فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره بررسی صنعت فولاد در کشور

اختصاصی از فی فوو پاورپوینت درباره بررسی صنعت فولاد در کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره بررسی صنعت فولاد در کشور


پاورپوینت درباره بررسی  صنعت فولاد در کشور

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 41 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

اهمیت صنعت فولاد

 

     صنعت فولاد به دلیل تاثیر زیادی که بر روی توسعه صنعتی کشورها دارد صنعت مادر نامیده می شود و به همین دلیل مهمترین و استراتژیک‌ترین کالای صنعتی در جهان محسوب می گردد به طوری که میزان تولید و مصرف آن نشان‌دهنده پیشرفت کشورهاست.   

     میزان مصرف سرانه فولاد در ایران حدود 200 کیلوگرم است که 140 ‏کیلوگرم آن در داخل کشور تولید ‏می‌شود و مابقی از خارج وارد می‌گردد.

    صنعت فولاد به عنوان صنعتی بنیادین  ،نقش اساسی در اقتصاد ملی و رفاه جوامع دارد . توسعه این صنعت عاملی اثر بخش در توسعه  سایر بخش های اقتصادی، صنعتی ، علمی و اجتماعی کشور می باشد

 

 

تاریخچه

 

     در کشور ما اولین گام اساسی در جهت دستیابی به این صنعت در سال 1338 برداشته شد و سپس در سال 1344 شرکت ملی ذوب آهن ایران شکل گرفت و در سال 1351 شرکت ملی فولاد ایران تاسیس شد. 
پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1358 شرکت ملی فولاد ایران با ادغام شرکت ملی ذوب آهن ایران و شرکت ملی صنایع فولاد ایران بوجود آمد که تا سال 1381 تنها شرکت متولی فولاد در کشور بود.

     اکنون شرکت ملی فولاد ایران بعنوان یکی از شرکت های مهم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و وزارت صنایع و معادن در امر تولید و توسعه فولاد کشور فعالیت دارد.

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره بررسی صنعت فولاد در کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.