فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بتن متراکم‌شده با غلتک (= بتن غلتکی) «RCC» در سدها (مقاله + ترجمه 2015)

اختصاصی از فی فوو بتن متراکم‌شده با غلتک (= بتن غلتکی) «RCC» در سدها (مقاله + ترجمه 2015) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بتن متراکم‌شده با غلتک (= بتن غلتکی) «RCC» در سدها

چکیده ــ نوسازی اجزای سد نظیر فونداسیون، پشتبندها، سرریزها و حفاظت بیشتر و گسترده‌تر نیازمند طیف گسترده‌ای از ساخت و سازها و روش‌های طرح می‌باشد. بررسی‌های مهندسی ژئوتکنیکی نقش مهمی در طراحی و ساخت فونداسیون سدهای جدید ایفا می‌کند. تحقیقات بسیاری مورد نیاز است تا سدهای موجود را ارزیابی و برآورد کند. استفاده از بتن غلتکی (RCC) به عنوان روشی جدید برای ساخت سدهای جدید و یا نوسازی سدهای قدیمی پذیرفته شده است. در 40 سال گذشته، تغییرات بسیاری در استفاده از RCC وجود داشته است و در حال حاضر یکی از رضایت‌بخش‌ترین راهکارهای منابع آبی و برق آبی در سراسر جهان محسوب می‌شود.

بررسی‌های نوسازی و ساخت سدها به دلیل مخازن آب و تأثیر آن بر روی نفوذ و زهکشی پایاب، عملیات مورد نیاز و طرح اولیة کارخانه ممکن است متفاوت باشند. یکی از مزایای استفاده از RCC، جاگذاری سریع آن است که امکان فعالیت سریع سد را فراهم می‌کند. بر خلاف بتن معمولی، این بتن مخلوط خشک‌کن بوده و توسط غلتک‌های ارتعاشی به منظور فشرده شدن، به اندازة کافی سخت می‌شود.

این مقاله برخی از جنبه‌های مهم RCC را ارزیابی کرده و بر میزان پیشرفت آن تمرکز می‌کند.

کلیدواژه‌ها: سرریز، ثبات ارتعاشی، نرمة خاکستر، سختی آب، فونداسیون


دانلود با لینک مستقیم


بتن متراکم‌شده با غلتک (= بتن غلتکی) «RCC» در سدها (مقاله + ترجمه 2015)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.