فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی فوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران

اختصاصی از فی فوو تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران


تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران

9 صفحه

تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران (قسمت اول)

نویسنده :پرویزدرگی                    تاریخ ارسال:۱۰ دی ماه ۱۳۸۴

در این مقاله پس از تعریف ارتباطات و اهمیت آن درفضای کسب و کار رقابتی عصر حاضر به شیوه های مختلف برقراری ارتباطات اثر بخش بین بنگاههای اقتصادی و مخاطبان هدف اشاره شده است و پس از تعریف تبلیغات و شمردن نکاتی در اهمیت آن ، به دلایل پایین بودن اثر بخشی تبلیغات از دیدگاه آسیب شناسی پراخته شده است . آسیب شناسی صورت گرفته در این مقاله بخشی به دلیل عدم دید صحیح مدیران بنگاههای اقتصادی ، برخی به ضعف شرکتهای تبلیغاتی و برخی به حوزه های نظارتی و مراکز آموزشی و انتشاراتی در حوزه تبلیغات مربوط میشود .

مقدمه :

ارتباط را می توان جریانی دانست که درطی آن دو فقره یا تعداد بیشتری به تبادل افکار ، احساسات و عقاید می پردازند .

شرکتها از طریق به کاربردن پیامهایی سعی دارند رفتار دیگران را به نحوی تغییر دهند یا در آنها نفوذ کنند و از این راه موجب تحقق اهداف سازمانی شوند .


دانلود با لینک مستقیم


تبلیغات و آسیب شناسی آن در بازار ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.