فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مناقصه

اختصاصی از فی فوو مناقصه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

 

بخش اول روش انجام مناقصه

ماده 9 در مورد معاملات جزئی، مامور خرید(کارپرداز) باید بفروشندگان کالا یا خدمات مراجعه و معامله را با رعایت صرفه شرکت به تشخیص و مسئولیت خود انجام و مراتب را با قید نام و نام خانوادگی، سمت، تاریخ و ذکر اینکه معغمله به کمترین بهای ممکن انجام شده است امضاؤ نماید.

تبصره- چنانچه در معاملات کمتر از پانزبده هزار ریال اخذ فاکتور ممکن نباشد انجام معامله با گواهی و تائید مامور خرید بلامانع است.

ماده 10- در مورد معاملات توسط مامور خرید باید از فروشندگان کالا یا خدمات مورد نیاز که عده آنها کمتر از سه نفر نباشد(مگر در مواردیکه عده نها در محل کمتر باشد.) مراجعه و پس از تحقیق از بهای آن با رعایت صرفه شرکت ضمن تهیه گزارش جامع و ذکر اینکه معامله به کمترین بهای ممکن انجام می گیرد پس از طی مراحل مشروحه زیر معاملات را انجام خواهد داد.

الف- تائبد انطباق مشخصات و مرغوبیت کالاهای منتخب، توسط حداقل یکنفر کارشناس بصیر، مطلع و متعهد(در مورد کالاهائی ک مشخصات فنی، مرغوبیت و استاندارد بودن آن مورد توجه باشد) که به پیشنهاد واحد متقاضی و تائید مدیر عامل و یا مقام مجاز از طرف وی تعیین شده باشد.

ب- تائید مسئول واحد تدارکاتی مربوط و همچنین مدیر عامل یا مقام مجاز از طرف وی

تبصره 1- در مواردیکه فروشنده کالا یا خدمات در محل کمتر از سه نفر باشد، مامور خرید باید مراتب را در متن گزارش تصریح و گواهی نماید.

تبصره2- درمواردیکه بر اساس گزارش مامور خرید فروشندگان ضرب الاجلی برای انجام معامله اعلام می نماید باید طوری اقدام گردد ک معامله قبل از انقضای مدت و خسارتی متوجه شرکت نگردد.

تبصره 3-چنانچه در شرایط اضطراری مسئولیت واحد تدارکاتی بر عهده تنها مامور خرید واحد باشد، امضای نامبرده بمنزله امضای مسئول واحد تدارکاتی نیز خواهد بود.

تبصره 4- مقام مجاز موضوع این ماده نباید مامور خرید و یا مسئول واحد تدارکاتی مربوط باشد

تبصره 5- در مورد خرید مواد غذایی مصرفی رستوران با توجه به روزمره بودن مصرف و بمنظور تسهیل در امور، بدون تنظیم برگه استعلام بهاء با تائید معاون اداری و مالی اقدام خواهد شد.

ماده 11- معاملات عمده باید از طریق آگهی مناقصه عمومی با محدود و بر طبق مقررات این آئین نامه انجام پذیرد.

تبصره- در مواردیکه خریدهای خارجی توسط ارگانهای دولتی کنترل میشوند ضوابط دستگاه ها ی کنترل کننده دارای اعتبار است.

بخش دوم- آگهی مناقصه عمومی

ماده 12- آگهی مناقصه از یک تا سه نوبت در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار محل منتشر می گردد و در


دانلود با لینک مستقیم


مناقصه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.