فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه تبیین اعتماد اجتماعی عام گرایانه و بررسی عوامل موثر بر آن در بین جوانان

اختصاصی از فی فوو پایان نامه تبیین اعتماد اجتماعی عام گرایانه و بررسی عوامل موثر بر آن در بین جوانان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شامل:

بیان مساله

برای واکاوی  موضوع اعتما{ اجتماعی نیازمند تفکیک اعتماد خاص گرایانه و عام گرایانه و بررسی پیامدهای نهادینه شدن هریک از این دو شکل از اعتماد هستیم. اعتماد خاص گرایانه و عام گرایانه را می توان با مفهوم شعاع اعتماد توضیح داد.  دراعتماد خاص گرایانه شعاع اعتماد و میزان تعاملات و همکاریهای اجتماعی محدود به همنوعان و آشنایان نزدیک و درون گروهی اختصاص می یابد و نگاهی شکاکانه و همراه با تردید به برون گروه و به غریبه ها ابراز  می شود. در شکل کلان این نوع روابط را می توان در کشورهای عقب افتاده، در حال توسعه یا جهان سومی و به طور صریح تر در کشورهایی که از شالوده های دموکراتیک متزلزلی برخوردارند به شکل ملموس تری مشاهده کرد.

در اعتماد وقتی ویژگی عام گرایانه تفوق یابد پلی به سمت جامعه بزرگتر زده می شود و شعاع اعتماد روابط گسترده تری را شامل می گردد و از همین رو هزینه معاملات پایین آمده و نیروی بالقوه جامعه به شکوفایی هرچه بیشتر میرسد و مشارکت مردم در زندگی اجتماعی شکل گسترده تری می یابد، در کشورهایی که از بنیانهای دموکراسی قویتری برخوردارند . در این کشورها روابط اعتماد از نوع شدید و بسیار نزدیک و محدود به گروههای کوچک نیست بلکه روابطی نه عمیق اما ممتد در سراسر جامعه می باشد و اعتماد شعاع گسترده تری یافته کشور ایران نیز به عنوان کشوری که آنرا می توان در قالب صفتهایی نظیر کشور در حال توسعه یا جهان سومی یا به هر صورت کشوری که به شاخصه های بالای توسعه دست نیافته توصیف کرد از قاعده ی اعتماد خاص گرایانه وعام گرایانه خارج نیست و مسئله اعتماد اجتماعی را می توان یکی از مسائل اجتماعی مهمی برشمرد که اکنون کشور ما با آن دست به گریبان است . حال با توجه به این که جامعه مورد مطالعه شهرستان اسلام آباد غرب می باشد، در این پژوهش به دنبال پاسخ گویی به این سوال هستیم که میزان اعتماد اجتماعی عام گرایانه در بین جوانان شهرستان اسلام آباد غرب به چه میزان بوده و عوامل تاثیر گذار بر آن چه می باشد؟

اهمیت تحقیق:

پیشینه مطالعاتی:

چهارچوب نظری:

مدل نظری تحقیق:

فرضیات تحقیق:

اهداف تحقیق:

مرور متون مطالعاتی:

روش شناسی تحقیق:

جامعه آماری:

و..........

فرمت فایل: پاورپوینت(قابل ویرایش و کپی متن در محیط ورد)

تعداد اسلاید:40 اسلاید


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه تبیین اعتماد اجتماعی عام گرایانه و بررسی عوامل موثر بر آن در بین جوانان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.