فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

459 - دانلود طرح توجیهی: تولید لوله های GRP – شامل 94 صفحه

اختصاصی از فی فوو 459 - دانلود طرح توجیهی: تولید لوله های GRP – شامل 94 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

459 - دانلود طرح توجیهی: تولید لوله های GRP – شامل 94 صفحه


459 - دانلود طرح توجیهی: تولید لوله های GRP – شامل 94 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی طرح

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول - مالی منابع انسانی فضا و ...)

دارای فرمت PDF می باشد.

مفصل و با تمام جزئیات بسیار کامل و مرتب

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

نگارش طرح توجیهی یک طرح کسب و کار خوب باید مانند یک داستان، گویا و واضح باشد و باید اهداف کسب و کار را به صورت موجز و کامل بیان کرده و راه رسیدن به آنها را نیز مشخص نماید. به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذاران (دست‌اندرکاران کسب و کار) دقیقاً مفهوم را متوجه شده و خودشان نیز راغب به خواندن و درک دیگر بخش‌ها گردند.

طرح توجیهی در واقع سندی آماده ارائه می باشد که در آن نحوه برآورد سود و زیان و سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نقطه سر به سر، بازدهی سرمایه، دوره برگشت سرمایه و ... بیان خواهد شد.

در صورتی که نیاز به جزئیات بیشتر و یا دریافت فهرست مطالب دارید از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل فروشگاه با ما در ارتباط باشید.


دانلود با لینک مستقیم


459 - دانلود طرح توجیهی: تولید لوله های GRP – شامل 94 صفحه

469 - دانلود طرح توجیهی: پرورش گل و گیاه در گلخانه - 13 صفحه

اختصاصی از فی فوو 469 - دانلود طرح توجیهی: پرورش گل و گیاه در گلخانه - 13 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

469 - دانلود طرح توجیهی: پرورش گل و گیاه در گلخانه - 13 صفحه


469 - دانلود طرح توجیهی: پرورش گل و گیاه در گلخانه - 13 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی طرح

بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول - مالی منابع انسانی فضا و ...)

دارای فرمت ورد می باشد.

مناسب برای شروع یک کسب و کار

مناسب جهت ارائه به دانشگاه به عنوان پروژه درسی

نگارش طرح توجیهی یک طرح کسب و کار خوب باید مانند یک داستان، گویا و واضح باشد و باید اهداف کسب و کار را به صورت موجز و کامل بیان کرده و راه رسیدن به آنها را نیز مشخص نماید. به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذاران (دست‌اندرکاران کسب و کار) دقیقاً مفهوم را متوجه شده و خودشان نیز راغب به خواندن و درک دیگر بخش‌ها گردند.

طرح توجیهی در واقع سندی آماده ارائه می باشد که در آن نحوه برآورد سود و زیان و سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و نقطه سر به سر، بازدهی سرمایه، دوره برگشت سرمایه و ... بیان خواهد شد.

در صورتی که نیاز به جزئیات بیشتر و یا دریافت فهرست مطالب دارید از طریق بخش پشتیبانی و یا ایمیل فروشگاه با ما در ارتباط باشید.


دانلود با لینک مستقیم


469 - دانلود طرح توجیهی: پرورش گل و گیاه در گلخانه - 13 صفحه

دانلود تحقیق درباره سردخانه

اختصاصی از فی فوو دانلود تحقیق درباره سردخانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره سردخانه


دانلود تحقیق درباره سردخانه

یکی از عوامل کارآئی انسانی، تامین غذای سالم و کافی است به همین جهت تهیه و نگهداری مواد غذائی طبق اصول بهداشتی و فنی از پایه های بهداشت عمومی و پیشگیری از بروز بیماریها مختلف و جلوگیری از اتلاف مواد غذائی محسوب می شود.

تاریخ نگهداری مواد غذائی با تاریخ پیدایش انسان و تغذیه وی همراه بوده، یکی از بزرگترین مشکلات آکولوژیکی وی را تشکیل می داده است زیرا بشر به منظور نگهداری مواد غذائی برای سایر فصول همواره با موجودات مزاحمی که خود را شریک غذای او می دانستند مواجه بوده، حیوانات مختلف مانند سگ و گربه و جوندگان و حشرات و سرانجام باکتریها، قارچ ها و کپک ها همیشه در کمین خوردن  و از بین بردن یا آلودگی غذای انسانها بوده اند. تعداد بسیاری از این موجودات هنوز هم مغلوب بشر نگردیده اند و از این رو به نظر می رسد که جدال انسان با آنها ابدی خواهد بود.

