فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص

اختصاصی از فی فوو دانلود تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص


دانلود تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص

دسته بندی : علوم انسانی _ ادبیات و تاریخ

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

سال فایل


 قسمتی از محتوی متن ....

 

 

ارتباطات تاریخچه روابط عمومی: تاریخچه روابط عمومی: برای نخستین بار در سال 1906 میلادی « آمویی لی » که خبرنگار روزنامه بود اولین دفتر روابط عمومی را در نیویورک تأسیس کرد .
وی در نخستین اقدام خود با صدور اعلامیه ای به نام « اعلامیه اصول » هدف عمده روابط عمومی را اطلاع رسانی به مردم عنوان کرد ، تأکید کرد که هدف آن تبلیغات تجاری نیست .
روابط عمومی در ایران: نخستین واحد روابط عمومی در ایران در سال 1330 توسط دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران در شرکت نفت راه اندازی شد .
تعاریف روابط عمومی: - اسکات ام کاتلیپ صاحبنظر روابط عمومی در جهان ، روابط عمومی ، اداره کردن وظایف ، شناسایی و ایجاد حفظ و نگهداری روابط مطلوب و حسنه بین سازمان و جامعه است .
جامعه ای که توفیق و ناکامی یک سازمان به آن وابسته است .
- ادوارد برنیز از بنیانگذاران رشته روابط عمومی : روابط عمومی عبارت است از دادن اطلاعات به مردم و تلاشهای ترغیبی به منظور تغییر گرایش ها و رفتار مردم و کوشش برای همبسته ساختن نگرش ها و اقدامات یک مؤسسه با مخاطبان خود و متقابلاً نگرش ها و اقدامات مخاطبان با مؤسسه تعریف کامل روابط عمومی: روابط عمومی مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقیق است که با استفاده از شیوه های علمی و هنری به دنبال ارتباط با مردم و اطلاع یابی از نظرهای آنان ، تجزیه و تحلیل گرایش های مخاطبان و افکار عمومی به منظور گفتگو با آنان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روش ها و ابزارهای ارتباطی نوشتاری ، گفتاری ، دیداری و شنیداری است .
وظایف روابط عمومی: مهمترین وظیفه روابط عمومی ، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است .
الف) ارتباطات درون و برون سازمانی ب) امور فرهنگی و نمایشگاهها ج) انتشارات د) سنجش افکار عمومی و ) آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اصول برنامه ریزی در روابط عمومی 1- شناسایی مخاطبان 2- تعیین اهداف روابط عمومی براساس اهداف مؤسسه 3- تعیین پیام های روابط عمومی 4- تهیه پیش نویس برنامه و مشورت با مسئولان کارکردهای کلان روابط عمومی: - جلب مشارکت مردمی - ایجاد همدلی - کمک به تحقق جامعه مدنی ویژگیهای روابط عمومی مطلوب: - توجه به اصول اخلاقی - توجه به روابط عمومی داخلی - توجه به رهبران فکری - ارتباط با رسانه ها - مشاوره مدیریت - اطلاع یابی - ارتباط مردمی - مدیریت علمی - توجه به بازخورد ویژگیهای کارشناس روابط عمومی: - مهارتهای علمی - احساس مسئولیت اخلاقی - آگاهی از سازمان - آگاهی از جامعه - نوآوری و خلاقیت - آشنایی با علوم اجتماعی و روزنامه نگاری - قدرت نویسندگی - گوش دادن مؤثر و همدلی - ایمان به حقانیت مخاطب وجوه افتراق روابط عمومی و تبلیغات: ر

تعداد صفحات : 18 صفحه

  متن بالا فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید

بعد از پرداخت ، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

( برای پیگیری مراحل پشتیبانی حتما ایمیل یا شماره خود را به صورت صحیح وارد نمایید )

«پشتیبانی فایل به شما این امکان را فراهم میکند تا فایل خود را با خیال راحت و آسوده دریافت نمایید »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق ارتباطات تاریخچه روابط عمومی 18 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.