فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق وسایل ورودی و خروجی بی سیم

اختصاصی از فی فوو دانلود تحقیق وسایل ورودی و خروجی بی سیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق وسایل ورودی و خروجی بی سیم


دانلود تحقیق وسایل ورودی و خروجی بی سیم

یک مرورگر صوتی یک نرم افزارکاربردی است که بوسیلة تعدادی زبان نشانه گذاری ورودی صدا را تفسیر کرده و تولید خروجی میکند. به عبارت دیگر مرورگر صوتی یک ابزار است که بوسیلة آن زبان نشانه گذاری صوتی تفسیر می شود. مرورگر صوتی می تواند نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. کار مرورگرهای صوتی تفسیر صدای ورودی و ایجاد خروجی مناسب و در صورت امکان خروجی به صورت های دیگر می باشد.

دلایل زیادی برای بوجود آمدن مرورگرهای صوتی وجود دارد :

اولا تعداد زیادی از مردم جهان به تلفن های معمولی و بی سیم دسترسی دارند و این تعداد از تعداد کسانی که از کامپیوترهای رومیزی استفاده می کنند ، خیلی بیشتر است . بنابراین مرورگرهای صوتی امکان دسترسی این دسته از مردم را به اطلاعات وب را فراهم می آورند.

دوما پیش بینی می شود که در آینده تعداد وسایل زیادی به شبکه ها متصل شوند که امکان قرار گرفتن آنها روی میز ، وجود نداشته باشد.

در حال حاضر هدف اصلی مرورگرهای صوتی این است که کاربران بتوانند از طریق تلفنهای معمولی یا تلفنهای موبایل به وب دسترسی داشته باشند. این مرورگرهای صوتی کلیدهای DTMF را به عنوان ورودی پشتیبانی می کنند و خروجی های گفتار مصنوعی یا پاسخ های از پیش ضبط شده را تولید می کنند. زبان نشانه گذاری صوتی که بوسیلة مرورگرهای صوتی تفسیر می شوند اغلب در وب موجود می باشند.

علاوه بر دستگاههای تلفن ، این موضوع دستگاههای کوچک و وسایل کنترل کننده از راه دور ، دستگهای خبردار کننده (پیجرها) و سیستمهای توکار (embedded) که در درون لوازم خانگی می باشند، را در بر می گیرد. به عبارت دیگر کلیة دستگاههایی که ورودی آنها چیزی غیر از صفحه کلید می باشند در این مجموعه قرار می گیرند.هدف از تلاشهایی که در زمینة مرورگرهای صوتی صورت می گیرد فراهم کردن راهی برای دسترسی به محتویات وب ( بصورت یک زبان نشانه گذاری مثل xml) با دستورات صوتی می باشد و در مکانهایی که دسترسی وب با صفحه کلید میسر نیست ( مثل تلفنهای موبایل و اتومبیلها ) این کار انجام گردد.

امروزه برای اکثر مردم دسترسی به تلفن بسیار آسانتر از دسترسی به یک کامپیوتر متصل به اینترنت می باشد. به علاوه ، فروش تلفنهای سلولی بسیار عظیم بوده است. به همین علت اکثر افراد دارای تلفنهای همراه شده اند.مرورگرهای صوتی اجازه می دهند تا هر کس بتواند به داده های وب وسرویسهای آن ازطریق دستگاههای تلفن در هر جا و هر مکان مثل خانه، محل کار یا در حال حرکت  دسترسی پیدا کنند. استفاده از تکمه های تلفن برای سرویس دادن به  مشتری ها برای شرکتها ، یک کار معمولی قلمداد می شود. مرورگرهای صوتی وسیلة مناسبی را برای نسل بعدی مراکز پاسخگویی تلفن فراهم کرده اند که می تواند ارتباط شرکتهای سرویس دهنده و سایتهای اینترنتی را از طریق پورتالهای صوتی وب و تلفن با مشتریان برقرار کند. کاربران توانایی ارسال دستورات را از طریق گفتار یا از طریق تکمه های تلفن ، دارا می باشند. از سرویس دهنده های صوتی در وب  انتظار محاوره ای طبیعی با کاربر می رود.

 

 

 

شامل 13 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق وسایل ورودی و خروجی بی سیم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.