بدیهی است برای نگهداری مواد غذائی با استفاده از روشهای مناسب و فنی تاریخ دقیق و معینی را نمی توان ارائه نمود زیرا این روش بسته به شرایط محیط زندگی انسانها متفاوت می باشد، مثلاً در سواحل دریاها و دریاچه ای آب شور تاثیر نمک، در صحاری خشک و سوزان نقش انرژی خورشید و در مناطق قطبی سردسیر تاثیر سرما برای نگهداری مواد غذایی زودتر با روشهای فنی از دوره نئولیتیک شروع شد و ابتدا انبارهای نگهداری غلات در معابد احداث گردید.

مسلم است این روشها نگهداری پراکنده برای برآورن احتیاجات بشر کافی نبودند و بنابراین گاهگاهی مردم در اثر کمبود مواد غذایی دچار گرسنگی و قحطی های شدید می گردیدند زیرا مقدار غذا در تمام فصول یا در همه نقاط دنیا به طور یکسان تقسیم نشده بود و از آن گذشته عوامل مختلفی در کشت و زرع، پرورش حیوانات و برداشت محصول موثر بوده که اختیار آن از دست بشر خارج بوده و خشکسالی و آفات مختلف تمام یا قسمتی از مواد غذائی بشر را نابود می کردند.

بنابراین فکر یافتن روشهای مناسبی برای نگهداری مواد غذائی از دیر زمان مورد توجه بشر بوده بخصوص با تحولات چشمگیر در سالهای اخیر و با افزایش سریع جمعیت و پیدایش شهرهای بزرگ و مراکز عظیم تولید مواد غذائی فاسد شدنی گسترش زیادی یافته است.

از بین روشهای مختلف نگهداری، استفاده از سرما، چنانچه با اصول علمی و دقیق صورت گیرد نسبت به سایر طرق حداقل تغییرات را در ساختمان بافتها و نسوج – کیفیت ظاهری و خوراکی مواد غذائی بوجود می آورد به همین جهت این روش روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند و امروزه در همه جای دنیا از یخچالهای خانگی گرفته تا کشتی های عظیم سردخانه دار، بشر را قادر کرده ست تا مواد غذائی فاسد شدنی را تا مدتی طولانی نگهداری کند و از مراکز تولید تا مراکز مصرف که گاهی هزاران کیلومتر فاصله دارند انتقال دهد یعنی صنعتی جدید همراه با تکنولوژی خاص خود بوجود آورده است و به همین دلیل روز به روز در این زمینه تحقیقات بیشتری صورت می گیرد.

خوشبختانه در کشور ما صنعت سردخانه داری همگام با سایر پیشرفتها از چند سال گذشته رو به توسعه گذاشته و هم اکنون دهها سردخانه دولتی و خصوصی در سراسر کشور در خدمت کشاورزان و باغداران می باشد. متغیرهای زیادی از جمله عدم رعایت مسائل فنی و بهداشتی هر یک قادرند تغییرات نامطلوبی را در کیفیت و سلامت مواد غذائی نگهداری شده ایجاد نمایند که ضمن به هدر رفتن منابع اقتصادی سلامت  جامعه را نیز به مخاطره خواهند انداخت. در نتیجه آگاهی از این متغیرها و شناخت عوامل نامطلوب برای کارکنان و دست اندرکاران این رشته ضرورت کامل دارد.

امید است که این مختصر، کمکی در جهت شناخت این عوامل بهبود و بهره برداری بهتر از امکانات موجود، ارتقاء کیفیت و کنترل و کاهش ضایعات مواد غذایی باشد تا در جهت تامین بهداشت و سلامت افراد جامعه و نیل به خودکفائی نسبی گامی هر چند کوتاه برداشته شود.

 

 

 

 

پیشگفتار :

نیاز رو به افزون بشر به غذا از یک سو و کمبود مواد غذائی به سبب افزایش جمعیت کره زمین از سوی دیگر خطر گرسنگی را در سالهای نه چندان دور هشدار می دهد. با عنایت به این امر مهم باید در فکر چاره بود و نخست از آنچه که موجود است به نحو احسن استفاده کرد. در مناطقی از جهان اتلاف مواد غذائی به علل مختلف حتی به 50 درصد تولید سالانه آنها می رسد حال آنکه می توان برای جلوگیری از هدر رفتن غذا میلیون ها گرسنه را سیر کرد.

