فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند

اختصاصی از فی فوو مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در13 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

ارزش برند 

یو و دانزیو(2001) ارزش برند  را به عنوان تفاوت بین پاسخ های مصرف کنندگان به محصولاتی با برند های اصلی در مقایسه با محصولات بدون نام  تجاری ،که هردو محصول دارای ویژگی های یکسان اند و از محرک های بازاریابی یکسانی بهره می گیرند ،تعریف می کنند(گازوین لای و همکاران ،2011).

تعداد زیادی از محققان روی اینکه چگونه مصرف کنندگان برای  برند ارزش قائل می شوند و
جنبه های متعدد ارزش برند  را مشاهده می کنند مطالعه کرده اند.فوا و پندجاست   (2000)دریافتند که  نام تجاری لوکس یک مفهوم ذهنی و شامل انحصاری بودن،کیفیت،آگاهی برند  و هویت برند  می باشد .لی (2001) دریافت که برند  ،نوع فروشگاه و نرخ تخفیف به طور مستقیم و غیر مستقیم ارزیابی مشتری را  از یک برند  تحت تاثیر قرار می دهد .چوی (2004) هفت فاکتور(لذت ،اعتماد ،تمایز ،خوشنامی ،ارزش اقتصادی ،پذیرش اجتماعی و موقعیت اجتماعی ) که ارزش برند را  ایجاد
 می کنند پیشنهاد می کند،او دریافت که لذت ،تمایز ،ارزش اقتصادی و پذیرش اجتماعی ،نگرش مشتریان را به برند   به طور معنی داری تحت تاثیر می گذارد.علاوه براین ،هر دو فاکتور لذت و اعتماد فاکتورهای مهمی در ایجاد ترجیحات مشتریان و ساختن تصمیمات خرید آن ها می باشند  .این نتایج اهمیت سمبولیک و احساسی سودهای محصول که ناشی از برند  می باشد را نشان می دهد .علاوه براین چوی (2003)
معتقد است که انگیزه خرید ،ریسک آگاهی و رفتار خرید مصرف کنندگان ، فاکتورهای اصلی هستند که ارزش برند  مشتریان را تحت تاثیر می گذارند (کیم وهمکاران،2010).


2 Yoo and Donthu

3 Phau and Prendergast

4 Lee

5 Choi


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع ارزش برند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.