فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق کامل آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

اختصاصی از فی فوو تحقیق کامل آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
تحقیق کامل آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن

تحقیق آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن  ( مناسب جهت  کارشناسی کامپیوتر ) /

 

فرمت فایل : Word / 

تعداد صفحات : 73/

 

  

 

 

 

فهرست عناوین

                                                                                               

تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک .................................................................................... 1

نمونه‌ای از یک فعالیت تجاری بین بنگاه و بنگاه (B2B)................................................ 1

فعالیت‌های در محدوده بین بنگاه و مصرف کننده B2C................................................. 2

فعالیت‌های در محدوده C2C........................................................................................ 2

فعالیت‌های تجاری B2A (Business to Administration)............................................. 3

دولت الکترونیکی E_Government............................................................................... 3

مزایای دولت الکترونیک............................................................................................... 4

قوانین حقوقی حاکم بر کسب و کار الکترونیکی (e-law)................................................ 4

مزیت‌های تجارت الکترونیکی...................................................................................... 6

معایب تجارت الکترونیکی............................................................................................ 7

نیازها............................................................................................................................ 8

تجارت الکترونیکی چیست؟ (Electronic Commerce)................................................. 9

امنیت در تجارت الکترونیکی........................................................................................ 9

رمزنگاری (Encryption)............................................................................................. 11

رویه رمزنگاری به روش Common Key..................................................................... 11

رویه رمزنگاری به روش Public Key.......................................................................... 12

هویت‌شناسی (Authentication).................................................................................. 12

موسسات Certification Authority............................................................................ 13

متدهای پرداخت الکترونیکی (Electronic Settlement)................................................ 14

سیستم کارتهای اعتباری............................................................................................ 15

پول الکترونیکی (Electronic Money).......................................................................... 16

کارتهای هوشمند (IC Card)....................................................................................... 17

پول الکترونیکی مبتنی بر شبکه (Network type)......................................................... 18

سهولت بکارگیری....................................................................................................... 18

ایجاد یک فروشگاه بزرگ مجازی (Mall)..................................................................... 19

نقش وظایف نمایندگی‌های در یک فروشگاه مجازی اینترنتی...................................... 20

تدوین قوانین (Establishment of Rules).................................................................... 21

محافظت ازداده‌هاواطلاعات شخصی درتجارت الکترونیکی (Protection of Privacy). 22

محافظت مصرف‌کنندگان در فرآیندهای تجارت الکترونیکی (Consumer Protection) 23

ایجاد قوانین روشن تجاری به منظور ایجاد یک بازار الکترونیکی معتبر....................... 23

سیستم خرید از طریق شبکه اینترنت (Online Shopping System)............................. 24

کاربرد موسسات ذینفع در فرآیند خرید online............................................................ 24

EDI پیشینه تجارت الکترونیک................................................................................... 25

مزایای استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات............................................................. 28 هزینه‌های استفاده از تبادل الکترونیکی اطلاعات......................................................... 29

مجموعه استانداردها و ساختار تشکیلاتی EDI........................................................... 30

زیرساخت‌های لازم جهت تجارت الکترونیکی (Infrastructure)................................ 31

اینترنت چیست؟......................................................................................................... 32

مزایای استفاده از سرویس پست الکترونیکی (e-mail)................................................ 33

اینترنت چه کارهایی برای ما انجام می‌دهد؟................................................................ 34 چگونه به شبکه اینترنت وصل شویم؟.......................................................................... 34 طراحی برنامه کاربردی براساس مدل کسب و کار...................................................... 35

مدل کسب و کار (Business Model)............................................................................ 36

لایه معماری سیستم‌های کاربردی (Application Architecture)................................ 39

سرویس‌های اشتراکی برنامه‌های کاربردی................................................................. 40

تهیه رویدادهای کسب و کار در طراحی Business Model............................................ 42

زیرساخت فنی (Technical Inrastructure)................................................................ 43

قابلیت حمل (Portability)............................................................................................ 43

قالیت توزیع توانایی‌های کاربردی............................................................................... 48

قابلیت مقیاس‌پذیری و پیش‌بینی توسعه‌های آتی سیستم (Scaleability).................... 50

قابلیت مدیریت (Manageability)................................................................................ 50

امنیت اطلاعات در تجارت الکترونیک.......................................................................... 51

الگوریتم‌های متداول در رمزنگاری (Crypto Algorithms)........................................... 53

مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management)....................... 56

تاریخچه کارت‌های اعتباری........................................................................................ 58 بانکداری الکترونیکی در ایران ـ از تئوری تا عمل........................................................ 60

نفوذ بانکداری الکترونیکی در مبادلات پولی................................................................. 63

آشنایی بانکهای ایران با بانکداری الکترونیکی............................................................. 65

آشنایی بانکهای ایران با اتوماسیون بانکی................................................................... 67

چشم‌انداز تغییرات و استفاده از تجارب...................................................................... 68

طرح جامع اتوماسیون................................................................................................. 69

تاریخچه شکل‌گیری................................................................................................... 69

اهداف طرح................................................................................................................. 70

معیارهای عمده طرح جامع......................................................................................... 71

الگوی انفورماتیکی طرح جامع.................................................................................... 71

نتیجه‌گیری.................................................................................................................. 72

منابع و مآخذ................................................................................................................ 73

 

      

 

 

 

 

 

تماس با ما برای راهنمایی یا ترجمه با آدرس ایمیل:

magale.computer@gmail.com

 

 

شماره تماس ما در نرم افزار تلگرام:

تماس با ما+98 9337843121 

 

 تماس با ماکانال تلگرام‌  @maghalecomputer

 

 توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق کامل آشنایی با تجارت الکترونیک و زیر ساخت ها آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.