فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت لینوکس

اختصاصی از فی فوو دانلود پاورپوینت لینوکس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت لینوکس در 13 اسلاید شامل بخش های زیر می باشد:

 1- تاریخچه لینوکس

2- مزایا و معایب لینوکس

3- توزیع های لینوکس

4- نشان لینوکس

5- لینوکس در هم اکنون

6- لینوکس در اینده

7- لینوکس در ایران

8- منابع ومؤاخذ

 

 

 

تاریخچه و گذشته لینوکس :

    اگر چه لینوکس خالق مشخصی ندارد ، ولی این لینوس توروالذ بود که در 25 آگوست 1991 ، این راه را آغاز کرد . او از همان ابتدا رویای ایجاد یک سیستم عامل اپن سورس (Open Source) یا باز متن با کارایی بالا ، ضریب اطمینان فوق العاده و امنیت باور نکردنی را در سر می پروراند . صحبت از باز متن بودن لینوکس به میان آمد ، امروزه سیستم عامل هایی مانند ویندوز مایکروسافت که خود را در دسترس همگان قرار نمی دهند و آنچه کاربران خریداری می کنند ، تنها برنامه های اجرایی است که هیچ اطلاعاتی از جزئیات درون ان نداریم . اما در لینوکس سورس یا متن ، برنامها برای کلیه علاقه مندان و برنامه نویسان باز و قابل تغییر است . این سیستم عامل شباهت زیادی به سیستم عامل Unix داشته و به زبان C نوشته شده است .

مزایای لینوکس:

1- لینوکس قابلیت انتقال به هنوع سخت افزاری را دارد:

یک تولید کننده که بخواهد نوع جدیدی از رایانه خویش را بفروشد و نداند که چه سیستم عاملی می تواند از ماشین جدیدش پشتیبانی می کند می تواند یک نسخه از لینوکس را بگیرد.

2- لینوکس امن است:

مدل امنیتی که در لینوکس استفاده می شود بر پایه نظریه امنیتی یونیکس است که به دلیل پایداری و کیفیت اثبات شده اش شناخته شده است لینوکس به عنوان یک سد دفاعی علیه حملات اینترنتی مناسب است.

3- لینوکس رایگان است :

برای داشتن لینوکس  می توانید ان را به طور رایگان از اینترنت دانلود کنید برای ثبت ان نیز لازم نیست هزینهای بپردازید اضافه کردن کاربر و همچنین به روز رسانی رایگان است واگر بخواهید رفتار سیستم را عوض کنیدسورس برنامه به طور رایگان در دسترس است...


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت لینوکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.