فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآموزی - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی ( به انضمام تصاویر پروژه)

اختصاصی از فی فوو پروژه کارآموزی - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی ( به انضمام تصاویر پروژه) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآموزی - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی ( به انضمام تصاویر پروژه)


پروژه کارآموزی - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی ( به انضمام تصاویر پروژه)

لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه 

تعداد صفحات "39"

فرمت فایل : "word"

فهرست مطالب :

1- مقدمه

 

2 - مشخصات کارگاه و دفتر

 

3- شرح وظایف اجمالی نظارت مقیم

 

4-مشروحی از عملیات انجام شده در کارگاه

 

5- اجرای اجزائ یک ساختمان فلزی                                                        6- اجرائ سقف تیرچه بلوک

 

7- دیوار چینی

 

8- وظایف کارآموزدر کارگاه

 

بخشی از  فایل  :

 

1-مقدمه :

 

 

دانشجویان پس از گذراندن دروس نظری برای بروز استعداد های خویش و به کار گیری آموخته های خود و نیز کسب تجربه برای ورود به بازار ساختمان  با اخذ واحد کار آموزی و رفتن به کار گاه میتواند آموخته های تئوریک خود در دانشگاه را با آنچه که در عمل انجام می گیرد مقایسه  و تطبیق دهند .

 

این گزارش کارآموزی با توجه به کلیة موارد بازدید شده در کارگاه و برخی روشهای اجرایی که در این کارگاه نبوده ولی استفاده از آنها در کارگاههای دیگر متداول است ، تهیه شده است  . سعی بر این بوده که در بخش کارگاهی کلیة عملیات اجرائی و آزمایشات و … توضیح داده شوند . در برخی مراحل نیز بازدید همراه با کنترل صورت گرفته که کلیة مراحل کنترل نیز به صورت فهرست و یا همراه با توضیح در بخش «وظایف کارآموز در کارگاه» ذکر شده‌اند . همچنین برخی از مطالب گزارش با توجه به راهنماییهای مهندسین ناظر مقیم و یا سرپرست کارآموزی نقل گردیده که در ادامه موارد استفاده از این موارد نیز آمده‌اند . انجام برخی عملیات کارگاهی نیاز به دلایل آئین‌نامه‌ای داشته‌اند که بر همین اساس کلیة قوانین آئین‌نامه‌ای در صورت لزوم آورده شده‌اند .

 

در هر قسمت از گزارش ، بنابر لزوم ، پیشنهاداتی نیز مطرح شده‌اند که کلیة این پیشنهادات با ناظرین مقیم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته‌اند . این پیشنهادات در بخش « پیشنهادات ارائه شده در کارگاه» به صورت منسجم‌تری آمده‌اند .  

 

در اینجا وظیفه خویش می دانم تا از راهنمایی های ارزنده استاد گرامی جناب آقای مهندس رحمانی همچنین از زحمات سر پرست کار گاه جناب مهندس عباسی و مدیریت محترم شرکت فنی مهندسی اردیش آقای مهندس مددی تشکر ویژه به عمل بیاورم و آرزوی توفیق روز افزون  آن جنابان را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- مشخصات کارگاه و دفتر 

 

 

 شرکت مجری اجرای یک ساختمان مسکونی 5 طبقه در تهران بوده است .دفتر شرکت مذکور به ادرس :تهران- شهرک ژاندارمری-خ مرزداران- ساختمان مریم-واحد 8 میباشد.همچنین ساختمان احداثی به ادرس:کیانشهر- بلوار امام رضا(ع)-خ لهراسب –خ روانبخش میباشد.  

 

ساختمان مسکونی با مشخصات: 4 طبقه روی پیلوت- اسکلت فلزی میباشد.

 

مصالح ساختمانی پای کار طبق مقررات شهرداری نبایست از 3/1 گذر تجاوز نماید. شخص و یا شرکت پیمانکار با توجه به سایت پلان مکانهایی را به عنوان دفترکارگاه،محل استراحت کارگران،انبار مصالح و تجهیزات و...احداث می نماید.

 

    دستگاهها و تجهیزاتی که در کارگاه وجود دارند شامل جراثقال (در صورت نیاز) ، باسکولها و جرثقیل تیفور ، موتورهای دیزل برق ، رکتیفایرهای متعدد برای جوشکاری ، دستگاه برش هوا ، میکسر و پمپ دستی برای بتن‌ریزی ، دستگاههای مخصوص آزمایشات بتن و جوش که برخی در کارگاه موجود و بعضی دیگر بر حسب نیاز توسط اپراتورها به کارگاه منتقل می‌شوند .قسمتی از کارگاه برای ساخت و آماده سازی قطعات برای نصب در نظر گرفته شده که به این منظور باسکولهایی جهت مونتاژ ستونها توسط پیمانکار ساخته شده‌اند . این باسکولها بعد از اتمام کار به راحتی قابل جمع‌آوری می‌باشند .

 

 انباردار مسؤول تحویل و محافظت از مصالح وارده به کارگاه می‌باشد . به این ترتیب که هرگونه مصالح به محض ورود به کارگاه با فاکتور ارائه شده کنترل و جهت انبار فاکتور می‌شود . یعنی ورود و خروج کلیة مصالح دقیقاً کنترل می‌شود . انباردار موظف است به طور شبانه روزی از انبار محافظت کند

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآموزی - اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی ( به انضمام تصاویر پروژه)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.