یکی از راههای مهم و موثر نگهداری غذا استفاده از سرما است. گسترش صنعت انجماد و سرما در بهبود و تامین وضع غذا و تغذیه کمک فراوانی می نماید. شناخت و کاربرد این صنعت برای نگهداری مواد غذائی مختلف برای تمام کسانی که به نحوی با بهداشت و تولید  غذا در ارتباط می باشند امری است ضروری که باید به آن بهای زیادی داده شود.

 

 

 

 

 

 

تاریخچه و وضعیت سردخانه در ایران

ایران از جمله کشورهای پیش کسوت در امر استفاده از سرما به منظور نگهداری مواد غذایی است . نگهداری مواد غذائی به روش سنتی در مناطق مختلف کشور به طریق چال کردن در خاک و یا در بسیاری از نقاط قرار دادن آنها در داخل زیر زمین های خنک و دور از نور رایج بوده است.

قرائن موجود حاکی از استفاده از زیرزمنیها در ذخیره مواد غذائی در زمانهای هخامنشی است. از جمله مدارک موجود در مورد خنک کردن اماکن وجود آثاری نظیر زاغه های نگهداری پنیر در آذربایجان و همچنین بادگیرهای حواشی کویر مرکزی ایران است.

اولین سردخانه صنعتی با اعتبار وزارت صنایع و معادن، به وسیله دولت روسیه، در بندر انزلی برای شیلات شمال، ساخته شد. تاسیس آن به حدود سال 1290 هجری شمسی نسبت داده می شود. نوع مبرد در سیستم سرماسازی این واحد مخلوطی از آب و نمک می باشد.

تا تاریخ 18/8/1354 شرکت سهامی گسترش خدمات بازرگانی از نظر مالی، و وزارت صنایع از نظر فنی (صدور موافقت اصولی، پروانه های تاسیس و بهره برداری و نیز اجازه ورود ماشین آلات صنعتی) صنعت سردخانه سازی را در کشور ترویج و پشتیبانی می نمودند.

شامل 65 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره سردخانه

دانلود مقاله درباره غلات پف داده شده در تنور

اختصاصی از فی فوو دانلود مقاله درباره غلات پف داده شده در تنور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره غلات پف داده شده در تنور


دانلود مقاله درباره غلات پف داده شده در تنور

غلات پف داده شده در تنور منحصرا از کل دانه برنج یا ذرت ساخته می شوند ،یا از مخلوطی از دانه های این دو ،زیرا برنج و ذرت ذاتا در حضور حرارت بالا مقدار مناسبی از رطوبت پف میکنند دانه ها با نمک ،آب و مالت مخلوط میشوند و سپس با فشار پخته میشوند . بعد از پخته شدن دانه ها آنها را سرد کرده و عمل درجه بندی ،مغز دانه خشک و ملایم میشود .مغز دانه بعد پس از این مرحله برای اینکه کمی پهن شود به صورت لوله های ورقه ای در می آید . مغز دانه ها دوباره خشک میشوند و در تنور پف داده میشوند که به یک نسبت مناسب بین رطوبت مغز دانه و دما نیاز دارد . بعد از پف دادن ،غلات سرد میشوند و توسط ویتامینها تقویت میشوند (اگر ضروری باشد) وبارها تحت اثر آنتی اکسیدانها قرار می گیرند تا نازکی خود را حفظ کنند . پس محصول نهایی بسته بندی میشود.

غلاتی که کل دانه ریز میشوند :

گندم (گندم سفید)اساساً برای ساختن غلاتی که کل دانه ریز میشود کار برد دارد . اقدامات پیچیده ای که در تهیه غلاتی که دانه آنها ریز میشود وجود دارد عبارتند از پاک کردن دانه، پختن، سرد کردن وملایم کردن ،ریز کردن ، به فرم بیسکویت در آوردن، پختن بیسکویت،و بسته بندی . یک دیاگرام کلی در رابطه با ریز کردن غلات قبلا در شکل 6-2-9-9 نشان داده شده است . به طور نمونه بخشی با آب و روغن و مقدار زیادی آب در دمای کم انجام میشود و زیر دمای جوش در فشار اتمسفر . ظرف پخت معمولاً دارای سبدهای افقی که به اندازه کافی بزرگ هستند و می توانند 50بوشل(36 لیتر) از گندم مرطوب را نگه دارند. بخار به صورت مستقیم برای گرم کردن دانه به آب تزریق میشود. بعد از اینکه سیکل پخت کامل شد آب داخل ظرف خشکانده می شود و گندم پخته شده از ظرف خارج می شود و به قسمت سرد کن برده می شود که سطح خشک گندم و کا هش دما تا سطح دمای محیط و به این شکل  فرایند پخت پایان می یابد.

