فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پروتکل مدیریت

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله پروتکل مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پروتکل مدیریت


دانلود مقاله پروتکل مدیریت

 

مشخصات این فایل
عنوان: پروتکل مدیریت
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 59

این مقاله در مورد پروتکل مدیریت می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله پروتکل مدیریت

قالب پیغام IGMP
همة پیغامهای IGMP در قالب datagram های IP فرستاده می شود . روایت فعلی ، دو نوع پیغام تعریف می کند : درخواست عضویت و گزارش عضویت .
پیغام درخواست عضویت توسط مسیریاب Multicaset فرستاده می شود . سه نوع زیر نوع دارد : یک درخواست عمومی ، برای مشخص نمودن اینکه کدام ......(ادامه دارد)

پروتکل مسیریاب
مسیریاب های ایننرنت، مسئول دریافت و هدایت بسته ها از طریق مجموعه شبکه های متصل به یکدیگر می باشند. هر مسیریاب، تصمیم مسیریابی را بر مبنای آگاهی از توپولوژی و شرایط
ترافیک و تأخیر در ایننرنت انجام می دهد. در یک اینترنت ساده، یک طرح ثابت مسیریابی امکان پذیر است. در اینترنت های پیچیده تر، درجه ای
.....(ادامه دارد)

پروتکل گذرگاه مرزی
پروتکل گذرگاه مرزی (BGP) برای استفاده به همراه اینترنت هایی توسعه داده شد که مجموعه TCP/IP را بکار می گیرند، اگرچه این مفاهیم برای هر اینترنت قابل بکارگیری هستند. BGP به پروتکل مسیریاب خارجی مطلوب ......(ادامه دارد)

پیغامهای BGP
هر پیغام با سرآمدی به طول 19-octet حاوی سه فیلد شروع می شود، همانگونه که توسط بخش سایه دار هر پیغام در این شکل نشان داده شده است:
علامت: برای تعیین اعتبار رزرو شده است. فرستنده می تواند مقداری را در این فیلد قرار دهد که به عنوان بخشی از مکانیزم تعیین اعتبار استفاده می شود تا گیرنده را ......(ادامه دارد)

روش IS
هدف ISA ایجاد حمایت QoS بر روی اینترنت هایی بر مبنای IP است. نکتة اصلی طراحی برای ISA، چگونگی به اشتراک گذاشتن ظرفیت قابل دسترسی، در زمان ازدحام است.
برای اینترنت بر مبنای IP که فقط فراهم کنندة سرویس بهترین فعالیت می باشد، ابزارهایی برای کنترل نمودن ازدحام و فراهم نمودن سرویس ......(ادامه دارد)

کنترل پذیرش :
هنگامی که جریان جدیدی درخواست می شود ، پروتکل رزرو، تابع کنترل پذیرش را فراخوانی می کند . این تابع مشخص می کند که آیا منابع کافی برای این جریان در QoS درخواستی در دسترس می باشند . این تعیین ، بر مبنای سطح جاری اتمام رزرواسیون های دیگر و بار جاری شبکه انجام می گیرد . ......(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله پروتکل مدیریت

پروتکل مدیریت گروه اینترنت (IGMP)
قالب پیغام IGMP
پرچمS
عملکرد IGMP
پروتکل مسیریاب
عضویت گروه با Ipv6
سیستم های خودکار
گرایشهای مسیریابی
پروتکل گذرگاه مرزی
توابع
پیغامهای BGP
تبادل اطلاعات مسیریابی BGP
معماری سرویس های مجتمع :
ترافیک اینترنت
ترافیک برگشت پذیر
ترافیک برگشت ناپذیر
روش IS
اجزاء ISA

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پروتکل مدیریت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.