فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

اختصاصی از فی فوو ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی


ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

موضوع: مقالات ترجمه شده / بازاریابی
سال انتشار: 2012
وضعیت: تمام متن

تعداد صفحات مقاله اصلی:10

تعداد صفحات ترجمه: 37


منبع انتشار اصل مقاله: Industrial Marketing Management (2011 )

چکیده:
کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان
چهار بعد کلیدی از جهت گیری های استراتژیک شرکت را به عنوان سابقه بحرانی در دستیابی به بازارگرایی
شناسایی کردند: پرخاشگری شرکت، جهت گیری آینده آن، گسترش رسمی سازی بازاریابی و خوی خطر.
اثرات تعدیل دو نیروهای زیست محیطی ، شدت رقابت و تلاطم فن آوری نیز در پرتو، ارتباط خود را با ابعاد
مختلف جهت گیری استراتژیک و بازارگرایی در نظر گرفته شده است. با استفاده از یک نظرسنجی که با
شرکتهایی در عرصه صنایع متعدد، اثرات پیشنهادی با تجزیه و تحلیل طبقاتی پنهان با معیار های مختلف
آزمایش شده است. نتایج، بر اساس راه حل دو معیار مطلوب، نشان می دهد که اگر چه بازارگرایی به میزان
قابل توجهی توسط این ابعاد جهت گیری استراتژیک نهفته شده، الگوی نفوذ در اعضای یک شرکت در یکی از
دو معیار متفاوت است.


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.