شامل 7 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره غلات پف داده شده در تنور

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟

اختصاصی از فی فوو اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 23 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

مقدمه

 ای کاش می توانستیم مفاهیم گفتاری ونوشتاری خودراآن چنان تعریف کنیم که مخاطبان ماازگفته هاونوشته های ما،همان برداشت راکنندکه مطلوب ماست! شایدبرای همین است که می گویندکردارگویاترازگفتاراست!

 درس هدیه های آسمان، که هدفش تعلیم وتربیت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد وجایگزین کتاب تعلیمات دینی گردیده،یکی ازارکان مهم تدریس درسطوح مختلف تحصیلی می باشدکه برای نیل به اهداف عالی یک جامعه ی ایده آل هر زمان  بـایدمورد  اهمیت  خاصی ازسوی  معلمین ودست اندرکاران آموزش و پرورش درتمامی پایه هاومقاطع تحصیلی قرار گیرد وبا شاخص قرار دادن این درس ، انتظار می رود جامعه ما در سالهای آتی نه تنها ازنظرشئونات اخلاقی وفرهنگی به مشکلی برخورد نکندبلکه جوانان بتوانندبه خوبی از عهده انجام مسئولیتهای محوله برآیند .وهمانگونه که هدف امام خمینی (ره) وشهدای عزیزمان بوده، جامعه ما الگویی برای ملل مختلف جهان گردد.با این مقدمه کوتاه می خواهم در تحقیق خود از علل دین گریزی دانش آموزان پایه پنجم شهرستان آبادان ودرنتیجه افزایش فرهنگ باختگی و... آنان ،همچنین چگونگی هدایت آنهابه سوی اخلاق ورفتاراسلامی ازطریق تدریس صحیح درس هدیه های آسمان بپردازم . امیدوارم مورد اهمیت قرار گیرد.

   

بیان مسئله:

       چندین سال است که در کلاس پنجم دوره ابتدایی درشهرستان آبادان به تدریس اشتغال دارم .درسالهای

گذشته متاسفانه شاهدآن بوده ام که دانش آموزان کلاس پنجم کتاب تعلیمات دینی رابرای گرفتن نمره ورفتن به پایه بالاترمطالعه می کنند ودرسالهای اخیرکه درس هدیه های آسمان جایگزین تعلیمات دینی شده است و باآنکه تغییرات بسیارمفیدوسازنده ای درکتاب درسی هدیه های آسمان وکتاب کارآن که بخشی ازمحتوای آموزشی تعلیم وتربیت دینی دوره ابتدایی است ایجادگردیده است.امابازمشاهده می کنیم که اکثردانش آموزان این درس رابرای گرفتن نمره ورفتن به پایه بالاترمطالعه می کنند وبه داشتن اخلاق و رفتاراسلامی میل ورغبت زیادی نشان نمی دهند ودین گریزی،بی هویتی ،فرهنگ باختگی کودکان ،نوجوانان وجوانان شهرستان آبادان روبه افزایش است.

        از سال1384که درشهرستان آبادان درس هدیه های آسمان جایگزین تعلیمات دینی پایه پنجم شد،من نیز

مانندبسیاری ازآموزگاران پایه پنجم برای تدریس درس هدیه های آسمان ازشیوه های همیاری استفاده می کردم .پس از تدریس، از تک تک دانش آموزان یا به صورت گروهی ویابه نوبت از روی دفتراسامی می خواستم

مطالب مربوط به درس جدید را توضیح دهند. دانش آموزان هم این کار را انجام می دادند و من هم به طور نظری و هم از جنبه عملی (کارگروهی)نمره ای برای آنها منظور می کردم. در پژوهشی که در چند مدرسه ابتدایی و چندین کلاس پنجم درشهرستان آبادان ، علی الخصوص کلاس خودم ، به انجام رساندم به این نتیجه رسیده ام که تقریباًاکثردانش آموزانی با آنکه می توانند به خوبی درس هدیه های آسمان راتوضیح دهند ومیل زیادی به داستانهای این درس دارندامّابه داشتن اخلاق ورفتاراسلامی میل ورغبت زیادی نشان نمی دهند ودین گریزی درمیان دانش آموزان کلاس پنجم هرسال روبه افزایش است!مشاهده این وضعیت چندان برای من و برخی دانش آموزانم خوب نبود .تصمیم گرفتم تا آنجا که می توانم دراین وضعیت نامطلوب رفتاری دانش آموزانم تغییر و تحولی ایجاد کنم برای این کار فکر کردم بهتر است نخست موضوع راباآنان درمیان گذارم وعلّت رااز خودشان بپرسم .

