فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف

اختصاصی از فی فوو کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف


کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 41 صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

فصل اول کلیات

فصل دوم روش انجام کار

فصل سوم امور مالی طرح

فصل چهارم جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 خلاصه طرح

در این طرح به بررسی تولید پروفیل ام دی اف پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

مقدمه :

دنیایی که پیش رو دار یم ،گستره ایست بر ای ظهور خلا قیت ها و نو آوری ها یی که جز با همت متخصصان و کارشناسان تحقق نخواهد یافت.چنین د نیایی مستلزم بکار گیری تکنولوژ ی مدرن وپیشرفته ،استفاده به ینه از منابع وسیستم ها و روش ها ی برتر است که این مهم در جوامع صنعتی امروز، شرط لازم برای دستیابی به خواسته ها و رضایت مشتریان است. فرآورده ها ی حاصل از چوب به اشکال مختلف و متناسب با هز ینه انجام شده و محل کاربرد آن مورد استفاده عموم قرار م ی گ یرد و به عبارت د یگر می توان در طیف صنعتی، اوراق فشرده چو بی را شامل تخته چند لا، تخته خرده چوب (نئوپان) ، تخته فیبر و MDF یا  Medium Density Fiberboard را نام برد که اصولا اختلاف فن آور ی تو لید در مبحث شکل (با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و یا ا لیاف سلولز ی و بهره جو یی از هو ا ) منجر به تو لید نئوپان و یا MDF می شود.

اما بدلیل ارتقا سطح کیفی MDF نسبت به سا یر محصولات مشابه آنرا متمایزتر نشان داده و بخودی خود از جا یگاه خاص ی برخوردار نموده است . زیرا این محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده تخته ها ی سخت، مقاومت از کاربردی بالاتر نیز برخوردار می باشد و دانسیته آن بین 800 640 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

از طرفی بد لیل اینکه سطح MDF صاف، یکنواخت و نرم بوده و ترکیبی از فیبرهای چوبی لیگنو سلولزی می باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سا یر افزودنی ها کمک شا یانی به ارتقاء سطح کیفیت آن می شود تا بتوان در ساخت کا بینت آ شپزخانه، مبلمان، میزو صندلی، اثاثه اداری و... از آن بهره جست.

به منظور افز ایش مقاومت MDF  و نزد یک شدن این فاکتور به چوب طبیعی می توان از عملیات روکش کردن سطح با کاغذهای لمینه با سرعت سخت شدن سر یع استفاده نمود و این عملیات زمانی شرایط مطلوب را حاصل می نمایند که در حین فرآیند توانسته باشیم.

توزیع و یکنواختی دانس یته، یکنواختی ضخامت در سطح را کاملا رعایت کرده باشیم. معمولا جهت روکش کردن از کاغذهای آغشته نظیر کاغذها ی آغشته شده به پلی استر، فن لیک و ملامین استفاده می نمایند.

و جهت رسیدن به شر ایط ایده آل می بایست توجه نمود که رطوبت تخته فیبر بیش از 7 درصد تجاوز ننماید زیرا عبور بخار آب از این نوع کاغذها به سختی صورت گرفته می گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.