیادی به دست آورد و شرکت‌کنندگان این کشور همچنان جزو برترین‌های این رشته در رقابت‌های مردان به شمار می‌روند. اولین مسابقه‌ی پرتاب نیزه المپیک برای آقایان در سال 1908 و برای خانم‌ها در 1932 بوده است....(ادامه دارد)

قوانین پرتاب نیزه مربوط به مسابقات
ترتیب پرتابِ شرکت کنندگان با قرعه کشی تعیین می شود.
اگر تعداد شرکت کنندگان بیش از ۸ نفر باشد، هر نفر ۳ پرتاب انجام می دهد و به ۸ نفری که بهترین نتایج را به دست آورده اند اجازهٔ سه پرتاب دیگر داده می شود. هنگامی که تعداد پرتاب کنندگان ۸ نفر یا کمتر باشد، هر نفر شش پرتاب انجام خواهد داد، یعنی مسابقات به صورت نهائی برگزار می شود و رده بندی از روی بهترین نتایج هر فرد تعیین می گردد....(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله ورزش پرتاب وزنه در پایین آمده است.

تکنیک های پرتاب وزنه
قوانین پرتاب وزنه
پرتاب دیسک
قوانین پرتاب دیسک :
ناحیه پرتاب دیسک
قوانین مربوط به مسابقات
پرتاب نیزه
نیزه‌ها
قوانین پرتاب نیزه مربوط به مسابقات

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ورزش پرتاب وزنه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.