          بنابراین مشکل من این بودکه:« چگونه می توانم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟»

     یک روز که پول یک نفر ازدانش آموزان کلاس گم شده بود وچندنفردیگرنیزبه علت اینکه زنگ تفریح بدون اجازه آن ها دانش آموزان دیگر از وسایل شخصی آنهااستفاده کرده بودند! ازاین وضعیت شاکی بودند،تصمیم گرفتم در چنین وضعیتی موضوع را با خود آنان در میان بگذارم . روبه آنان ایستادم ، چند دقیقه ای سکوت کرده و نظاره گر حرکات و رفتارشان شدم ؛ چند دقیقه که به این صورت گذشت . کلاس آرام شد همه سکوت کردند. از دانش آموزان خواستم تمام وسایل روی میز خود را جمع و در بحثی که می خواستم مطرح کنم شرکت کنند، همه بچه ها نیز با علاقه خاص پذیرفته و آماده ی شرکت در بحث شدند.گفتم : بچّه ها همانطورکه خود شما هم شاهد هستید اکثرشمامی توانید به خوبی درس هدیه های آسمان راتوضیح دهید ومیل زیادی به داستانهای درس هدیه های آسمان دارید،امّامی خواهم بدانم «چرا بعضی دانش آموزان درزندگی روزمره خوداخلاق ورفتاراسلامی رارعایت نمی کنند؟»

  امروز می خواهم از نظرهای مختلف شماراجع به علت این موضوع آگاه شوم. شما می توانید به نوبت نظرخودرا

بیان کنید.همه ی بچه ها نیز با علاقه خاص پذیرفته و در بحث راجع به موضوع شرکت جستند.                   

نظرات بسیاری گفته شد .خلاصه ی آنچه بیان شد به شرح زیر است :

1- از اول ابتدایی تاکنون بسیاری از معلمان ما درس هدیه های آسمان را جدی نگرفته اند.

2- بسیاری از دانش آموزان درس هدیه های آسمان رابرای گرفتن نمره می خوانند.

3- بعضی ازخانواده ها بسیاری ازدستورات اسلامی  مثل داشتن حجاب کامل راقبول ندارند.

4- انجام دادن دستورات اسلامی خیلی سخت است .

 

5- به داشتن اخلاق ورفتاراسلامی آن طور که باید معلمان خود بها نمی دهند و از اهمیت آن ما راآگاه نکرده اند.

6- بسیاری ازمعلمان وبزرگترهای ما خودشان اخلاق ورفتاراسلامی را رعایت نمی کنند،امّا ازماتوقّع دارند اخلاق ورفتاراسلامی داشته باشیم.

7- بعضی ازمردم کسانی راکه دستورات اسلامی راانجام می دهند عقب افتاده می دانندوآن هارامسخره می کنند.وبا آنهادوست نمی شوند.

8- بعضی ازدانش آموزان اخلاق ورفتاراسلامی رانمی دانند.

 اکثر مطالب گفته شده را یادداشت کردم .با آنان قرار گذاشتم گاهی اوقات در باره نحوه بهبود رفتار دانش آموزان

صحبت کنیم وراههایی را که به نظر می رسدازطریق آن بتوان یک مسلمان کامل، همان طورکه خدادستورداده باشیم.را بیان کنند تا به نتیجه ای برسیم.

فهرست مطالب

مقدمه.. 3

بیان مسئله: 4

روش های گردآوری اطلاعات (شواهد1).. 6

تجزیه تحلیل وتفسیر اطلاعات : 7

خلاصه یافته های اولیه: 7

اصول و مبانی تدریس درس هدیه های آسمان: 8

معیارهای ارزشیابی : 10

راههای پیشنهادی برای حل مشکل:.. 10

چگونگی اجرای راه جدید : 11

گرد آوری اطلاعات ( شواهد 2 ).. 14

تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن : 14

نتایج.. 15

نتیجه گیری : 16

پیشنهاد:.. 17

منابع وماخذ :.. 18


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم اخلاق ورفتار اسلامی رادردانش آموزانم پرورش دهم؟