این پایان نامه جمعا 115 صفحه و در قالب ورد و قابل ویرایش می باشد و پایان نامه ای دقیق و کامل است که با حساسیت خاصی گرد آوری شده است. نمونه مشابه آن در داخل اینترنت وجود ندارد و فصل بندی و تحلیل آماری آن به صورت دقیقی صورت گرفته است.
چکیده:
هدایت و اداره ی مدرسه،آموزشگاه ها و ادراه ی آموزش وپرورش در سراسر کشور هنری پیچیده ،ظریف و در عین حال حساس و پر اهمیت است.زیرا در این مدارس و زیر نظر مدیران این پایگاه های آموزشی و از طریق صدهاهزار دبیر و آموزگار میلیون ها دانش آموز جویای علم،آموزش می بینندو میلیاردها ریال سرمایه برای پرورش افراد لایق آینده ی کشور به کار گرفته می شود. موضوعی که در این پژوهش مورد بررسی و تحقیق قرار می گیرد عبارت است از: «بررسی رابطه ی بین سبکهای مدیریت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی متوسطه شهرستان .....» این تحقیق داراری 5 فرضیه بوده به این قرار: فرضیه ی اول:بین انتخاب سبک مدیریت از طریق مدیر و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد.با توجه به جدول x2 با درجه ی آزادی 8 در صدهای 1% و 5% به ترتیب 01/20و 51/15 می باشد و چون x2 مساوی 89/27 می باشد که بزرگتر از مجذور کا در سطح 1% است.بنابر این فرض صفر رد می شود و نتیجه گرفته می شود که بین فراوانی های مشاهده شده و فراوانی های مورد انتظار رابطه ی معناداری وجود دارد یا این که فرضیه اثبات شده است. فرضیه دوم: بین انتخاب سبک مدیریت از مدیر و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد.با توجه به جدول x2 با درجه ی آزادی 8 در صدهای 1% و 5% به ترتیب 01/20 و 51/15 و می باشد و چون x2 مساوی 58/27 می باشد که بزرگتر از مجذور کا در سطح 1% است.بنابراین فرض صفر رد می شود و نتیجه گرفته می شود که بین فراوانی های مشاهده شده و فراوانی های مورد انتظار رابطه ی معناداری وجود دارد یا اینکه فرضیه اثبات شده است. فرضیه ی سوم: بین انتخاب سبک مدیریت از مدیر و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد.با توجه به جدول x2 با درجه ی آزادی 8 در صدهای 1% و 5% به ترتیب 01/20 و 51/15 می باشد و چون x2 مساوی 04/49 می باشد که بزرگتر از مجذور کا در سطح 1% است.بنابراین فرض صفر رد می شود و نتیجه گرفته می شود که بین فراوانی های مشاهده شده و فراوانی های مورد انتظار رابطه ی معناداری وجود دارد یا اینکه فرضیه اثبات شده است. فرضیه ی چهارم: بین انتخاب سبک مدیریت از مدیر و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد.با توجه به جدول x2 با درجه ی آزادی 8 در صدهای 1% و 5% به ترتیب 01/20 و 51/15 می باشد و چون x2 مساوی 47/26 می باشد که بزرگتر از مجذور کا در سطح 1% است.بنابراین فرض صفر رد می شود و نتیجه گرفته می شود که بین فراوانی های مشاهده شده و فراوانی های مورد انتظار رابطه ی معناداری وجود دارد یا اینکه فرضیه اثبات شده است. فرضیه ی پنجم: بین انتخاب سبک مدیریت از مدیر و پیشرفت تحصیلی رابطه ی معناداری وجود دارد.با توجه به جدول x2 با درجه ی آزادی 8 در صدهای 1% و 5% به ترتیب 01/20 و 51/15 می باشد و چون x2 مساوی 28/21 می باشد که بزرگتر از مجذور کا در سطح 1% است.بنابراین فرض صفر رد می شود و نتیجه گرفته می شود که بین فراوانی های مشاهده شده و فراوانی های مورد انتظار رابطه ی معناداری وجود دارد یا اینکه فرضیه اثبات شده است.
بررسی رابطه ی بین سبکهای مدیریت بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی متوسطه ی شهرستان ......